Mihin ihmeeseen traktorissa tarvitaan ruoria ei se ole laiva, noista isoista rateista puuttuu ainoastaan ne kapulat kehältä Vallukin oli kyllä menny takapakkia, vanhassa nahkaratti, tuossa uudessa muovinen, mutta onneksi koko ei ole kasvanut
Lainaus käyttäjältä: Klapikauppias - 08.12.11 - klo:09:25Mihin ihmeeseen traktorissa tarvitaan ruoria ei se ole laiva, noista isoista rateista puuttuu ainoastaan ne kapulat kehältä Vallukin oli kyllä menny takapakkia, vanhassa nahkaratti, tuossa uudessa muovinen, mutta onneksi koko ei ole kasvanut Lyhytkätiselle tuo pieni pultin pää saattaa sopia mutta mulla menee hermot kun pitäis ranneliikkeellä rattia pyörittää...
Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 08.12.11 - klo:22:51Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.Joo, sieltä se Saksalaisten laitteiden suuri ratti juontaa juurensa.
Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 08.12.11 - klo:22:51Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms. No en oikeastaan kun tuommonen valtran ratti on yhdessä isännän koneessa ja voi jumalauta kuinka voi ratti pistää niin paljon vituttamaan Nupin kun jaksais siihen laittaa niin hiukan parantuis mutta paksu ja pienikehäinen ratti ja vielä liukas niin kuivat kädet ei pidä yhtään...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 09.12.11 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: Hervast - 08.12.11 - klo:22:51Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms. No en oikeastaan kun tuommonen valtran ratti on yhdessä isännän koneessa ja voi jumalauta kuinka voi ratti pistää niin paljon vituttamaan Nupin kun jaksais siihen laittaa niin hiukan parantuis mutta paksu ja pienikehäinen ratti ja vielä liukas niin kuivat kädet ei pidä yhtään...Ongelmana siis kuivat kädet ja huono pito, ratkaisu: käsirasva ja punttisali Se on vähän niinkuin eläimillä että tiettyyn ekotyyppiin sopeutuneet rodut pärjäävät omassa elinympäristössään. Päätelkäämme siis että on olemassa myös mm. Valmet-rotuisia ja Deutz-rotuisia immeisiä. Nykyihminen on huonosti/hitaasti uuteen sopeutuva
Oli tilaisuus koeajaa direcktiä ja pienen koelenkin ajelin. Sopi heti hyvin käteen ja oli helppokäyttöinenLyhyesti sanottunaKOMIA
Valtrahan on suomalaisten isäntien kehittämä traktori,niin joku kehu taannoin Kokkolan näyttelyssä. Eli vähän niinku ite tehty.