Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvin tingitty?  (Luettu 6498 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmomuori

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?


Mitä tästä opimme: kepulainen pettää aina.
[/quote]---ei siinä puhuttu puolueesta mitään,mutta varmaan koko tai sosdem.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Hyvin on toiminut  :D Sinä minäkin olen ihmetellyt  ???

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Hyvin on toiminut  :D Sinä minäkin olen ihmetellyt  ???


älä nuolaise ennekun tipahtaa, seuraavaks kun nostat sitä ylös nii kiinnikkeet poikki ja tipahtaa koko paska johonki tien vartee  ;D ;D, no mikä minä oon ainakaan traktoreista puhumaan  ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Hyvin on toiminut  :D Sinä minäkin olen ihmetellyt  ???


älä nuolaise ennekun tipahtaa, seuraavaks kun nostat sitä ylös nii kiinnikkeet poikki ja tipahtaa koko paska johonki tien vartee  ;D ;D, no mikä minä oon ainakaan traktoreista puhumaan  ;D ;D
Se riski tässä on. Onneksi hitsauskone on keksitty ja jotain voi vavistaa jo etukäteen  8)

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Hyvin on toiminut  :D Sinä minäkin olen ihmetellyt  ???


älä nuolaise ennekun tipahtaa, seuraavaks kun nostat sitä ylös nii kiinnikkeet poikki ja tipahtaa koko paska johonki tien vartee  ;D ;D, no mikä minä oon ainakaan traktoreista puhumaan  ;D ;D
Se riski tässä on. Onneksi hitsauskone on keksitty ja jotain voi vavistaa jo etukäteen  8)
[/quote Se toi kone pelekää kovempaa heinikkoo,parempi on kun otat viikatteen käteen ja niität sillä,sekin on nopeampi kuin tuo.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?
Mitä ostit ?

Käytetyn Ylö 185 niittokoneen. Komea oli lähtöhinta  ;D Kuulemma Pohjanmaata myöten oli soiteltu ja kyselty että mikä kone se tuommoinen on kun maksaa yli 1,7 miljoonaa. Olisi vissiin mennyt silläkin, mutta me tingittiin vähän. Mutta... Pistäkääs paremmaksi  ;D

juu mää pistän en tarjoa ylön romuist mitää maksoot 650€liikaa ;D
Hyvin on toiminut  :D Sinä minäkin olen ihmetellyt  ???


älä nuolaise ennekun tipahtaa, seuraavaks kun nostat sitä ylös nii kiinnikkeet poikki ja tipahtaa koko paska johonki tien vartee  ;D ;D, no mikä minä oon ainakaan traktoreista puhumaan  ;D ;D
Se riski tässä on. Onneksi hitsauskone on keksitty ja jotain voi vavistaa jo etukäteen  8)
[/quote Se toi kone pelekää kovempaa heinikkoo,parempi on kun otat viikatteen käteen ja niität sillä,sekin on nopeampi kuin tuo.

Puhdistusniitoissa käytän. Vauhtia sen verran että kone kestää.. Ei ole tarkoitus testata miten sen saa rikki vaan miten sen saa kestämään  8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyvin tingitty?
Noita kommentteja siitä niittokoneesta kun lukee, tulee väistämättä mieleen, jotta olisi sillä koneella ollut ilmeisesti muitakin ottajia. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hyvin tingitty?
Puhdistusniitoissa käytän.

***Antisemitistinen ilmaisu.  ???
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?
Noita kommentteja siitä niittokoneesta kun lukee, tulee väistämättä mieleen, jotta olisi sillä koneella ollut ilmeisesti muitakin ottajia. ;D

Niin minäkin epäilen. 14 kysyjää ekana päivänä...

Eihän tuo varmaan maailman paras kone ole. Mutta jos se osannut X -vuotta jo heinää kaataa niin miksi se olisi sen taidon viime talvena unohtanut  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hyvin tingitty?
Puhdistusniitoissa käytän.

***Antisemitistinen ilmaisu.  ???
Ei muuta ku holokaustisen kansanmusiikkijuhlille sitten  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?
Puhdistusniitoissa käytän.

***Antisemitistinen ilmaisu.  ???
Ei muuta ku holokaustisen kansanmusiikkijuhlille sitten  ;D

Juu  ;D Pukeudun teräsverkkoessuun kuten yleensäkin kun meno on tarpeeksi rajua  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Hyvin tingitty?

Juu  ;D Pukeudun teräsverkkoessuun kuten yleensäkin kun meno on tarpeeksi rajua  ;D

Pajahommissa kyllä kannattais käyttää ihan oikeeta esinahkaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvin tingitty?

Juu  ;D Pukeudun teräsverkkoessuun kuten yleensäkin kun meno on tarpeeksi rajua  ;D

Pajahommissa kyllä kannattais käyttää ihan oikeeta esinahkaa.

Saankin Israelista lähetyksen kohta. Ompelen ylijäämäkamasta essun ja autotallin  ;D