Mitähän tuohon sanois:) Nuoruudes meillä oli se "nopeanatikka" 574 jota on tavallaan ikävä vieläkin, siitä vaan yks asiantunteva "konemurskaamo" (dieselkorjaamo) hoonas moottorin niin väljäksi, että puhalsi öljyt huohotinputkesta pihalle kun mittari näytti 1900 kierrosta, alkuperäinen syy, oli veden pesään meno. Nyt on käytös 685, jonka mittaris pian 5000, kahdesti on kytkin rempattu, kun silmälaakeri ja painelaakeri on alkanu huutaa, samalla vaihdettu kaikki helyt, vaikka levyt ihan hyviä vielä olleetkin. Ihan terhakka, kun on syöttöä ruuvattu senverran, että vähän savuaa tyhjäkäynnillä, nopeutta vain on ikävä, mutta kohtuu vähällä pyörittää klapikonetta. Syyläri on vaihdettu jossain 2000 tuhannen tunnin paikka ja pieniä sähkövikoja korjailtu, käsijarrun panta muuten vaihtuu altapäin, kun öljyt on pois. Sitten on vielä oikeastaan samaa sarjaa on vielä tuo cx 90,kin vaikka siinä on joku idiootti laittanu nuhapumppu perkinssin pellin alle ja engelsmannit tehny ite vaindelaatikon, vaikka kepit on nyt oikealla, niin on paljon huonompi vaihdeltava, kuin tuo vanhan mallin vasenkätinen loota, varsinkin se lovirauta malli oli synkronoinniltaan ihan mieletön, jos kytkintä painoi ei vaihteet varmasti narissu vaikka kuinka nopeasti kepitti. Mutta ainut traktori hallissa on vallu, jonka alle ei laiteta kuivikkeita:)