Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karalahti  (Luettu 4347 kertaa)

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Karalahti
Selitykset sivulla seitsemän.

Häkkiin vaan tommonen prkl!

joo samaa mieltä tuskin on tietämättään mukana noissa kuvioissa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801307174828_uu.shtml

mitä tohonkin nyt sanoisi. tyypillistä järjestäytyneen rikollisjärjestön toimintaa et yksi ottaa syyt ja koittaa saada muut vapaaksi et toiminta jatkuisi.

Joms

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: Karalahti
Ei tuo Karalahden tämän hetkinen huumeshow ole sen ensimmäinen... eikä toinen... kyllä niitä on ollut vuosien varrella vaikka kuin. Ja nuo moottoripyöräkerhot ovat pääasiassa järjestäytyneen rikollisuuden organisaatioita. Eikä sinne kukaan vahingossa sotkeudu - kyllä sinne jokainen on itse mennyt hommaan mukaan! Ei auta väittää että "en minä tiennyt" - se on suoraa valehtelua. Itse asuin vähän aikaa sitten Helsingissä melkein vieressä yhtä "kerhoa" (Pasilan veturitalleilla)- kyllä jos sinne päinkin vahingossa katsoi, niin näytti, että sieltä ollaan valmiita ampumaan kaikki mahdollinen heitä epäilyttävä. Kyllä tuntui, että voiko tämä olla totta Suomessa ja vielä keskellä kaupunkia.
Totesin tuossa jo muutama kk sitten että kun hankkivat siihen Karalahden oikeudenkäyntiin oikein fanaattiset väkivaltajääkiekon kannattajat tuomareiksi, niin Karalahti vapautuu kyllä syytteistä ja saa vielä satojen tuhansien korvaukset ansionmenetyksistä...