Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urkin syntymästä 110 vuotta  (Luettu 7632 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Sorkkis syntyy vasta 2065. Sorkkis on lähetetty tulevaisuudesta taistelemaan koneiden kapinaa vastaan. Vuonna 2020 sorkkahäkit liitetään tietoverkkoon ja ne saavuttavat tietoisuuden tason vuonna 2022. Tästä alkaa koneiden sota ihmiskuntaa vastaan. Ihmiskunta on häviämässä sodan kunnes keksitään suunnitelma: Sorkkis lähtetään aikakoneella vuoteen 2000 tekemään koneiden kehitystä estäviä tihutöitä. Koneet saavat suunnitelman selville ja lähettävät erilaisia robotteja taistelemaan sorkkista vastaan, Mitukoita ja rälläköitä yms.

Tosta sais tosi hyvän elokuvan  :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Kyllä liha paranee, kun sitä kunnolla riiputtaa ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Kyllä liha paranee, kun sitä kunnolla riiputtaa ????

 Paitsi Atrian liha ;D

mah

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

Mä oon nähnyt tuon C:n ja voin sanoa että voit kuolata ihan oikeasti edelleen...

Mut Urkista... Urkki osasi pelata senaikaista peliä omaksi ja Suomen eduksi. Samanlaista johtajuutta kaivataan nytkin.
Suomiko kuuluu kuolan niemimaahan? Joskus oon lukenut jossain semmosta urkki-lehteäkin. Tai ainakin katselin jotain kuvia. Teemu Selänteestä sais varsin hyvän presidentin, osaa pelata. Mitä peliä Urde muuten pelasi? Hiihti ainakin kesät talvet palmupuissa?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Niin paljon et ehtisin olemaan kuivuritehtaassa kaks kertaa töissä .

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Niin paljon et ehtisin olemaan kuivuritehtaassa kaks kertaa töissä .
Päivä kerrallaan ilmeisesti...  ??? Eli olet kaksi päivää vanha...  :o Selittäisi sun juttujen tason...  :P
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

sorkkis

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Niin paljon et ehtisin olemaan kuivuritehtaassa kaks kertaa töissä .
Päivä kerrallaan ilmeisesti...  ??? Eli olet kaksi päivää vanha...  :o Selittäisi sun juttujen tason...  :P
Kiitos samoin  :D

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Miehet taas voi kärsiä tulopaussista, eli silloin kun mieheltä ei enää "tule"  se on tulopaussi.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Sorkkis syntyy vasta 2065. Sorkkis on lähetetty tulevaisuudesta taistelemaan koneiden kapinaa vastaan. Vuonna 2020 sorkkahäkit liitetään tietoverkkoon ja ne saavuttavat tietoisuuden tason vuonna 2022. Tästä alkaa koneiden sota ihmiskuntaa vastaan. Ihmiskunta on häviämässä sodan kunnes keksitään suunnitelma: Sorkkis lähtetään aikakoneella vuoteen 2000 tekemään koneiden kehitystä estäviä tihutöitä. Koneet saavat suunnitelman selville ja lähettävät erilaisia robotteja taistelemaan sorkkista vastaan, Mitukoita ja rälläköitä yms.

Tosta sais tosi hyvän elokuvan  :o

Sorkkanator vai  ???  Hasta la vista barbara  8)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kuin paljon on sorkkiksen syntymästä?

Sorkkis syntyy vasta 2065. Sorkkis on lähetetty tulevaisuudesta taistelemaan koneiden kapinaa vastaan. Vuonna 2020 sorkkahäkit liitetään tietoverkkoon ja ne saavuttavat tietoisuuden tason vuonna 2022. Tästä alkaa koneiden sota ihmiskuntaa vastaan. Ihmiskunta on häviämässä sodan kunnes keksitään suunnitelma: Sorkkis lähtetään aikakoneella vuoteen 2000 tekemään koneiden kehitystä estäviä tihutöitä. Koneet saavat suunnitelman selville ja lähettävät erilaisia robotteja taistelemaan sorkkista vastaan, Mitukoita ja rälläköitä yms.

Tosta sais tosi hyvän elokuvan  :o

Sorkkanator vai  ???  Hasta la vista barbara  8)
Ei kumpaakaan vaan katteelisten ja puutteessa elävien naiseläinlääkärien näköradio siekailut .

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Miehet taas voi kärsiä tulopaussista, eli silloin kun mieheltä ei enää "tule"  se on tulopaussi.

  Aika monipuolista ja rönsyilevää keskustelua. Aloitetaan Urkin synttäreistä ja päädytään siemensyöksyyn. Muistan kun Tel Avivissa naiset valitti, kun yk-jääkäreiltä tulee niin paljon. Kait sitä nyt tulee, kun 3kk on ilman.  ;D

Ainakin Vapaassa Sanassa  lähestulkoon kaikki keskustelut aloitusaiheesta riippumatta lopulta päätyvät näihin "alapään" juttuihin.

Mut jos aloittais suoraan alapääjutusta, niin päädyttäiskö  keskustelemaan sivistyneesti ja asiallisesti jostain korkealentoisesta  asia-aiheesta?  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Lue kohdat naisen orgasmi ja miehen orgasmi . Toisaalta poistettujen listalta löytyy mitä vaan .

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Kyllä liha paranee, kun sitä kunnolla riiputtaa ????
  Jaa,mikä se naisella riippuu,ei kai se miehen riippuva välttämättä kiinnosta naista,eiks se pitäs paremmikin olla tanassa..
  Kerran tuolla paikallisen keskuksen soittoruokalassa yks nainen sanoi että 12% naisista säilyttää sen halun noitten vuosien jälkeen ja HÄN on yks niistä,ja täytyy sanoa että kyllähän kypsää naista parempaa ei voita mikään..

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Urkin syntymästä 110 vuotta
Kun Courtney oli pieni tyttönen ja ikävuodet pystyi laskemaan sirkkelimiehen yhden käden sormin, oli U.Kekkonen mitä suurin KUNINGAS. Ja sitten kun UKK kuoli, niin ei sitä voinut todeksi uskoa. Vieläkin muistan Urkin hautajaispäivän kuin eilisen ja sen jälkeen onkin Suomessa mennyt kaikki ihan vituralleen  >:(

Sä ootkin sitten paljon vanhempi mitä olen kuvitellut, luulin sinua Agronetin "pimuksi".  :D

Olen pettynyt.

  Nainen on parhaimmillaan hieman ennen menopaussia ;D

Kyllä liha paranee, kun sitä kunnolla riiputtaa ????
  Jaa,mikä se naisella riippuu,ei kai se miehen riippuva välttämättä kiinnosta naista,eiks se pitäs paremmikin olla tanassa..
  Kerran tuolla paikallisen keskuksen soittoruokalassa yks nainen sanoi että 12% naisista säilyttää sen halun noitten vuosien jälkeen ja HÄN on yks niistä,ja täytyy sanoa että kyllähän kypsää naista parempaa ei voita mikään..


  No se on päästä kiinni säilyykö halu. Jos ei haluu, niin voi ruveta laulamaan vaikka virsiä vaihdevuosien jälkeen  ;D