Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Khp ilmastointi  (Luettu 12248 kertaa)

Waltteri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
Khp ilmastointi
Millaisia kokemuksia on khp: asentamista ilmastointilaitteista (asennus valtraan)?
Kun soittelin sinne niin kehuivat sen toimivan vähän eri periaatteella kuin valtran oma ilmastointi ja olevan jonkin verran tehokkaampi. Kuinka toimintaperiaate sitten eronnee valtra omasta systeemistä? Millainen mahtaa olla kyseisen firman asennusjälki ja kuinka kauan asentavat sitä paikalleen? Ilmeisesti järjestelmä toimii ohjaamon omalla puhaltimella, mutta kuinkas sitten tulee esim katkaisija yms. sellaiset asennetuksi, tulevatko alkuperäisten paikalle, vai pitääkö uusia reikiä porata(huomaako siis ohjaamosta, onko valtran oma vaiko tarvike)?
Entäpäs sitten takuun toimivuus?
Laittakaapa kommenttia tulemaan

Wesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: Khp ilmastointi
Vuosi takana, hyvin on pelannu. Tehoa en osaa verrata alkuperäiseen. Asennusjälki ihan ok. Pientä viimeistelyä tein - letkut ohjaamon pilariin mennessään oli vähän sen oloisesti vedetty, että ohjaamon heilunta olisi ne voinut aikaa myöten hinkata poikki. Vedin siihen hydr. letkuille tarkoitetun suojaspiraalin.

Termostaatti (tai siis se säädinnuppi) tulee samaan paikkaan kuin alkuperäinen, ulkoasu erilainen. Ei moitteita tähän mennessä.

Olin Lapissa laskemassa mäkeä kun yksi mies kävi laittamassa. En osaa sanoa kauanko meni. Katon joutuvat irrottamaan, joten siinä varmaan apumies olis hyvä olla. Halusivat vaan tulla so*****a aiemmin, niin ei ollut ketään silloin kotosalla.

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Khp ilmastointi
Isä ja poika mun tietääkseni pyörittävät firmaa ja ulkopuolista työvoimaa ei taida olla. Asennuspalvelu liikkuu sprinterillä. Takuu varaosat löytyy ainakin hyllystä heti.

JaskaR

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Khp ilmastointi
Muutama vuosi sitten kävivät meillä kans asentamassa 6600 mezzoon. Asennus aikaa en tarkalleen muista mutta ei siinä loppujen lopuksi kauaa menny. Iltapäivällä tulivat ja illalla lähtivät.  Mielestäni todella tehokas laite, ei tarvi enää hikoilla. Pikkasen meillä asennusta hidasti erilainen hihnapyörä kampiakselin päässä. Ilmeisesti se oli vaihdettu nokkapumpun asennuksen yhteydessä. Joten joutuivat hieman muuttamaan kompuran asennus rautaa. Tavallaan tuo sarja on sama minkä asentaisivat tehtaallakin. Eli tulee kenno samaan paikkaan minne alkuperäinenkin tulisi.

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Khp ilmastointi
Millaisia kokemuksia on khp: asentamista ilmastointilaitteista (asennus valtraan)?
Kun soittelin sinne niin kehuivat sen toimivan vähän eri periaatteella kuin valtran oma ilmastointi ja olevan jonkin verran tehokkaampi. Kuinka toimintaperiaate sitten eronnee valtra omasta systeemistä? Millainen mahtaa olla kyseisen firman asennusjälki ja kuinka kauan asentavat sitä paikalleen? Ilmeisesti järjestelmä toimii ohjaamon omalla puhaltimella, mutta kuinkas sitten tulee esim katkaisija yms. sellaiset asennetuksi, tulevatko alkuperäisten paikalle, vai pitääkö uusia reikiä porata(huomaako siis ohjaamosta, onko valtran oma vaiko tarvike)?
Entäpäs sitten takuun toimivuus?
Laittakaapa kommenttia tulemaan
Pari vuotta ollu paikallansa 6850:s, hyvin pelannu. Ainut ero päällepäin alakuperääses on erilaanen nuppi. Sekin on siinä paikas kun alakuperäänen, mutta vähä eri muotoonen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Khp ilmastointi
Massikoissa ilmastointi on vakiona.
Kui mää ain olen paras?

Hasse

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Khp ilmastointi
Fergusoni on naistentraktori ;D
Belarus 505,805,820,1025,t150,DT-75
Major manuel, NH 120

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Khp ilmastointi
Fergusoni on naistentraktori ;D

Fergut ja naiset on kivoja!

Mut jos olis pakko valita kumpiko, niin fergun tietysti ottaisin.

Aijuu mul on jo verku.

Ei mun tart ottaa kumpaakaan.
Kui mää ain olen paras?

forssoni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Khp ilmastointi
en oo varma mutta tuos naapurin 110-90 on kai tuo KHP. Mömmöt se vain hukkaa vuodessa ja nyt on ollu täyttämättä muutaman vuoden. No kylmä ei ainkaa oo tullu....

apumies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Khp ilmastointi
Asennus Valtran hitekkiin kesti noin 4 tuntia, ite olin olin vähän kaverina lähinnä kattoa laittaessa. Kompura ja kenno isompi kuin Valtran oma , merkki kompurassa sama . Toiminut hyvin ei moittimista , tehoja reilusti ei lopu kesken kuten alkuperäisessä. Maksoi asennettuna lähes saman kuin tehtaan tarvikepaketti .

tissinkoittaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 189
Vs: Khp ilmastointi
Asennus Valtran hitekkiin kesti noin 4 tuntia, ite olin olin vähän kaverina lähinnä kattoa laittaessa. Kompura ja kenno isompi kuin Valtran oma , merkki kompurassa sama . Toiminut hyvin ei moittimista , tehoja reilusti ei lopu kesken kuten alkuperäisessä. Maksoi asennettuna lähes saman kuin tehtaan tarvikepaketti .
Mitäs se niinku makso euroissa tuo laite asenettuna+alv

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Khp ilmastointi
nyykkärissä ilmastointi oli vakiona jo -90:n alussa..

apumies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Khp ilmastointi
Maksoi asennuksineen jotain 1600.- en muista ihan tarkkaan, soittamalla Timolle saa päivän hinnan.