Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sanokaa...  (Luettu 3196 kertaa)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Niimpä. Ketä joi viinasi!!?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Mistäköhän päin tämä KETÄ on kotoisin?
Mistä sirkuksesta sinä olla karannu ? 


Mulla on ihan oma sirkus, ja mää oon itte se mahtisonni!  Muu Muu :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Mistäköhän päin tämä KETÄ on kotoisin?
Mistä sirkuksesta sinä olla karannu ? 


Mulla on ihan oma sirkus, ja mää oon itte se mahtisonni!  Muu Muu :D
Kuulemma seminologitkin saavat suureen tarpeeseensa teillä käydessään .  ;)

SatuE

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Sanokaa...
Siis mahtisonni ja seminologi? Eikö niille tule riita, ei siitä mitään sirkusta synny, eikä kukaan saa mitään, ei ainakaan ryyppyä.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Mistäköhän päin tämä KETÄ on kotoisin?
Mistä sirkuksesta sinä olla karannu ?  


Mulla on ihan oma sirkus, ja mää oon itte se mahtisonni!  Muu Muu :D
Kuulemma seminologitkin saavat suureen tarpeeseensa teillä käydessään .  ;)


No ilmankos mää en vaimolle kelpaa, se kun käy navetalla semmareita avittamassa!!! ???
Saapahan sitten ihan ammattiapua tarpeisiinsa, niin ei pääse laadusta valittamaan... :P

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Kertokaas, naimisissa olevat, että oletteko joskus kiireiden tai muun syyn takia ulkoistaneet petihommat urakoitsijalle?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Kertokaas, naimisissa olevat, että oletteko joskus kiireiden tai muun syyn takia ulkoistaneet petihommat urakoitsijalle?


Tiettävästi ei, mutta edellisen perusteella pitänee asia ottaa tarkasteluun.....
En kyllä, muistaakseni, ole kyseisenlaisissa merkeissä urakoimassakaan käynyt, vaikka muuten kyllä urakkaa väännetäänkin 8)
Olisko rehvakasta laittaa paikallislehteen ilmoitus: Rehu-urakointia, ja emäntäsikin on tyytyväinen... :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Sanokaa...
Kertokaas, naimisissa olevat, että oletteko joskus kiireiden tai muun syyn takia ulkoistaneet petihommat urakoitsijalle?


Tiettävästi ei, mutta edellisen perusteella pitänee asia ottaa tarkasteluun.....
En kyllä, muistaakseni, ole kyseisenlaisissa merkeissä urakoimassakaan käynyt, vaikka muuten kyllä urakkaa väännetäänkin 8)
Olisko rehvakasta laittaa paikallislehteen ilmoitus: Rehu-urakointia, ja emäntäsikin on tyytyväinen... :D
Kokeiles . Tosimiehet on aina paikallaan .