Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millainen...  (Luettu 3757 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Millainen...
kyllä maar oli, ja sammuikin.

Ei SAS käytä alkoholia, omien sanojensa mukaan ainakaan - onkohan se vedättäny mua ???

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Millainen...
kyllä maar oli, ja sammuikin.

Ei SAS käytä alkoholia, omien sanojensa mukaan ainakaan - onkohan se vedättäny mua ???

Eihän Kuusniemen seurakunnan kanttori Piiparinenkaan omien sanojensa mukaan käytä mitään alkomahoolia sisältävää tuotetta...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Millainen...
kyllä maar oli, ja sammuikin.

Ei SAS käytä alkoholia, omien sanojensa mukaan ainakaan - onkohan se vedättäny mua ???

Eihän Kuusniemen seurakunnan kanttori Piiparinenkaan omien sanojensa mukaan käytä mitään alkomahoolia sisältävää tuotetta...

Piiparinen ei käytä alkoholia, alkoholi käyttää Piiparista.  ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Millainen...
Iltapäivällä saunominen noin 15-16.30 välillä sen jälkeen privaatti yksityistilaisuus rakkaan vaimon kanssa.Sen jälkeen ruokailu,lehtien lukua ,paperitöitä pc:llä,Tuulian viestien lukua ja raittiusaatteen levitystä netissä varsinkin agronetissä jossa tuntuu olevan moni sortuneen viinan helvetillisiin kiroihin.Kello 20,00 iltapala ja vain alkoholittomia juomia koko illan kello 20,30 uutiset ,kello 21 alkaa selvityjien vahtuu ja sitten iltakierros valtavassa kartanon rakkennuskompleseissa ,pannuhuoneessa ja kissojen omassa yksiössä talousrakennuksessa sitten tupaan ja itäiseen siipeen tarkastuskierros ja sitten yläkertaan nukkumaan . ;D
   ...vain alkoholittomia juomia...tuo oli tärkeä kohta....  :D
Olihan siinä toinenkin "tärkeä" kohta ;)
Oli oli, mut en minä siihen puutu...

  SAS kuuluu niihin jotka vaan saunan jälkeen pimmessä ;D

mah

  • Vieras
Vs: Millainen...
...on sun mielestä  paras tapa viettää lauantai-iltaa ?
Saunominen ja olutta , pari paukkuu ja rakasteleminen  8)
...Ja yksin olleessaan voi olla kaikkien noiden lisäksi samalla agronetissa... ::)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Millainen...
Niin raittiina on herätty uuteen aamuun.Tuuliaa ei ole vedätetty ainakaan täältä .Ajattelin kokeilla Rauman murretta mutta ei tainnut olla hyvä idea. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Millainen...
Niin raittiina on herätty uuteen aamuun.Tuuliaa ei ole vedätetty ainakaan täältä .Ajattelin kokeilla Rauman murretta mutta ei tainnut olla hyvä idea. ;D
Parasta pitäytyä vaan Suomen kielessä, savoa voi korkeintaan kokeilla   ;D   Raittiusvedätys oliskin ollu anteeksiantamaton teko!!!  Mut eihän täällä netissä koskaan tiedä, mikä on totuus, kun todisteena ovat vain sanat.   :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Millainen...
Eiköhän toi ole emännän kanssa vällyjen alla, vaikka oman emännän jos ei muiden ole lähistöllä ...

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Millainen...
Eiköhän toi ole emännän kanssa vällyjen alla, vaikka oman emännän jos ei muiden ole lähistöllä ...
  Ai oman, jos ei parempaakaan ole saatavilla   ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Millainen...
Eiköhän toi ole emännän kanssa vällyjen alla, vaikka oman emännän jos ei muiden ole lähistöllä ...
  Ai oman, jos ei parempaakaan ole saatavilla   ???

No en minä sitä tarkoittanut, ehkä olisi pitänyt ilmaista asia toisin ....
Ehkä minun ei kannata kommentoida enempää tästä asiasta ????