Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mertala jätti Vanhasen  (Luettu 4037 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mertala jätti Vanhasen
Klopilla ja Kouholla on läheiset välit kertoi Iltalehti taannoin. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Laskelmoitua...
No tuskin tää tuli yllätyksenä kenellekään, vai tuliko  ??? Oisin voinu vaik vetoa lyödä asiasta, että kun Masa ei enää pm, niin suhde loppuu. Jotenkin kylmät kemiat... Ihan laskelmoitua alunperinkin sanon mä!

Niinpä... ja se onneton Sössö oli jo kolman tän julkkisvosun poliitikkopoka ns. ykkösketjusta... seuraava lienee jo hakusessa  :o :o :o

Eikun Sirkka ei tykännyt Valion maidosta....olisi halunnut Arlaa.

Verku

Vs: Laskelmoitua...
No tuskin tää tuli yllätyksenä kenellekään, vai tuliko  ??? Oisin voinu vaik vetoa lyödä asiasta, että kun Masa ei enää pm, niin suhde loppuu. Jotenkin kylmät kemiat... Ihan laskelmoitua alunperinkin sanon mä!

Niinpä... ja se onneton Sössö oli jo kolman tän julkkisvosun poliitikkopoka ns. ykkösketjusta... seuraava lienee jo hakusessa  :o :o :o

Eikun Sirkka ei tykännyt Valion maidosta....olisi halunnut Arlaa.

NIIN MITES SE LEHTIJUTTU MENIKÄÄN??

 ;D ;D ;D

Kypsä tapaus

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Laskelmoitua...
No tuskin tää tuli yllätyksenä kenellekään, vai tuliko  ??? Oisin voinu vaik vetoa lyödä asiasta, että kun Masa ei enää pm, niin suhde loppuu. Jotenkin kylmät kemiat... Ihan laskelmoitua alunperinkin sanon mä!

Niinpä... ja se onneton Sössö oli jo kolman tän julkkisvosun poliitikkopoka ns. ykkösketjusta... seuraava lienee jo hakusessa  :o :o :o

Eikun Sirkka ei tykännyt Valion maidosta....olisi halunnut Arlaa.

NIIN MITES SE LEHTIJUTTU MENIKÄÄN??

 ;D ;D ;D


Niin? No mites se meni???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Verku

Vs: Laskelmoitua...
No tuskin tää tuli yllätyksenä kenellekään, vai tuliko  ??? Oisin voinu vaik vetoa lyödä asiasta, että kun Masa ei enää pm, niin suhde loppuu. Jotenkin kylmät kemiat... Ihan laskelmoitua alunperinkin sanon mä!

Niinpä... ja se onneton Sössö oli jo kolman tän julkkisvosun poliitikkopoka ns. ykkösketjusta... seuraava lienee jo hakusessa  :o :o :o

Eikun Sirkka ei tykännyt Valion maidosta....olisi halunnut Arlaa.

NIIN MITES SE LEHTIJUTTU MENIKÄÄN??

 ;D ;D ;D


Niin? No mites se meni???

Sitähän tässä on ukkovarpaalta kysytty monta kertaa, kenties kysymys on herran lukihäiriöstä tai ominaisuudesta olla kirjoittamatta "muuntelematonta" totuutta, minä vaan luin sen alkuperäisen linkin melko eri lailla kuin herra asiaa totuutena esittää...... ;D

Muutenkin kätevä kaveri on jutuissaan. :D
Kypsä tapaus

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mertala jätti Vanhasen
http://www.ts.fi/online/kotimaa/146885.html

On tää suomalainen tiedonvälitys mahtavaa. Kuinka kummassa olisimmekaan voineet elää ilman tuota tietoa.  ::) ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Fuller

  • Vieras
Vs: Mertala jätti Vanhasen
Meneeköhän Hietaniemen maita muille vuokraajille?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Mertala jätti Vanhasen
http://www.ts.fi/online/kotimaa/146885.html
On tää suomalainen tiedonvälitys mahtavaa. Kuinka kummassa olisimmekaan voineet elää ilman tuota tietoa.  ::) ::)

Äläs muuta sano... Sössöhä on onnettomampi hölöpää ku Perlusikkaklooni Mafiamaassa - ja siihen tarvitaan jo raittiutta ja kepulaisuutta läjä, ellei kaksi  ;D ;D ;D