Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juhannus...  (Luettu 10513 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Alkon tuotteitahan et tietenkään käytä, koska Tuulian "raittiussaarnat" ovat menneet perille    ::)
Hyvä sikari ja portviiniä lasillinen sikarin seuraksi, eihä oo paha?
  No menköön, mutta vain yksi lasi.   8)
Tuulia ottaa yhden lasillisen ja on sen jälkeen toinen nainen ketä ottaa paljon .  ;D

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Juhannus...
Klassinen kysymys: mitä kuuluu sinun Juhannukseesi? Keitätkö mahdollisesti juustokeittoa niin kauan, että se on punertavaa? Miten kokon poltto? Entä juhannustaiat... Alkon tuotteitahan et tietenkään käytä, koska Tuulian "raittiussaarnat" ovat menneet perille    ::)
Eipä tuo juhannus juuri arjesta eroa. Aattona tulee kesäpossut, lampaille ja vasikoille pitäis aitaa kunnostaa. Jos aikaa on ylimääräistä navetta-askareiden välissä/jälkeen, niin pesemättömiä ja huoltamattomia koneita on pihassa... Grillataan varmaankin, pakastimesta on jo otettu viimekesäistä possua sulamaan....nam!
Kkaupassa katselin tänään, että puolen litran siideripullo maksoi kolme euroa (5,60 €/litra). On kallistunut toistakymmentäprosenttia alkuvuodesta, jolloin viimeksi ostin. Hyllylle jäi. Juon sitten vaikka citymarketin kokista, 36 c/litra.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Alkon tuotteitahan et tietenkään käytä, koska Tuulian "raittiussaarnat" ovat menneet perille    ::)
Hyvä sikari ja portviiniä lasillinen sikarin seuraksi, eihä oo paha?
  No menköön, mutta vain yksi lasi.   8)
Tuulia ottaa yhden lasillisen ja on sen jälkeen toinen nainen ketä ottaa paljon .  ;D
Kyllä Tuulia ottaa montakin lasia ~  Jaffaa, Fantaa, yms.  + hyvää, vahvaa kahvia monta kuppia   :D JuhlaMokkaa.

simmomuori

  • Vieras
Vs: Juhannus...

Klassinen kysymys: mitä kuuluu sinun Juhannukseesi? Keitätkö mahdollisesti juustokeittoa niin kauan, että se on punertavaa? Miten kokon poltto? Entä juhannustaiat... Alkon tuotteitahan et tietenkään käytä, koska Tuulian "raittiussaarnat" ovat menneet perille    ::)
[/quote]
----Juhannusjuusto on keitetty,toinen satsi jo porisee.Minä meinaan viettää navettajuhannuksen vaihteeksi.Tämä oli mun oma valinta.Olen ollut niin monta juhannusta reissussa että välillä näinkin. :D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Juhannus...

Klassinen kysymys: mitä kuuluu sinun Juhannukseesi? Keitätkö mahdollisesti juustokeittoa niin kauan, että se on punertavaa? Miten kokon poltto? Entä juhannustaiat... Alkon tuotteitahan et tietenkään käytä, koska Tuulian "raittiussaarnat" ovat menneet perille    ::)
----Juhannusjuusto on keitetty,toinen satsi jo porisee.Minä meinaan viettää navettajuhannuksen vaihteeksi.Tämä oli mun oma valinta.Olen ollut niin monta juhannusta reissussa että välillä näinkin. :D
[/quote]

Niin, viime juhannus sulla meni siellä Kiimingin häissä.

simmomuori

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Kaikille tietämättömille:juhannusta ei tule ilman pohojalaista punasta heraa,eli juustokeittoa.
Maito lämmitetään ja juoksutetaan,sen jälkeen keitetään,6:sta 10:een tuntiin.Jos ei halua keitosta liian punaista,niin kolmekin tuntia riittää.Mutta jos keittää 10t niin se on jo melko punaista.Syödään kylmänä sokerin kera tai ilman.Kyllä meillä kelpaa kaikille,lapsetkin tykkää.

simmomuori

  • Vieras
Vs: Juhannus...


Niin, viime juhannus sulla meni siellä Kiimingin häissä.
[/quote]--en ole ollut Kiimingin häissä koskaan.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Juhannus...
huominen menee autoa putsaillessa, lauantaina taas voisi peseskellä traktoreita ja sen sellaista, ja krillata, paskat kokoista kun taitaa palaa koko mettä jos tällä kelillä kokon tekee keskelle peltoa  ???

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juhannus...
huominen menee autoa putsaillessa, lauantaina taas voisi peseskellä traktoreita ja sen sellaista, ja krillata, paskat kokoista kun taitaa palaa koko mettä jos tällä kelillä kokon tekee keskelle peltoa  ???
Rannalla sen kokon tulee olla, eikä missään pellolla.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D
  Nyt ollaan Joharan kans samaa mieltä. Lärvien vetäminen on sairasta puuhaa.   ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D
  Nyt ollaan Joharan kans samaa mieltä. Lärvien vetäminen on sairasta puuhaa.   ;D

Juu, mut mä vedän sen sairauden sellaiselle asteelle että ei oo ennen nähty  :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D
  Nyt ollaan Joharan kans samaa mieltä. Lärvien vetäminen on sairasta puuhaa.   ;D

Juu, mut mä vedän sen sairauden sellaiselle asteelle että ei oo ennen nähty  :D

Johara meinaa hankkia juhannukseksi paatin ...................................................siis psykopaatin.
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D
  Nyt ollaan Joharan kans samaa mieltä. Lärvien vetäminen on sairasta puuhaa.   ;D

Juu, mut mä vedän sen sairauden sellaiselle asteelle että ei oo ennen nähty  :D
Kuulostaa kammottavalta. :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Juhannus...
Minä ajattelin vetää ihan sairaat lärvit ja hakata vihdalla koko perheen punaiseksi  :D
  Nyt ollaan Joharan kans samaa mieltä. Lärvien vetäminen on sairasta puuhaa.   ;D

Juu, mut mä vedän sen sairauden sellaiselle asteelle että ei oo ennen nähty  :D

Johara meinaa hankkia juhannukseksi paatin ...................................................siis psykopaatin.

Ei tartte enää hankkia  :D Oltu jo 15 vuotta naimisissa  :D