Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tarkkaan ottaen ....  (Luettu 6507 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Tarkkaan ottaen ....
Asiaan MITÄ  kosken kaavat liittyy Transitin katsastukseen?

Oikeesti sorkkis oli katsastamassa transvestiitteja Kosken torilla  ;D

Joo . Rehumyyjät joilla oli ***** naitiin . Jos oli tissit ja ***** heitettiin jokkeen .  ;D

Jokkeen? Ketä Jokkea tarkoitat. Varmaan aika perverssi kaveri  ;D

Verku

Osstin kevättalvella transitin kakkosautoksi ja nyt olen pikkutelinettä vetänyt sillä . Ostaessani kysyin onkokatsastettu , tottakai . Olis pitäny kysyä kuinka kauan katsastus on voimassa  :-\ :-\

Ajoa-aika loppui ja kilvet lähti tänään . Semmosta .

Oisit vaan ostanut sen uuden kun työkses ajat, kalleintahan tuommonen on kun ei pääse liikkumaan ja kylläpä ne rempatikkin maksaa....

Noo kaikki on suhteellista. ;)
Kypsä tapaus

sorkkis

• Vieras
Osstin kevättalvella transitin kakkosautoksi ja nyt olen pikkutelinettä vetänyt sillä . Ostaessani kysyin onkokatsastettu , tottakai . Olis pitäny kysyä kuinka kauan katsastus on voimassa  :-\ :-\

Oisit vaan ostanut sen uuden kun työkses ajat, kalleintahan tuommonen on kun ei pääse liikkumaan ja kylläpä ne rempatikkin maksaa....

Toi transiitti vetää yllättävän hyvin ja siks sellaisen ostin . Syksyllä tai ens vuonna uudenpaa autoo taloon .  :)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Toi transiitti vetää yllättävän hyvin ja siks sellaisen ostin . Syksyllä tai ens vuonna uudenpaa autoo taloon .  :)

tai jos ei enää ole töitä, niin transiitti vaihtuu jopoon &  alv ;D ;D

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.

Kysy jos pääsisit Nummelalle lietteen ajajaksi ja saisit työsuhde traktorin.  ;D ;D

sillä taitaa olla pelkkiä jonnikoita.
en tiedä olisiko se kunnia saada jonnikka työsuhde traktoriksi.  ;D ;D