Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko omistaja  (Luettu 3237 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22093
Oletko omistaja
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2015/07/15/uusi-s-kikka-enaa-ei-kysyta-etukorttia/20158977/12

Joo olen, voit loppusummasta ottaa kympin pois.

Voi p.a.s.k.a tätä es-kaupan ylimielisyyttä ja asiakkaan k.u.s.e.t.t.a.m.i.s.t.a ja väärillä mielikuvilla harhaanjohtamista.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Oletko omistaja
On sinullakin murheet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Oletko omistaja
mutta eemeli ei näköjään entisen elannon kortin omistajana tajunnutkaan että s- kortilla saa jotain jopa omaan taskuun..   nooooo, lyötyjä lyödään taas!!!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Oletko omistaja
On sinullakin murheet.

  Kun ostat maitua, kysytään oletko omistaja. Siis Koti Maista. Ostakoon omistajat sitä Valio Laista.  ;)

Viimeksi muokattu: 16.07.15 - klo:08:26 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Oletko omistaja
ei kait nyt veetieemeli mikään maitoatuottava ole?   aika pervo ajatus!!!!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Oletko omistaja
ei kait nyt veetieemeli mikään maitoatuottava ole?   aika pervo ajatus!!!!

  Jos veetieemeli on ossuuskaupan jäsen, niin on hää maidontuottaja. Koti Maista on ossuuskaupan ommaa tuotantoo.  :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Oletko omistaja
niin, paitsi" oletko omista"?   on miusta hieman toinen asia kuin oletko omistaja!       

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Oletko omistaja
ei kait nyt veetieemeli mikään maitoatuottava ole?   aika pervo ajatus!!!!

  Jos veetieemeli on ossuuskaupan jäsen, niin on hää maidontuottaja. Koti Maista on ossuuskaupan ommaa tuotantoo.  :)
Nyt on kyllä lapsellista höpötystä tuollainen. Mitä haittaa on jos on S kortti lompakossa, onhan siellä monta muutakin korttia sulassa sovussa.
Kyllä se 100€ osuusmaksu on moninkerroin tullut takaisin, toisin kuin plussakortin hinta, jota ei edes palauteta perikunnalle asiakkaan lopetettua ostosten teon.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Oletko omistaja
ja koosta saakin ostaa sitten aivan toisella satasella samaan tuottoon kallista tavaraa, joten äs toimii ainakin mulla.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Oletko omistaja...
...vihreän KORTIN omistaja?  Jaa-a,  mutta en asiakas  >:(

Monkybisnes kauppa = S kauppa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Oletko omistaja
On mullakin kortti S:n, mutta en sitä käytä. Boikotti jatkuu... Ja k-kaupan kortin sain kyllä ilmaiseksi..etten siitä ole mitään kyllä maksanut.. ::)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26112
  • vastustan
Vs: Oletko omistaja
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2015/07/15/uusi-s-kikka-enaa-ei-kysyta-etukorttia/20158977/12

Joo olen, voit loppusummasta ottaa kympin pois.

Voi p.a.s.k.a tätä es-kaupan ylimielisyyttä ja asiakkaan k.u.s.e.t.t.a.m.i.s.t.a ja väärillä mielikuvilla harhaanjohtamista.
mää oon aina sanonu jotta kaikki menee täsmälleen toisinpän kuin veetieemil uhoaa, ihan niinku tämä osuuskunta-aate ;D ;D ;D ;D

kaikki näyttäs nyt olevan tuon artikkelin mukaan menossa osuuskunta-linjoille, samaa hurmoksellista hyväksyntää ku kokoomus  eemelin taholta osakseen saanut liidliki yhteinäisti hinnat sodankylästä helsinkin ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Oletko omistaja
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2015/07/15/uusi-s-kikka-enaa-ei-kysyta-etukorttia/20158977/12

Joo olen, voit loppusummasta ottaa kympin pois.

Voi p.a.s.k.a tätä es-kaupan ylimielisyyttä ja asiakkaan k.u.s.e.t.t.a.m.i.s.t.a ja väärillä mielikuvilla harhaanjohtamista.
mää oon aina sanonu jotta kaikki menee täsmälleen toisinpän kuin veetieemil uhoaa, ihan niinku tämä osuuskunta-aate ;D ;D ;D ;D

kaikki näyttäs nyt olevan tuon artikkelin mukaan menossa osuuskunta-linjoille, samaa hurmoksellista hyväksyntää ku kokoomus  eemelin taholta osakseen saanut liidliki yhteinäisti hinnat sodankylästä helsinkin ;) ;D 8) ::)

 Olet oikeassa. Prisman ja Lidllin hinnat ovat yhtenäistyneet Hangosta -Utsjoelle ja Kilpisjärvelle.  Molemmissa kotimaista maituva 0,70€ litra.  :D

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Oletko omistaja
Onko herra Sepeteus vielä tuttipulloiässä kun tuo maito on kovin pinnalla jokaisessa viestissä.Maidon hinta ei ole mikään oleellinen tekijä kaupan valinnassa.Minulle on tärkeintä, että kaupassa on Valion AB piimää, jos ei ole, ei siellä myöskään asioida. Meidän ruokakunnassa ostetaan paljon muuta kaupasta kuin maitoa. Esimerkkinä norjan lohi, ainaedullisempaa S ja K kaupassa kuin Lidlissä.Ja sitäpaitsi, meidän perheen kulinaariset tottumukset ovat hiukan laajemmat kuin mitä Lidlin valikoimista löytyy.
Mutta, ehkä valikoima riittää sille tuulipukukansalle, joka siellä päivittäin kahisee.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Oletko omistaja
Ja apsilla saa tankata usein länsimaisella menovedellä pirssinsä  ;)

http://www.abcasemat.fi/abc/polttoaineet/tuotetiedot

http://www.neot.fi/jalostamot