Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalliit viikot  (Luettu 3581 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Kalleimmat viikot meikäläisellä sijoittunee kuitenkin kevättalville ja pohjoisiin hiihtokeskuksiin. Siellä osaavat jalon riistämisen taidon...Myös se on kallista, jos traktorinostokiima äityy pahaksi, viikko siinä vähintään vierähtää, tuloksena pahimmillaan iso lasku ja läjä lippalakkeja.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Kalleimmat viikot meikäläisellä sijoittunee kuitenkin kevättalville ja pohjoisiin hiihtokeskuksiin. Siellä osaavat jalon riistämisen taidon...Myös se on kallista, jos traktorinostokiima äityy pahaksi, viikko siinä vähintään vierähtää, tuloksena pahimmillaan iso lasku ja läjä lippalakkeja.

Konemessuilta kun tulee niin aamulla lippalakista näkee mitä on tullut ostettua. Siksi niitä jaetaan. Eli on helevetin paha juttu jos vilja/sikaukko tulee aamuyöstä kotiin vaikka VMS-päähine turvonneen kupolin peittona  ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Mulla oli kalleimmat viikot opiskeluaikoina, mutta hengissä selvittiin. Joka kieltämättä on kyllä ihme  ;D
Komppaan edellistä  ;D Leivolan kyyhyn olis voinu varmaan suoraan laittaa opintotuet menemään, aika turha oli meikäläisen tilin kautta kierrättää  :D Se on sitä tulonsiirtoo  ???

Komppaan edellisiä ja kun sitä opiskelua on viellä vuosi jäljellä, ettei se hengissä selviäminenkään varmaan ole.

kauhee krapula nytkin vaikka koulu alkaa vasta lokakuussa kun on sinne saakka työharjoittelua.
Juu.. varo vaan. Maksa rupeaa varmaan vinkumaan jo  ;D
Joo kuuluu vinkuminen tänne asti, eikä ole edes mummovainaan kuulolaite päällä  :D

Kauhee krapula on nytkin ja koulu alkaa vasta lokakuussa kun on työharjoittelua sinne asti.

simmo

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot


  Tuo nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa. Monet makkaa paskat housussa ilman hoitoa näissä kunnallisissa laitoksissa. Jos vaikka vanhuksella sattuu olemaan varakkuutta ,niin saman hoidon saa itse maksamalla ;D
Minä itse olen nuorempana ollut töissä vanhainkodissa ja nykyäänkin vierailen niissä,joten tämä on taivahan tosi.Mutta minä ymmärrän sen siinä mielessä,että monet omaiset nykyään vaatii,että kaikki on yritettävä tehdä, vaikka ikää olis jo yli 80 vuotta.Vanhus ei itse pysty sanomaan,jos on jo ihan tokkurassa,että älkää viekö mua mihinkään,antakaa mun kuolla.Olin viimekesänä jonkun aikaa osastolla 9pv ja siellä oli yks maatuska,joka kuorsas jo siihen malliin,että lähtö oli lähellä,mutta omaiset pyöri sen ympärillä yötäpäivää ja juoksuttivat lääkäreitä ja häntä siirreltiin osastolta toiseen,mutta maatuska ei heränny,ei millään.Lienevätkö vaatineet vielä'viimeksi viemään  Hyksiin ???
[/quote]

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Mää luulin et otsikko koskee tulevia viikkoja, kun ensimmäiset tuet tilille rapsahtaa. Isännät lompsii traktorikauppaan ja samalla huomataan että jäikin siinä työkoneet liian pieniksi...eikun vaihtoon nekin vaan. :D

 

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kalliit viikot
Viljan hinnan nousu räjäytti puimurikaupan ;)
Eihän noin kallista viljaa voi enää millään vanhalla massikalla puida ;D ;D ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Viljan hinnan nousu räjäytti puimurikaupan ;)

Minkä niistä?? Kauanko korjaamiseen menee??

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kalliit viikot
Tämä ongelma on helppo ratkaista oikealla lääkityksellä ????