Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta  (Luettu 11632 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Joskus näkee kaloja, jotka uivat maha ylöspäin  ??? Onko ne vaan istutettu väärinpäin  ???  ???

Älä herätä niitä kesken unien , purevat rintsikat poikki ärtyneenä . Mites ukolles selität tapahtuneen .
Eikun mul on valmiiks semmoset, mitkä vaan repästään päältä  :D
Ei sit ole hättää .  :D
En ole kutuhaukirysän päältä kiinni jäänyt  :D
Onkos särjet hyppineet rantakivikoille sinun perrään.. :D :D :D

C1:n verkkosukkiin tarttuu kala poikineen jos se lähtee vesistöön samoilemaan  ::)
Kuuleppas, se on verkon silmäkoko jenkattava halutun saaliin mukaan  :D

Viimeksi kun näin sut niin niihin verkkoihin meinasi jäädä tälläinen n. satakiloinen kiinni  ;D :D ;) :)

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.

Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Joskus näkee kaloja, jotka uivat maha ylöspäin  ??? Onko ne vaan istutettu väärinpäin  ???  ???

Älä herätä niitä kesken unien , purevat rintsikat poikki ärtyneenä . Mites ukolles selität tapahtuneen .
Eikun mul on valmiiks semmoset, mitkä vaan repästään päältä  :D
Ei sit ole hättää .  :D
En ole kutuhaukirysän päältä kiinni jäänyt  :D
Onkos särjet hyppineet rantakivikoille sinun perrään.. :D :D :D

C1:n verkkosukkiin tarttuu kala poikineen jos se lähtee vesistöön samoilemaan  ::)
Kuuleppas, se on verkon silmäkoko jenkattava halutun saaliin mukaan  :D

Viimeksi kun näin sut niin niihin verkkoihin meinasi jäädä tälläinen n. satakiloinen kiinni  ;D :D ;) :)
Kyl meil päin on tapana tollaset turhan pienet rimpulat laskee viel kasvamaan  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Herääminen...
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.
Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)

Joo... ja sit sä heräsit ja päästit kissan kuselle  :P :P :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Herääminen...
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.
Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)

Joo... ja sit sä heräsit ja päästit kissan kuselle  :P :P :P
Kaltaisesi oikeasta elämästä vieraantunut ei voikkaan mitenkään tajuta tällaistakaan asiaa   ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Herääminen...
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.
Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)

Joo... ja sit sä heräsit ja päästit kissan kuselle  :P :P :P
Kaltaisesi oikeasta elämästä vieraantunut ei voikkaan mitenkään tajuta tällaistakaan asiaa   ;D
Tunnusta pois , omaan jalkaan miekalla iskit .  :D

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.

Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)
Ihan jees meininkiä  :)
Mä oon myös atraimella tai viispiikkisellä keväisin kahluusaappaissa rannoilla ja kaislikoissa kahlaillut ja kaloja napsinut- välillä niitä tappajahaukiakin - mukavaa touhua  ;D
Kalastelen kyllä muutenkin verkoilla, pilkkien, viehekalastusta, ongintaa ja jos oikein haukia haluaa niin sitten muutama iskukoukku säppeenreunaan -- aina oon kaloissa pysynyt - ostaa ei oo tarvinnut.
Taidan olla Edwardin "hengenheimolainen"- syön kalaa päivittäin - PAH..savustettuakin viikottain   ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Jaa no ei se sitten tollasista punasilmäsistä särjistä ole mitään kiinnostunut kun isommat kalat kiinnostaa  Tuo on kylä tosi juttu keväällä särjen kutuaikana , joskus olen napannut kalan kiinni kädellä.

Minä olen pyydystänyt yöllä ahvenia miekalla  :D Rantavedestä.... hidasta hiipimistä vedessä ja pieni isku miekalla niskaan. Sellaisia 13 senttisiä. Todella extremeä  8)
Ihan jees meininkiä  :)
Mä oon myös atraimella tai viispiikkisellä keväisin kahluusaappaissa rannoilla ja kaislikoissa kahlaillut ja kaloja napsinut- välillä niitä tappajahaukiakin - mukavaa touhua  ;D
Kalastelen kyllä muutenkin verkoilla, pilkkien, viehekalastusta, ongintaa ja jos oikein haukia haluaa niin sitten muutama iskukoukku säppeenreunaan -- aina oon kaloissa pysynyt - ostaa ei oo tarvinnut.
Taidan olla Edwardin "hengenheimolainen"- syön kalaa päivittäin - PAH..savustettuakin viikottain   ::)

Mulla on harppuunakivääri isoja kaloja varten  8) ;D

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Erikoisista kalastuksista tuli mieleen lapsena syksyllä ensi jäiden aikaan matikoiden pyynti lekalla ...Tuolla matalassa vedessä ohuen jään läpi näki kun matikat ui .kova isku lekalla matikka tainoksissa jonkun aikaa kirveellä reikä .... Eikö ole ketään muuta todistamaan särjen kutua rantakivikoissa....sellaista kokoomuslaista jota Aaliskin uskoisi.. :D.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Erikoisista kalastuksista tuli mieleen lapsena syksyllä ensi jäiden aikaan matikoiden pyynti lekalla ...Tuolla matalassa vedessä ohuen jään läpi näki kun matikat ui .kova isku lekalla matikka tainoksissa jonkun aikaa kirveellä reikä .... Eikö ole ketään muuta todistamaan särjen kutua rantakivikoissa....sellaista kokoomuslaista jota Aaliskin uskoisi.. :D.

Asuin joskus talossa joka sijaitsi 10 metriä järvestä. Yhtenä kevätyönä heräsin kovaan "lätinään". Salakoilla oli kutuaika, rantavesi kuohui kaloista. Menoa kesti muutaman tunnin  8)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Saishan noita pieniä kuoreita joka kevät ihan sangolla nostettua vaikka kuinka paljon tuolta hiekkasärkän kupeesta. Puoleen sangolliseen on vaan yleensä tyydytty.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Saishan noita pieniä kuoreita joka kevät ihan sangolla nostettua vaikka kuinka paljon tuolta hiekkasärkän kupeesta. Puoleen sangolliseen on vaan yleensä tyydytty.  :D

Jonnumiehet ovat pikkuisia joten eivät tarvitse kuin puol` ämpärillistä kalaa/vrk  ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Saishan noita pieniä kuoreita joka kevät ihan sangolla nostettua vaikka kuinka paljon tuolta hiekkasärkän kupeesta. Puoleen sangolliseen on vaan yleensä tyydytty.  :D

Jonnumiehet ovat pikkuisia joten eivät tarvitse kuin puol` ämpärillistä kalaa/vrk  ???
Joo ja mieti sitä ihmistä, joka joutuu jonnumiestä syöttämään  ::) Koko päivä menee kaloja heitellessä uima-altaaseen  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kirje Ylästalon vanhalta Edwardilta
Mä en sitten ymmärrä näitä jonnumies vitsejä ollenkaan.  8)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.