Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroehdotus  (Luettu 3747 kertaa)

loulap

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Veroehdotus
itse ilmoitin mh yhdistyksen hankintakaupan pystykauppana, nii ku vero-ohjeet neuvoo, kohta 1.1 2 C
ny verottaja on mh yhistykseltä saamansa ilmoituksen mukaan lisänny saman summan
mun metsän pääomatuloihin koska mh yhistys ilmottaa verottajalle mun kaupan olevan hankintakauppa,
siis yhistys on hakkaaja.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Veroehdotus
itse ilmoitin mh yhdistyksen hankintakaupan pystykauppana, nii ku vero-ohjeet neuvoo, kohta 1.1 2 C
ny verottaja on mh yhistykseltä saamansa ilmoituksen mukaan lisänny saman summan
mun metsän pääomatuloihin koska mh yhistys ilmottaa verottajalle mun kaupan olevan hankintakauppa,
siis yhistys on hakkaaja.

Ainoo tapa varmistaa kirjaus oikeaan kohtaan on katsoa ennakonpidätys-%, hankintakaupoissa 13 ja pystykaupoissa 19. Tuon mukaan ne jakaantuu vuosi-ilmoituksilla verottajalle.

Jo viime vuonna esitin verottajalle, jotta lisäisivät ristiintarkistusjärjestelmäänsä noiden yhteenlasketun summan tarkistamisen jos erikseen katsottuna luvuissa on eroa - jäisi käytännössä kaikki nuo virheet pois.

Tuntuu vaan niin typerältä tehdä korjausilmoituksia, kun sentilleen on yhteensä oikein, niin verottajan järjestelmä lisäilee automaattisesti toiseen kertaan lukuja

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Veroehdotus
kyllä nuo verotus päätökset ja veroehdotukset kannattaa lukea tarkkaan. virheitä tulee monissa asioissa  :D.

härski 77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
Vs: Veroehdotus
kyllä nuo verotus päätökset ja veroehdotukset kannattaa lukea tarkkaan. virheitä tulee monissa asioissa  :


kannattaa tarkistaa tai tarkistuttaa meinaan että pari tonnia meinasin
maksaa liikaa.
jd6920s jd6920jd6820 nu4dm db990 fh130sr2065*2 v860 tj1270b yms romua...