Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra Direct  (Luettu 139837 kertaa)

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
PAPA VOLVO

KADONNUT JONNEKIN

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Valtra Direct
Mihin ihmeeseen traktorissa tarvitaan ruoria ei se ole laiva, noista isoista rateista puuttuu ainoastaan ne kapulat kehältä ;D Vallukin oli kyllä menny takapakkia, vanhassa nahkaratti, tuossa uudessa muovinen, mutta onneksi koko ei ole kasvanut ::)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra Direct
Mihin ihmeeseen traktorissa tarvitaan ruoria ei se ole laiva, noista isoista rateista puuttuu ainoastaan ne kapulat kehältä ;D Vallukin oli kyllä menny takapakkia, vanhassa nahkaratti, tuossa uudessa muovinen, mutta onneksi koko ei ole kasvanut ::)
Lyhytkätiselle tuo pieni pultin pää saattaa sopia mutta mulla menee hermot kun pitäis ranneliikkeellä rattia pyörittää...

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
Mihin ihmeeseen traktorissa tarvitaan ruoria ei se ole laiva, noista isoista rateista puuttuu ainoastaan ne kapulat kehältä ;D Vallukin oli kyllä menny takapakkia, vanhassa nahkaratti, tuossa uudessa muovinen, mutta onneksi koko ei ole kasvanut ::)
Lyhytkätiselle tuo pieni pultin pää saattaa sopia mutta mulla menee hermot kun pitäis ranneliikkeellä rattia pyörittää...

Jos sulle sopii jokin muu ranneliike paremmin...? ;D ;)
Niinkuin itsekullekin. Vaihtelun vuoksi. :P

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtra Direct
Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.

Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5917
Vs: Valtra Direct
Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
Joo, sieltä se Saksalaisten laitteiden suuri ratti juontaa juurensa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Valtra Direct
Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
Joo, sieltä se Saksalaisten laitteiden suuri ratti juontaa juurensa.

 Mää ostin varaosana pienemmän ratin jossa on integroitu urakkanuppi. Ainakin ensimmäisen lumilenkin jälkeen tuntui hyvältä(ratin käyttäminen) mutta ainoa miinus asiassa on että pieni ratti peittää nopeusmittarin näytön..  8)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtra Direct
Valtrassa saisi olla kanssa toi sama saksan standardi käytössä. Tuntuu välillä uusissa lamaantuvan ohjaus kun
Esim. jarruttaa... (paineet eivät riitä ohjaukselle.)
Nii se on...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra Direct
Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.

Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
No en oikeastaan kun tuommonen valtran ratti on yhdessä isännän koneessa ja voi jumalauta kuinka voi ratti pistää niin paljon vituttamaan  :P  Nupin kun jaksais siihen laittaa niin hiukan parantuis mutta paksu ja pienikehäinen ratti ja vielä liukas niin kuivat kädet ei pidä yhtään...

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.

Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
No en oikeastaan kun tuommonen valtran ratti on yhdessä isännän koneessa ja voi jumalauta kuinka voi ratti pistää niin paljon vituttamaan  :P  Nupin kun jaksais siihen laittaa niin hiukan parantuis mutta paksu ja pienikehäinen ratti ja vielä liukas niin kuivat kädet ei pidä yhtään...

Laittakaa se grenen nuppi niin paranee ote.

Tuossa isolohko deutzissa se vasta v:mainen on ohjaus. Maantiellä hyvä mutta pyörittelyssä surkian hias. Ensimmäinen kesä meni ilman nuppia. Ihan oikiasti tuli rakko kämmeneen ratin veivaamisesta. :o

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra Direct
Zetori on kyl ilmiömäinen perustelemaan isännän konevalinnat just ja vain ainoiksi oikeiksi. No ikävähan se toki olis jos ei työkalut miellyttäis.

Muistelen että ainakin Fendin ruorin koon takana olis joku sellainen selitys että rattia pitää jaksaa käännellä vaikka hydraulipaineet katoaisivat. Joku saksalainen viranomaisten tyyppihyväksyntäjuttu tms.
No en oikeastaan kun tuommonen valtran ratti on yhdessä isännän koneessa ja voi jumalauta kuinka voi ratti pistää niin paljon vituttamaan  :P  Nupin kun jaksais siihen laittaa niin hiukan parantuis mutta paksu ja pienikehäinen ratti ja vielä liukas niin kuivat kädet ei pidä yhtään...
Ongelmana siis kuivat kädet ja huono pito, ratkaisu: käsirasva ja punttisali ;) Se on vähän niinkuin eläimillä että tiettyyn ekotyyppiin sopeutuneet rodut pärjäävät omassa elinympäristössään. Päätelkäämme siis että on olemassa myös mm. Valmet-rotuisia ja Deutz-rotuisia immeisiä. Nykyihminen on huonosti/hitaasti uuteen sopeutuva ;D
Juu valmetti miehet ei millään käsitä että traktoreita ei vaan valmisteta suomessa  ;D  No tuolta käsien rasvaamiselta ja punttisalilta välttyy kun ei aja valmetilla  ;) 

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Valtra Direct
Oli tilaisuus koeajaa direcktiä ja pienen koelenkin ajelin. Sopi heti hyvin käteen ja oli helppokäyttöinen
Lyhyesti sanottuna
KOMIA
Käteinen ratkasee

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
Oli tilaisuus koeajaa direcktiä ja pienen koelenkin ajelin. Sopi heti hyvin käteen ja oli helppokäyttöinen
Lyhyesti sanottuna
KOMIA

Jos ei paremmasta tiedä....!!   ;D

Juntimpi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Valtra Direct
Valtrahan on suomalaisten isäntien kehittämä traktori,niin joku kehu taannoin Kokkolan näyttelyssä. Eli vähän niinku ite tehty.
Miksi etelän miehet lähettää vaimonsa tunturiin pantaviksi?

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Valtra Direct
Valtrahan on suomalaisten isäntien kehittämä traktori,niin joku kehu taannoin Kokkolan näyttelyssä. Eli vähän niinku ite tehty.

Voishan tuosta vetää päätelmän, ettei luota omatekemiin koneisiin, jos ei vallu kelpaa :o