Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Homoudesta vielä.  (Luettu 30972 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Homot.... hyi helvetti!

Ja homoudessa se persiiseen lykkiminen erityisestí, täsmentääkseni.
Oletko joutunut homojen uhriksi ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Aika paljon tätä homo-juttua täällä agronetissä nykyään..

Mä olen vähän sitä mieltä että jokainen saa tehdä omat valintansa. Jos joku on g-mies niin olkoon. Tai jos joku harrastaa S/M-touhuja niin mitä väliä senkään on. En mä ainakaan viitsi ruveta tuollaisista asioista väittelemään.

Mutta ei tällaisten erikoisryhmien tarvitse minun mielestäni mitään erivapauksia saada. Äkkiä täällä jokainen perustaa jonkun erikoisryhmän ja alkaa vaatimaan koko yhteiskuntaa sopeutumaan omiin tapoihinsa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Aika paljon tätä homo-juttua täällä agronetissä nykyään..

Mä olen vähän sitä mieltä että jokainen saa tehdä omat valintansa. Jos joku on g-mies niin olkoon. Tai jos joku harrastaa S/M-touhuja niin mitä väliä senkään on. En mä ainakaan viitsi ruveta tuollaisista asioista väittelemään.

Mutta ei tällaisten erikoisryhmien tarvitse minun mielestäni mitään erivapauksia saada. Äkkiä täällä jokainen perustaa jonkun erikoisryhmän ja alkaa vaatimaan koko yhteiskuntaa sopeutumaan omiin tapoihinsa.
Rehumyyjätkö ?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Homoudesta vielä.
“Kukaan ei voi pakottaa minua olemaan onnellinen hänen tavallaan, vaan jokainen etsiköön oman tiensä onneen, kunhan ei loukkaa toisten vastaavaa vapautta.” – Immanuel Kant
Nothing is Something Worth Doing

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Homoudesta vielä.
Oliko Lipposen "sateenkaarihallitus" = homohallitus?  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Homoudesta vielä.
Kertokaas lyhyesti oma mielipiteenne ko. asiasta.

Mielestäni ko. asia on kunkin henkilökohtainen asia. Raamattuun perustuvat argumentit ovat todella kaukaa haettuja nyky-yhteiskunnan  lähtökohdista.
Kyllä se on aivan henkilökohtainen asia,ja todella henkilökohtaistahan se on kun antaa jonkun äijän nussia persereikäänsä tai päinvastoin,mutta mun mielestä se on tosi iljettävää.Yäk saatanas sentään orsi paskassa ja perse ruvella.

Jos sä annat jonkun tehdä noin itsellesi niin kyse lienee sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Kysyn nyt kunkin henkilökohtaista kantaa ja sen miten kukin kantansa perustelee.....Älkää nyt häpeilkö omaa kantaanne.

Homo on homo ja hetero on hetero. Etninen on etninen ja valkonen on valkonen. Lapsia käy sääliks näissä sateenkaariperheissä. "iskäs on homoja".... "äitees menee vatta*****a toisen naisen kanssa".... Voi kauhee, ei oo ruususta. Jynsätkööt toisiaan perseeseen mut adobtio-oikeus pitäs kieltää.

samaa mieltä. joskus kirjotin samasta aiheesta ja sääliksi käy koulukiusattuja homo/lesbo perheiden lapsia, toivottavasti eivät tartu aseisiin.. puolustelijat vaan viisastelee ettei ko. asian takia saa kiusata, eihän muutenkaan saa kiusata mutta silti kiusataan! tehkööt gayt makkareissaan mitä lystää, mutta ei siihen elämään adoptoituja viattomia lapsia kyllä tarvita.  
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Homoudesta vielä.
"normaali"heterotko hyväksyy koulukiusaamisen?

Käykö sääliksi myös lihavien, rumien tai köyhien lapsia, kun niitä koulussa kiusataan?

Kurkatkaa ny peiliin, tekopyhät ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Homoudesta vielä.
"normaali"heterotko hyväksyy koulukiusaamisen?

Käykö sääliksi myös lihavien, rumien tai köyhien lapsia, kun niitä koulussa kiusataan?

Kurkatkaa ny peiliin, tekopyhät ;D ;D
Eiköhän se aatamikin ny käsitä mikä on pointti... Suomalaiset miehet ja naiset on enimäkseen lihavia ja rumia ja persaukisia. Nahkaisen vetopasuunan soittelijat ja muut fagotistit on erityisen kivoja pilkan kohteita, jälkikasvua myöten. Homo-homo-hooomo. Vai?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Homoudesta vielä.
"normaali"heterotko hyväksyy koulukiusaamisen?

Käykö sääliksi myös lihavien, rumien tai köyhien lapsia, kun niitä koulussa kiusataan?

Kurkatkaa ny peiliin, tekopyhät ;D ;D

kurkkasin ja sama jätkä ku eilenki. kaikkia kiusattuja käy sääliksi.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Homoudesta vielä.
En ymmärrä ja tuntuu kyllä aika vastenmieliseltä ainakin miesten kesken. Lesbot jotenkin helpompi hyväksyä. Kyllä olisi aika järkytys jos oma lapsi, ainakin poika, paljastuisi homoksi :o Kuten oilen todennut jonkinlainen vika se on eikä ainakaan mielestäni mikään ylpeilyn aihe.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

mah

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Kaikki akat jotka ei anna mulle on lespoja. ;D Adaami on sikäli ytimessä, että homous ei kai periydy. Rumuus taas tulee geeneissä. ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26241
  • vastustan
Vs: Homoudesta vielä.
Kertokaas lyhyesti oma mielipiteenne ko. asiasta.

Mielestäni ko. asia on kunkin henkilökohtainen asia. Raamattuun perustuvat argumentit ovat todella kaukaa haettuja nyky-yhteiskunnan  lähtökohdista.
Kyllä se on aivan henkilökohtainen asia,ja todella henkilökohtaistahan se on kun antaa jonkun äijän nussia persereikäänsä tai päinvastoin,mutta mun mielestä se on tosi iljettävää.Yäk saatanas sentään orsi paskassa ja perse ruvella.

Jos sä annat jonkun tehdä noin itsellesi niin kyse lienee sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Kysyn nyt kunkin henkilökohtaista kantaa ja sen miten kukin kantansa perustelee.....Älkää nyt häpeilkö omaa kantaanne.

Homo on homo ja hetero on hetero. Etninen on etninen ja valkonen on valkonen. Lapsia käy sääliks näissä sateenkaariperheissä. "iskäs on homoja".... "äitees menee vatta*****a toisen naisen kanssa".... Voi kauhee, ei oo ruususta. Jynsätkööt toisiaan perseeseen mut adobtio-oikeus pitäs kieltää.
juu samaa mieltä, huvitti kun siinä ylen homokeskustelussa nämä kaikki homot oli jotain mannekiinimiehiä, kansanedustajia, teatterinohjaajia tv juontajia joilla kaikilla huoliteltu ulko-olemus ja kova sivistys. ois nyt tuotu näytille normi partanen, reilusti satakiloinen, maatalousoppilaitoksen käynyt karkeakielinen normimies ja vakuuteltu että kyllä nämä ihan tasapainosen tyttölapsosen kasvattaa aviomiehensä kanssa jota ei koulussa tulla kiusaamaan :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Kertokaas lyhyesti oma mielipiteenne ko. asiasta.

Mielestäni ko. asia on kunkin henkilökohtainen asia. Raamattuun perustuvat argumentit ovat todella kaukaa haettuja nyky-yhteiskunnan  lähtökohdista.
Kyllä se on aivan henkilökohtainen asia,ja todella henkilökohtaistahan se on kun antaa jonkun äijän nussia persereikäänsä tai päinvastoin,mutta mun mielestä se on tosi iljettävää.Yäk saatanas sentään orsi paskassa ja perse ruvella.

Jos sä annat jonkun tehdä noin itsellesi niin kyse lienee sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Kysyn nyt kunkin henkilökohtaista kantaa ja sen miten kukin kantansa perustelee.....Älkää nyt häpeilkö omaa kantaanne.

Homo on homo ja hetero on hetero. Etninen on etninen ja valkonen on valkonen. Lapsia käy sääliks näissä sateenkaariperheissä. "iskäs on homoja".... "äitees menee vatta*****a toisen naisen kanssa".... Voi kauhee, ei oo ruususta. Jynsätkööt toisiaan perseeseen mut adobtio-oikeus pitäs kieltää.
juu samaa mieltä, huvitti kun siinä ylen homokeskustelussa nämä kaikki homot oli jotain mannekiinimiehiä, kansanedustajia, teatterinohjaajia tv juontajia joilla kaikilla huoliteltu ulko-olemus ja kova sivistys. ois nyt tuotu näytille normi partanen, reilusti satakiloinen, maatalousoppilaitoksen käynyt karkeakielinen normimies ja vakuuteltu että kyllä nämä ihan tasapainosen tyttölapsosen kasvattaa aviomiehensä kanssa jota ei koulussa tulla kiusaamaan :o :o

  Tässä on normimies   http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28560210

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Homoudesta vielä.
Sanotaan nyt tästä homohommasta vielä  semmonen asia, mistä on jotkut joillakin toisilla foorumeilla kirjoittaneet, eli koko kohu on täysin suhteeton,  täydellisen ylimitoitettu, sillä sellaisia homoja jotka haluaisivat  että heidät vihittäisiin kirkossa, on jopa homojen keskuuudesa häviävän pieni vähemmistö, ja kun homojakin on pieni vähemmistö ihmisistä, niin puhutaan jo todella pienestä ihmismäärästä, joita tämä asia edes koskee, eli täysin  järjettömän  suuri vouhotus mokomasta täysin mitättömästä asiasta.