Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erään varusmiehen loppu  (Luettu 16035 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Erään varusmiehen loppu
Parolassa joku hyppäs katolta ,selvis henkissä mutta lopun ikäänsä raajarikko . yks yritti hirttäytyä sellissä , ei kuollut . Hukuttautua joku yritti ojaan , ei onnistunut .

Parolassa oli paljon porukkaa koulutuskiellossa , Sepen tapaisia , selittää paljon .  :D

Mitä se esikuntakomppanian mopopoika selittää ;D  Oli muuten siinä ja siinä ,ettet päässy maitojunalla äitin luokse ;D

Täällä ei oo ketään selaista kirjoittelemassa joka on kokenut Korian rauk:n vääpeli Anssi Kujanpään raivon. Ei edes Tupamäen valitus sitä täysin lannistanut.  ;D

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Kovat lippaassa kierrettiin jpr aluetta, vuoropäällikkönä ajatin pyörällä
nuorempia tupehuksiin vartion vaihdossa. Sit joku alkoi inistä ja
piti ottaa vauhti pois. Mahtoko Heino olla mukana  ::)

Viimeksi muokattu: 03.11.10 - klo:12:15 kirjoittanut Ojala

Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Kovasti pojilla hylsyt lentelee..  ::)
Nothing is Something Worth Doing

ristoreipas

• Vieras
Parolassa joku hyppäs katolta ,selvis henkissä mutta lopun ikäänsä raajarikko . yks yritti hirttäytyä sellissä , ei kuollut . Hukuttautua joku yritti ojaan , ei onnistunut .

Parolassa oli paljon porukkaa koulutuskiellossa , Sepen tapaisia , selittää paljon .  :D

Mitä se esikuntakomppanian mopopoika selittää ;D  Oli muuten siinä ja siinä ,ettet päässy maitojunalla äitin luokse ;D

Täällä ei oo ketään selaista kirjoittelemassa joka on kokenut Korian rauk:n vääpeli Anssi Kujanpään raivon. Ei edes Tupamäen valitus sitä täysin lannistanut.  ;D

No sepekin on kiertänyt sitten sen tiilikasarmin "muutaman kerran" aina jos oli ojennuksissa vikaa.  Oli se karmea paikka viikonlopun juhlijalle kun maanantai aamuna oli sulkeiset ja muutaman kerran juoksi kasarmin ympäri krapulaisten hoippuessa sitten rivissä ;D.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onpahan sekin koettu mutta kyllä Anssi oli reilu palkitsemaankin kun hommat menivät putkeen.
  Sieltä Valkoisen talonkin katolta on hyppääjä kuollut..

ristoreipas

• Vieras

Onpahan sekin koettu mutta kyllä Anssi oli reilu palkitsemaankin kun hommat menivät putkeen.

Silloin kun olin sillä pitkässä kasarmissa erä alokas hyppäsi toisen kerroksen ikkunasta alas kun tuli hälytys. Silloin oli luminen talvi ja heppu putosi lumikinokseen ja ei käynyt kuinkaan.Poika pantiin kyllä kotiin kasvamaan.

Sepedeus

• Vieras

Anssi oli silloin kun minä siellä olin,rauk.n vääpeli. Ei tullut juuri mitään muuta kuin negatiivista palutetta.   Mutta terve mies kestää 3kk. Ensimmäinen viikko oli pahin, sitten *****ilusta tuli normaalia elämää,,,, ja jatkuu vielä :D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Anssi oli silloin kun minä siellä olin,rauk.n vääpeli. Ei tullut juuri mitään muuta kuin negatiivista palutetta.   Mutta terve mies kestää 3kk. Ensimmäinen viikko oli pahin, sitten *****ilusta tuli normaalia elämää,,,, ja jatkuu vielä :D

Olihan sinulla sitten armeijasta jotain hyötyäkin..

ezo6

• Vieras

Sepedeus

• Vieras

Olihan sinulla sitten armeijasta jotain hyötyäkin..

on on, mä saan jopa eläkettä armeijalta joskus ;D

talutehnika

• Vieras
Mun varusmiespalvelusaikana varoiteltiin sitä ettei se ole niin kauhea että kannattaisi itseään vahingoittaa. Nykynuoria on siis lähestyttävä aivan omista lähtökohdistaan.....

No minunkaan varusmiespalvelus joka loppu 1982 niin ei se nyt niin hirveän tuore tapaus ole? Silloin oli vielä varsukunnan vartiomiehillä kovat piipussa. Oli se vartiomies missä tahansa. Ilmeisesti enää ei ole? Muistaakseni asia meni silloin harkintaan olisiko ollut 80-lukua kun Mechelininkadun vartiomieheltä Helsingistä vietiin rynkky panoksineen ja kaveri lähti kirmaamaan ympäri Töölöä. Muistaakseni perään lähtenyt kantapeikko haavoittui rynkyn luodista vakavasti. Ja sen jälkeen sitten otettiin harkintaan kovien panosten tarve rauhan aikana.

Pariin otteeseen tuli vartiopäällikön ominaisuudessa kierrettyä toi pääesikunnan kortteli -86 kesällä.

Sillon vp+2 kaartilaista aseina oli "nokian nuorisoohjaajat". Sen lenkin varrella oli sen verran monta juottolaa, että öiseen aikaan juhlijoita oli tungokseks asti.

Rynkkyjen vieminen sinne kadulle oliskin ollu mielenkiintosta... :o

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Mäkin oon käynyt snagarilla kiväärin kanssa, asetta ei jätetä.

Sepedeus

• Vieras
Mun varusmiespalvelusaikana varoiteltiin sitä ettei se ole niin kauhea että kannattaisi itseään vahingoittaa. Nykynuoria on siis lähestyttävä aivan omista lähtökohdistaan.....

No minunkaan varusmiespalvelus joka loppu 1982 niin ei se nyt niin hirveän tuore tapaus ole? Silloin oli vielä varsukunnan vartiomiehillä kovat piipussa. Oli se vartiomies missä tahansa. Ilmeisesti enää ei ole? Muistaakseni asia meni silloin harkintaan olisiko ollut 80-lukua kun Mechelininkadun vartiomieheltä Helsingistä vietiin rynkky panoksineen ja kaveri lähti kirmaamaan ympäri Töölöä. Muistaakseni perään lähtenyt kantapeikko haavoittui rynkyn luodista vakavasti. Ja sen jälkeen sitten otettiin harkintaan kovien panosten tarve rauhan aikana.

Pariin otteeseen tuli vartiopäällikön ominaisuudessa kierrettyä toi pääesikunnan kortteli -86 kesällä.

Sillon vp+2 kaartilaista aseina oli "nokian nuorisoohjaajat". Sen lenkin varrella oli sen verran monta juottolaa, että öiseen aikaan juhlijoita oli tungokseks asti.

Rynkkyjen vieminen sinne kadulle oliskin ollu mielenkiintosta... :o

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Mäkin oon käynyt snagarilla kiväärin kanssa, asetta ei jätetä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010110312633066_uu.shtml

Kohta kerätään puukot ja pistimetkin pois. Silloin ennen räjäytysleirillä oli tnt ja sytyttimet vapaasti käytössä. Jokainen sai tehdä sopivaksi katsomansa paukun. Kapiaiset sitten arvosteli oliko sopivan kokoinen. 3 telamiinan paukku on jo aika sopiva ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eihän tuo mitään, jos snagarilla.

Minä olen käynyt kolmen kiväärin kanssa yhtäaikaa nimismiehen puheilla, eikä meistä kumpikaan mallannutkaan taaksepoistumista.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

talutehnika

• Vieras

Minä olen käynyt kolmen kiväärin kanssa yhtäaikaa nimismiehen puheilla, eikä meistä kumpikaan mallannutkaan taaksepoistumista.

Eihän tuo nyt mitään. Minä olen käynyt nimismiehen puheilla ilman yhtäkään asetta!

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eihän tuo nyt mitään. Minä olen käynyt nimismiehen puheilla ilman yhtäkään asetta!

Voi fidsi. Mä oon pitäny vanttomia kovana jetenä, vaan sinäpä taidat olla viä kovempi. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...