Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VEROTETTAVA TULO VUODESSA?  (Luettu 23445 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
Juu , et sää yhteyteen naisten kanssa pääse . Pumpattava Barbarakin antaa sulle rukkaset .  ;D
  Koskas sä aikuistut. Mä en viitsisi täällä keskustella murrosikäisten kanssa. ;D
[/quote]

Ei sorkkapellen eväillä aikuistu... se pysyy Anne-nuken ja postimyyntirömpeleiden tasolla hautaansa saakka.

sorkkis

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
Juu , et sää yhteyteen naisten kanssa pääse . Pumpattava Barbarakin antaa sulle rukkaset .  ;D
  Koskas sä aikuistut. Mä en viitsisi täällä keskustella murrosikäisten kanssa. ;D

Ei sorkkapellen eväillä aikuistu... se pysyy Anne-nuken ja postimyyntirömpeleiden tasolla hautaansa saakka.
[/quote]Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan .
Teistä ei kumpikaan ole murrosikää edes kokenut , lapsen tasolla molemmat .  :P :P :P :P :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
 se pysyy Anne-nuken ja postimyyntirömpeleiden tasolla

Mitäs huonoa tuossa on?

Kunto kasvaa annea pumpatessa ja talous pyörii vauhdilla postimyynnistä vermeitä tilatessa.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
se pysyy Anne-nuken ja postimyyntirömpeleiden tasolla

Mitäs huonoa tuossa on?

Kunto kasvaa annea pumpatessa ja talous pyörii vauhdilla postimyynnistä vermeitä tilatessa.

Ostaa vielä luotolla niin BKT kasvaa 2% ihan tyhjästä!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
Juu , et sää yhteyteen naisten kanssa pääse . Pumpattava Barbarakin antaa sulle rukkaset .  ;D
  Koskas sä aikuistut. Mä en viitsisi täällä keskustella murrosikäisten kanssa. ;D

Ei sorkkapellen eväillä aikuistu... se pysyy Anne-nuken ja postimyyntirömpeleiden tasolla hautaansa saakka.
[/quote]

  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
 Usaassa saa jo ropottivaimoja.

***On niitä Suomessakin ollut ja on. Esim. Lions-ladyt. Äijä on mukana ryyppykerhossa niin muijan täytyy
roikkua mukana kulissia ylläpitämässä.

 :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D
[/quote]

Robottivaimona vai?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D

Robottivaimona vai?

[/quote]

  Näin se on. Eräs tehdas valmistaa niitä jo. Saa sopivan kokoisella tissilla ja pimpillä. Vaaleeta ja tummaa.

 

JoHaRa

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D

Robottivaimona vai?


  Näin se on. Eräs tehdas valmistaa niitä jo. Saa sopivan kokoisella tissilla ja pimpillä. Vaaleeta ja tummaa.

 
[/quote]

A-kuppimalleja on kuulemma jäänyt varastoon "seisomaan" sais halvalla.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D

Robottivaimona vai?


Oikein avioliiton turruttama perusäijä tilaa tietysti ilman tissejä ja pimpsaa koska ei niitä ole tottunut näkemäänkään.

Erikoisvarusteena ketunnokkatissit.

  
  
[/quote]

Viimeksi muokattu: 19.02.10 - klo:14:07 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


A-kuppimalleja on kuulemma jäänyt varastoon "seisomaan" sais halvalla.

--onkos teillä jääny jotain varastoon 'seisomaan' ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


  Usaassa saa jo ropottivaimoja. Ne voidaan ohjelmoida tekemään kaikkea kivaa. Ennustavat että ensimmäiset robottiavioliitot solmitaan vuosikymmenen loppuun mennessä. Siis hessulla on loistava tulevaisuus. ;D

Robottivaimona vai?




Oikein avioliiton turruttama perusäijä tilaa tietysti ilman tissejä ja pimpsaa koska ei niitä ole tottunut näkemäänkään.

Erikoisvarusteena ketunnokkatissit.

  
  
[/quote]


 No se on sitten erikoistuote ja toosi kallis ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?


A-kuppimalleja on kuulemma jäänyt varastoon "seisomaan" sais halvalla.

--onkos teillä jääny jotain varastoon 'seisomaan' ::)

  On mulla tuolla kymmen vuotta vanhoja saunavastoja. Voisin halvalla myydä ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
A-kuppi...
A-kuppimalleja on kuulemma jäänyt varastoon "seisomaan" sais halvalla.

No mihi helevettiin ne muka tissiksiä tarttis... pikkusten kivien lingoiks... vai...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: VEROTETTAVA TULO VUODESSA?
Tuo eläkejuttu ei päde maataloudessa eikä yritystoiminnassa, työntekijä puolella on eri juttu, siellä työeläke tulee kymmenen viimeisen vuoden kertymän perusteella.
Mutta YEL ja MYEL eläke tulee koko maksuhistorian mukaan, eli sen saat takaisin, mitä olet maksanut.
MYEL maksua vielä valtio tukee puolella, eli siinä saat saman eläkkeen pienemmällä maksulla kuin YEL puolella on, itse muutin juuri YEL eläkkeen MYEL eläkkeeksi, maksu aleni ja tuleva eläke nousi.
Mela asiamies sanoi minulle jotta ei kannata maksaa vasta kuin 53 vuoden jälkeen ??? ??? ???

Se on antanut sulle väärää tietoa, tai sitten sekoitat jonkun muun eläkeläiskeskustelun tähän, MYEL ja YEL tulee maksuhistorian mukaan, eli sitä ei voi oleellisesti korjata ylöspäin, jos on nuorena pinnannut maksuissa.