Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terveisiä Lahdesta...  (Luettu 11668 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juopottelu...
Waaauuutsi. Aulis on täällä taas. :D  Kohta alkaa taas helevetinmoinen mylläkkä agrossa, mutta sehän on vain elämän merkki. Anna vaan säilän laulaa. ;D
Ei ku mä oon nyt ihan kiltti  :o   ::)   ;D
vain alkoholin haitoista saarnaat ??? ??? ???

Eikös sen tuurin hoitele täällä se yks kohjo akka  :o

epäilen sivupersoonaksesi ::)
Eiku mä oon se pääpersoona ja Aulis on sivupersoona    ;D :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Juopottelu...
Waaauuutsi. Aulis on täällä taas. :D  Kohta alkaa taas helevetinmoinen mylläkkä agrossa, mutta sehän on vain elämän merkki. Anna vaan säilän laulaa. ;D
Ei ku mä oon nyt ihan kiltti  :o   ::)   ;D
vain alkoholin haitoista saarnaat ??? ??? ???

Eikös sen tuurin hoitele täällä se yks kohjo akka  :o

epäilen sivupersoonaksesi ::)
Eiku mä oon se pääpersoona ja Aulis on sivupersoona    ;D :P

Ookko nää Tuulia kun oot selvänä ja muutut Aukiksi kun vedät kolmivarttisen Smirreä  :D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Paneskelu...
Waaauuutsi. Aulis on täällä taas. :D  Kohta alkaa taas helevetinmoinen mylläkkä agrossa, mutta sehän on vain elämän merkki. Anna vaan säilän laulaa. ;D
Ei ku mä oon nyt ihan kiltti  :o   ::)   ;D
vain alkoholin haitoista saarnaat ??? ??? ???

Eikös sen tuurin hoitele täällä se yks kohjo akka  :o

epäilen sivupersoonaksesi ::)
Eiku mä oon se pääpersoona ja Aulis on sivupersoona    ;D :P

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Terveisiä Lahdesta...
Täällä jo ryypättiin hautajaisiasi. Täytyykö nyt ottaa pari uudestisyntymän kunniaksi/takia  ;D

Juu... ilman muuta... pari paria  ;D  ...ja mä lähden nyt tuonne Asikkalan puolelle, Pulkkilanharjulle, ranta- ja junttasaunaan  ;D

Pesekkö Paulankin munat? :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Matka...
No niin... täällä ollaan... on aika valmistautua avajaisiin... ja pitkien puukkojen yöhön   ;D  :D  :)
eikös ne sua Jyväskylään huolineet?  ;D

Lahteen on lyhyempi matka... eläkelläisellä... ja siellä on paremman näköisiä naisia  ;D ...eikä oo äänioikeutta siellä Jyskälässäkään  ;D
Mitäpä se eläkeukko naisilla... :P

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Juopottelu...
Waaauuutsi. Aulis on täällä taas. :D  Kohta alkaa taas helevetinmoinen mylläkkä agrossa, mutta sehän on vain elämän merkki. Anna vaan säilän laulaa. ;D
Ei ku mä oon nyt ihan kiltti  :o   ::)   ;D
vain alkoholin haitoista saarnaat ??? ??? ???

Eikös sen tuurin hoitele täällä se yks kohjo akka  :o

epäilen sivupersoonaksesi ::)
Eiku mä oon se pääpersoona ja Aulis on sivupersoona    ;D :P

Ookko nää Tuulia kun oot selvänä ja muutut Aukiksi kun vedät kolmivarttisen Smirreä  :D
   :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Matka...
No niin... täällä ollaan... on aika valmistautua avajaisiin... ja pitkien puukkojen yöhön   ;D  :D  :)
eikös ne sua Jyväskylään huolineet?  ;D

Lahteen on lyhyempi matka... eläkelläisellä... ja siellä on paremman näköisiä naisia  ;D ...eikä oo äänioikeutta siellä Jyskälässäkään  ;D
Mitäpä se eläkeukko naisilla... :P
Mitä  :o Eivätkö eläkeläiset saa sekstailla? Miten romaanit eli mustalaiset lisääntyvät  ;D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Matka...
No niin... täällä ollaan... on aika valmistautua avajaisiin... ja pitkien puukkojen yöhön   ;D  :D  :)
eikös ne sua Jyväskylään huolineet?  ;D

Lahteen on lyhyempi matka... eläkelläisellä... ja siellä on paremman näköisiä naisia  ;D ...eikä oo äänioikeutta siellä Jyskälässäkään  ;D
Mitäpä se eläkeukko naisilla... :P
Mitä  :o Eivätkö eläkeläiset saa sekstailla? Miten romaanit eli mustalaiset lisääntyvät  ;D
Eläkeläisethän ovat yleensäottaen vanhuksia    ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Pesuhommat...
Täällä jo ryypättiin hautajaisiasi. Täytyykö nyt ottaa pari uudestisyntymän kunniaksi/takia  ;D

Juu... ilman muuta... pari paria  ;D  ...ja mä lähden nyt tuonne Asikkalan puolelle, Pulkkilanharjulle, ranta- ja junttasaunaan  ;D

Pesekkö Paulankin munat? :D

Ei sitä näkyny... muuten oisin tietty pessy  ;D  ;D ...ja nyt Mustan Kissan Robin Hoodiin - ja illemmalla ehkä vielä Tallukkaan...  ::)  ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Pesuhommat...
Täällä jo ryypättiin hautajaisiasi. Täytyykö nyt ottaa pari uudestisyntymän kunniaksi/takia  ;D

Juu... ilman muuta... pari paria  ;D  ...ja mä lähden nyt tuonne Asikkalan puolelle, Pulkkilanharjulle, ranta- ja junttasaunaan  ;D

Pesekkö Paulankin munat? :D

Ei sitä näkyny... muuten oisin tietty pessy  ;D  ;D ...ja nyt Mustan Kissan Robin Hoodiin - ja illemmalla ehkä vielä Tallukkaan...  ::)  ::)

Huh... Kyllä Tuulialla sarkaa riittää pitää Aulis taas kurissa ja valistaa viinan kiroista sekä kaikesta turmeluksesta. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Viestit...
No niin... täällä ollaan... on aika valmistautua avajaisiin... ja pitkien puukkojen yöhön   ;D  :D  :)
missäs on tullut luuhattua, oomma olleet vähin jo huolissaan ::) ::) ::) ::)
Pidin taukoa... kun sain aina kaikki haukut webbarilta niskaani... vaikka kepulaiset sikailivat  :(
  Laittoko net sullekin niitä sikailuviestejä puoluetoimistosta ;D

Tavallaan... jäsenkortin sain  ;D

BUAAAAAAAAAAAAAH!

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Pesuhommat...
Täällä jo ryypättiin hautajaisiasi. Täytyykö nyt ottaa pari uudestisyntymän kunniaksi/takia  ;D

Juu... ilman muuta... pari paria  ;D  ...ja mä lähden nyt tuonne Asikkalan puolelle, Pulkkilanharjulle, ranta- ja junttasaunaan  ;D

Pesekkö Paulankin munat? :D

Ei sitä näkyny... muuten oisin tietty pessy  ;D  ;D ...ja nyt Mustan Kissan Robin Hoodiin - ja illemmalla ehkä vielä Tallukkaan...  ::)  ::)

Huh... Kyllä Tuulialla sarkaa riittää pitää Aulis taas kurissa ja valistaa viinan kiroista sekä kaikesta turmeluksesta. ;D
Eihän se , oikeasti, edes ryyppää, kunhan leveilee ja retostelee täällä teille , kuulostaa muka  hurjemmalta   :D

Viimeksi muokattu: 12.06.10 - klo:07:29 kirjoittanut ~Tuulia ~

Aulis Anttila

  • Vieras
Aamutoimet...
No niin... normaalit aamutoimet on nyt hoidettu  ::) ;D ...ja ei kun sinne hehtaarihalliin kuuntelemaan Sössön sössötystä... ainakin toviksi... kohtahan pääseekin jo taas syömään... normaalein ruokajuomin  :P :P ;D ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Matka...
Lainaus
Mitä  :o Eivätkö eläkeläiset saa sekstailla? Miten romaanit eli mustalaiset lisääntyvät  ;D
Hai, nuoren miehen elämästä kaksi vuotta menee hukkaan: lapsilisät loppuu 16-vuotiaana, mutta eläke alkaa vasta 18-vuotiaana..

Hyvä huomio, mutta enemmän ihmettelen, miten homot lisääntyvät, mutta toisaalta mistäs Veetit ym. ovat peräisin?

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Terveisiä Lahdesta...
..se oli pitkä panni aaliksella...joo  nyt päivän pannua  kuumentaan..ja paavin palleja..putsaten