Lainaus käyttäjältä: YlikylänJotenSaletistiHot - 08.08.10 - klo:10:28Ja ne BB-naiset, ne on vähän tämmösii:Nämä ovat nuoret naiset: tupakkia polttavaiset, viinaa aina lipittäen, hasispäissä hihittäen, homssuja ja höpsyköitä pimppa täynnä pöpsyköitä öyhön alla makailevat, roiston perään haikailevat. Mies jos fiksu, kiltti lienet, teoriat varsin tiennet, seksioppaat luettuna, feminismit tuettuna, ilman jäät sä neitokaista, saa et koskaan omaa naista: runkaten vain ranteen ruista lisäät, jääden jälkeen muista naisen, perheen hankkineista, kahdesti jo eronneistaNo en minä tuota itse tietenkään keksinyt, löysin sen tuolta:http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glund#cite_note-0kyllä ne kepun eduskuntaehdokkaaksi pyydetään kaikki
Ja ne BB-naiset, ne on vähän tämmösii:Nämä ovat nuoret naiset: tupakkia polttavaiset, viinaa aina lipittäen, hasispäissä hihittäen, homssuja ja höpsyköitä pimppa täynnä pöpsyköitä öyhön alla makailevat, roiston perään haikailevat. Mies jos fiksu, kiltti lienet, teoriat varsin tiennet, seksioppaat luettuna, feminismit tuettuna, ilman jäät sä neitokaista, saa et koskaan omaa naista: runkaten vain ranteen ruista lisäät, jääden jälkeen muista naisen, perheen hankkineista, kahdesti jo eronneistaNo en minä tuota itse tietenkään keksinyt, löysin sen tuolta:http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glund#cite_note-0
Keskustelufoorumeissa ja Chateissa ei (onneksi ) päätetä maatalouspolitiikan suunnasta, kyllä se on eduskunta ja eu-komissio, jossa siitä päätetään.Niin että ei tarvi välittää niistä mielipiteistä. Ja tyypillistä on, että ne tyytymättömät ovat em. areenoilla eniten äänessä. Ja tietämättömyys asioista juhlii noissa paikoissa myös.
Siellä Subin sätissä eilittäin haki taas joku nimim. Timppa seuraa 30-50 v naisista Porin ympäristöstä...
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.08.10 - klo:00:43Siellä Subin sätissä eilittäin haki taas joku nimim. Timppa seuraa 30-50 v naisista Porin ympäristöstä... Kun epätoivo iskee, ikähaarukka laajenee
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 09.08.10 - klo:18:46Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.08.10 - klo:00:43Siellä Subin sätissä eilittäin haki taas joku nimim. Timppa seuraa 30-50 v naisista Porin ympäristöstä... Kun epätoivo iskee, ikähaarukka laajenee tai vanhemmiten haarukka laajenee