Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Plini - Kake Randelinin bändäri  (Luettu 3850 kertaa)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
Jee! Saanks mä laittaa sellasen joulumuorin minimekon ja ylipolvensaappaat? Laulanko myös, vai keskitynkö bändäröintiin sakastissa  ;D

Muista sitten että "kämmensyrjän verran" täytyy reittä näkyä saappaan ja minarin välistä.
Mutta kenen kämmensyrjän verran  ??? Onko kämmensyrjän verran -mitalla prototyyppi Pariisissa Mittojen ja painojen museossa  ???
Se on mulla se virallinen mitta. Voin vilkaista ilman maksua jos satut paikalle esim. Meijeri-kiertueella  8)
Muista tarkistaa myös onko alapää oikeaoppisesti tuuletettu. Noissa paketeissa on Aamulehden mukaan ollut kosteusongelmia. Jos tuuletus ei pelaa, alkaa homehtuminen.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
Jee! Saanks mä laittaa sellasen joulumuorin minimekon ja ylipolvensaappaat? Laulanko myös, vai keskitynkö bändäröintiin sakastissa  ;D

Muista sitten että "kämmensyrjän verran" täytyy reittä näkyä saappaan ja minarin välistä.
Mutta kenen kämmensyrjän verran  ??? Onko kämmensyrjän verran -mitalla prototyyppi Pariisissa Mittojen ja painojen museossa  ???
Se on mulla se virallinen mitta. Voin vilkaista ilman maksua jos satut paikalle esim. Meijeri-kiertueella  8)
Muista tarkistaa myös onko alapää oikeaoppisesti tuuletettu. Noissa paketeissa on Aamulehden mukaan ollut kosteusongelmia. Jos tuuletus ei pelaa, alkaa homehtuminen.

Kyllä Courtneyn yläpää ainakin näytti tuulettuvalta. Tukka oli silleen villisti pörröllään  ;D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
Jee! Saanks mä laittaa sellasen joulumuorin minimekon ja ylipolvensaappaat? Laulanko myös, vai keskitynkö bändäröintiin sakastissa  ;D

Muista sitten että "kämmensyrjän verran" täytyy reittä näkyä saappaan ja minarin välistä.
Mutta kenen kämmensyrjän verran  ??? Onko kämmensyrjän verran -mitalla prototyyppi Pariisissa Mittojen ja painojen museossa  ???
Se on mulla se virallinen mitta. Voin vilkaista ilman maksua jos satut paikalle esim. Meijeri-kiertueella  8)
Muista tarkistaa myös onko alapää oikeaoppisesti tuuletettu. Noissa paketeissa on Aamulehden mukaan ollut kosteusongelmia. Jos tuuletus ei pelaa, alkaa homehtuminen.

Kyllä Courtneyn yläpää ainakin näytti tuulettuvalta. Tukka oli silleen villisti pörröllään  ;D
Se ei kerro vielä koko totuutta. Pitää mennä kontilleen sinne alle ja nuuhkia tarkkaan. Tarvittaessa voi sormella koittaa. Jos vielä epäilyttää, niin voi kielellä lipaista notta tietää tarkemmin ongelman laadun.  ::)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
Jee! Saanks mä laittaa sellasen joulumuorin minimekon ja ylipolvensaappaat? Laulanko myös, vai keskitynkö bändäröintiin sakastissa  ;D

Muista sitten että "kämmensyrjän verran" täytyy reittä näkyä saappaan ja minarin välistä.
Mutta kenen kämmensyrjän verran  ??? Onko kämmensyrjän verran -mitalla prototyyppi Pariisissa Mittojen ja painojen museossa  ???
Se on mulla se virallinen mitta. Voin vilkaista ilman maksua jos satut paikalle esim. Meijeri-kiertueella  8)
Nythän se on ihan pakko lähtee eturiviin Dairy tour 2010:en  8) Kuka siel on lämppärinä kahu-Raisio, vai  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
Miksköhän mä oon aina kuvitellu, et plinin suosikit ois system of a Down ja red hot Chili Peppers  ???  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

plini

  • Vieras
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
nytten cortnielle tiedoski vaan
      että
plini tekeekin webnasteri kanssa
  hyvää yhneistyötä kokoajan

eli siisollen se tarnoittaa sitä
   että
jos arvosteleekin pliniä
   ni
arvostelee samalla myös wepnasteria


         sitäpaisti
pliniä riepotellaan nytten aivan syyttä
           ninittäin
plinin jokainen suusta tuleva lause ja
 välimerkkikin ovat syvällisen pohdinnan tulos
     

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Plini - Kake Randelinin bändäri
nytten cortnielle tiedoski vaan
      että
plini tekeekin webnasteri kanssa
  hyvää yhneistyötä kokoajan

eli siisollen se tarnoittaa sitä
   että
jos arvosteleekin pliniä
   ni
arvostelee samalla myös wepnasteria


         sitäpaisti
pliniä riepotellaan nytten aivan syyttä
           ninittäin
plinin jokainen suusta tuleva lause ja
 välimerkkikin ovat syvällisen pohdinnan tulos
     
...ja välillä se yhteityö on niin syvää, että webastomaster haluaa pitää plinin tekstit vain itsellään ja lukea niitä yksin  :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.