Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?  (Luettu 1797 kertaa)

reneneo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Mitä ihmettä tapahtuukaan Loviisan ja Olkiluodon alueilla?

Olin ällikällä lyöty kun nykyisin maamme armeijalla näyttää olevan varaa pöristellä taivaisiimme miljoonatuhlaillen viikosta viikkon vedellen mystisiä ilmassa tunteja pölyäviä tappavia myrkkyrinkuloitaan aamusta iltaan. Kysinkin Tampereen lennostolta, että eikö koneissanne ole lainkaa ohjaimia, kun pyöritte vain samoilla seutuvilla savumyrkytyksiänne syytäen. Sain vastaukseksi kaikenkattavan mykkyyden; "KliK, tuut ,tuut, tuut. . !

Ainakin minä olen tällaisen satojenmiljoonien kalliiden koneitten tuhlailukäyttäytymisistä ja täysin hervottomista käsittämättömistä tarkoituksettomista kansalaistemme myrkytyshaluista aivan klapil päähän lyötynä nyt!

Onko tosiaan täälläkään kellään esittää syytä siihen miksi tällainen tiedotusvälineistämme jatkuvasti poissa pidetty mellakointi, etten sanoisi sisällisotetemmellys on juontanut tarpeensa?

Toki on selvää, ei kukaan kuitenkaan näkemättä usko, että onko tottakaan. Muuta kuin kameraa taivaalle ja katsokaa itse. Mikä kumma Suomeamme jäytää? Ai niin Loviisassa vastaavat nostatti JO herkkähipiäisimmissä helsinkiläisherroissa paniikin, kun taustasäteilyt näistä jo niin piikkiin että panivat poliisitutkintaan! Ei nää mitään "pikkujuttu enää"! Kyllä esim. mun Suomeen maksamilla lentokoneiden verorahojemme massatuhoamisilla pitäis muutakin saada kuin jatkuvasti korrupoituneempien virannomaistemme toimittamia kuolettavia myrkkypäästöjä elimistöönsä tauotta, keletto!! >:(
              -------------

http://kuvaton.com/k/o6X.jpg

        Tilanneanalyysiä 17.06.2010.
http://kuvaton.com/k/o6C.jpg


http://kuvaton.com/k/o6Z.jpg

17.06.2010 kello 13:15
http://kuvaton.com/k/o6L.jpg


Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Olikos nyt varmasti ilmavoimien koneita?

Nuo mainiot miehet lentävissä koneissaan...

reneneo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Toki jopa Aamulehti ilmoitti Tampereen lennoston suorittamista j a t k u v i s t a  Olkiluodon PÄÄLLÄ suorittamistaa lentämistään. Lisäksi ydinvoimalaitosalueet nyt muutenkin on lentokieltoalueita, jota voi rikkoa vain spesifioidut SAINT kalustot.

 Vai vihjaatko uutiseen jonka mukaan USA oli TV-uutiostietojen mukaan rikkonut näitä määräyksiä lentäömällä samaisella Olkiluodon alueella sotilaskoneillaan ottamassa ilmanäytteitä valtavista säteilynosukasvuista alueella?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Nyt minä ymmärrän: kyseessä on ydinvoiman vastainen kampanja: kirjoittamalla pehmoisia yhdistäen  ne ydinvoimalapaikkakuntiin, luodaan mielikuva, että säteily pehmentää aivot.

reneneo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
. . . Anteeksi jos olen tungetteleva, mutta millä?

Siis millä eväillä luulottelet tietäväsi ko. asiasta ylipäätään yhtään mitään?

Yleensäkin maamme tunnetusti korruptoitunut hallinto tekee energia-alapäätelmiään sillä tiedolla jonka jouluiset ydinyhtiön kaniinkirjavat postikorttikuvat makeiksi kertomistaan kuutiogeneraattorien möykyistään, luo silittävän, selättävän ja lopulta myös raiskaavan rahansa voimin.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
. . . Anteeksi jos olen tungetteleva, mutta millä?

Siis millä eväillä luulottelet tietäväsi ko. asiasta ylipäätään yhtään mitään?
Helppoa, sokea Reettakin huomaa, ettet käy täysillä..

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Morjens vaan Raijis, oot sitten tullu uudella nimellä :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Morjens vaan Raijis, oot sitten tullu uudella nimellä :D

Ohhoh . Taas se alkaa .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Siis millä eväillä luulottelet tietäväsi ko. asiasta ylipäätään yhtään mitään?


***Millais raijiksen kotitilan myynti TVO:lle edistyy?   ;D  Lähinaapuri jo myi...
Kui mää ain olen paras?

Jerry Jee

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 359
Vs: Ööö.Hukkaan heitettyä energiaa?
Talvisodassakin turhaan poltettiin ruutia,vai?