Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko tienaatte?  (Luettu 20260 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Paljonko tienaatte?
Tae sitte ei oo kuullu semmosesta ku kokonaesveroaste... ylleesä tuijjotettaan vaen niihin markinaaliverorosenttiloesiin.
Elämä on parasta kometiijjaa

juvala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64
  • Tuottava hereford...
Vs: Paljonko tienaatte?
Maatalous ei ole tuottanut +merkkistä moneen vuoteen kun on tarvinnut koittaa paikkoja parannella omat tulot on miinus merkkisiä reippaasti.
Emännällä tulot 680/kk kun on hevostalleilla töissä.
Eli se jää elämiseen=ruoka,sähkö,vaatteet,päivittäistilpehöörit,polttoaineet autoon yms... kuukauessa

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Paljonko tienaatte?
....alle tonnin kuussa saan eläkettä.Se riittää mulle,jää vielä yliki,että voin antaa vähempiosasille.............
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Aulis Anttila

  • Vieras
Kansaneläke
....alle tonnin kuussa saan eläkettä.Se riittää mulle,jää vielä yliki,että voin antaa vähempiosasille.....

Alle tonninhan se kansaneläke on... oli mitä lisiä tahansa - ja se on saaterin vähän  :o  :(  >:(  ::)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Paljonko tienaatte?
Kyllä tuohon tonniin jo työeläkettä, Myel,kuuluu. Minun vanhempani saavat tuon verran yhteensä ja kuitenkin ikänsä tehneet töitä. Sotaveteraani-isäni myös ollut palkkatyössä Suomessa ja Ruotsissa sotien jälkeen mutta  ennen työeläkeaikaa. Eivät edes saa asumistukea vaikka tulojen mukaan pitäisi olla oikeus. Kerran anottu mutta evättiin täysin hämäräperäisesti. Eivät uudestaan ano, tuokin oli työn takana että saatiin tekemään. Jos jompikumpi kuolee niin sitten tulot romahtavat täysin ja jäljellejäänyt joutuu vanhainkotiin. Se sitten onkin yhteiskunnalle halvempaa?   
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

  • Vieras
Lopputulos
Kyllä tuohon tonniin jo työeläkettä, Myel,kuuluu. Minun vanhempani saavat tuon verran yhteensä ja kuitenkin ikänsä tehneet töitä. Sotaveteraani-isäni myös ollut palkkatyössä Suomessa ja Ruotsissa sotien jälkeen mutta  ennen työeläkeaikaa. Eivät edes saa asumistukea vaikka tulojen mukaan pitäisi olla oikeus. Kerran anottu mutta evättiin täysin hämäräperäisesti. Eivät uudestaan ano, tuokin oli työn takana että saatiin tekemään. Jos jompikumpi kuolee niin sitten tulot romahtavat täysin ja jäljellejäänyt joutuu vanhainkotiin. Se sitten onkin yhteiskunnalle halvempaa?   

Ei se ole, ei tietenkään - se on karmaisevaa  :o  >:(  :(