Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timppa ei saanut, minä sain  (Luettu 7442 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
Huh... Minne vaan liimaakin Massikan logon, niin siltä alkaa heti perä vuotamaan ja tehot loppuvat. Mullekkin melkein tuli kurat housuun kun kerran vetäisin MF-haalarit päälle  ;D

Mistäs sää niitä massikan haalareita sait massikkaa ostamatta??

Niitä lojuu aina tuolla työmailla. Eli navetoissa joissa saan vierailla.

Sinä se keräät niitä vanhoja massikkahaalareita jotta saat niissä elvistellä.

Nykyään mulla ja rouvalla on "Same" -haalarit. Ollaan samiksii nääs. Olivat aika halpoja, 7 €/punttipari. Kännitaskut ja myös kännykkätaskut!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
Huh... Minne vaan liimaakin Massikan logon, niin siltä alkaa heti perä vuotamaan ja tehot loppuvat. Mullekkin melkein tuli kurat housuun kun kerran vetäisin MF-haalarit päälle  ;D

Mistäs sää niitä massikan haalareita sait massikkaa ostamatta??

Niitä lojuu aina tuolla työmailla. Eli navetoissa joissa saan vierailla.

Sinä se keräät niitä vanhoja massikkahaalareita jotta saat niissä elvistellä.

Nykyään mulla ja rouvalla on "Same" -haalarit. Ollaan samiksii nääs. Olivat aika halpoja, 7 €/punttipari. Kännitaskut ja myös kännykkätaskut!
Traktoreista parhain , onneks olkoon .  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
Ihan niinku siäl Keskon markkinoilla: En nähny siäl yhtään köyhää...

Ihan samaa ajattelin kun keskustelin erään varakkaan pariskunnan kanssa siellä. Kiinteistösijoittajia kertoivat olevansa.

Kiinteistöalan tuotto sijoitetaan arvotavaraan mikä säilyttää arvonsa esim. massikoihin.

Vaikutti esim. euron kurssiin nostavasti tuo massikkamiesten kokoontuminen.
Kui mää ain olen paras?

MULTIPOWR

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
Joo kuuntelin myöskin tuota pariskuntaa. Olivat ostaneet vanhan koulun.  Sanoivat ettei tämä koulu voi enää ainakaan rahanpuutteeseen kaatua. Oli meinaan senverran lihakarjaa omistuksessa.
Isäntä alentui sen verran rahvaan tasolle että koeajoi 4455 Fergua. Mies joka omistaa VT:n dyna-6 ja dynasiftin sanoi että ihan hyvä kone....jollekin

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
Joo kuuntelin myöskin tuota pariskuntaa. Olivat ostaneet vanhan koulun.  Sanoivat ettei tämä koulu voi enää ainakaan rahanpuutteeseen kaatua. Oli meinaan senverran lihakarjaa omistuksessa.
Isäntä alentui sen verran rahvaan tasolle että koeajoi 4455 Fergua. Mies joka omistaa VT:n dyna-6 ja dynasiftin sanoi että ihan hyvä kone....jollekin


Sopii muuten alunperäiseen aiheeseen...

Turkista... siis 4455

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Timppa ei saanut, minä sain
....Fergutakin Porin K-markkinoilta. Kova oli taistelu MF takeista. Omani jouduin riistämään erään mullifarmarin vaimon käsistä.

Kyllä merkkivaatteet käyvät kaupaksi!!

Pienille ei tehdä maatalouskauppoin ostettavaksi sopivan kokoisia asuja, ei...

Kasvuvaraa on toki hyvä aina olla. Varsinkin kun omaa kokolailla yltäkylläisen perustoimeentulon...

Mutta toki XXXXl-koko kasvuvarana tuntuu liioitellulta, kun oikeasti kuuluu senttisarjaan...