Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pyssyt pois?  (Luettu 7979 kertaa)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Pyssyt pois?
.
[/quote]Kastorointi ei ole laillista , eihän .  :-\
[/quote]

On se. Ko toimenpitteellä on nimikin. Avioliitto.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras
Sitten tarttis sorkkikselta ottaa *****kin pois.

Pistooli mikä laukeaa omia aikojaan ilman varotusta on hengenvaarallinen.

No ei kai ne nyt nallipyssyjäkin kiellä!

Sitten otetaan joharankin killuttimet pois. Ei nalli saa palaa omia aikojaan.
Antaa mennä vaan. On jo ruuti vähän märkää muutenkin  ;D

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
kuinkahan monta kuolee vuosittain ampuma-aseella surmattuna ja kuin moni jää rattijuopon alle?
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Zetor

• Vieras
aseesta riisuttua väestöä on helpompi käsitellä
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2009/07/feman-arkkuja-ja-nwo.html

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kysy Timppa seuraavaksi, mites sitten käy, jos omistaakin semmottisen nahkapyssyn, joka ei laukea ollenkaan. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Tässä pitänee turvautua asekätkentään jos aletaan pyssyjä pois keräileen. Ameriikassa tässä touhussa ollaan pitkällä, jopa postimyynnissä myydään vedenpitäviä koteloita joihin aseita voidaan laittaa niitä piiloteltaessa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kysy Timppa seuraavaksi, mites sitten käy, jos omistaakin semmottisen nahkapyssyn, joka ei laukea ollenkaan.

**Deaktivoidutkin voidaan kerätä pois. Jollain saattaa olla taito hyppysissä saattaa ko nahkapyssyt ehtaan kuntoon.
Kui mää ain olen paras?

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tässä pitänee turvautua asekätkentään jos aletaan pyssyjä pois keräileen.

Mä aloitin jo tänään,kätkin aseet asekaappiin ;D Sieltä niitä ei osaa kukaan etsiä...
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Olen aina unelmoinut omasta pikkuisesta armeijasta jolle on jo minulla aseet.Sulkeisetkin olisi paljon rattosampia jos olisi muitakin kuin minä (Komentaja). Usassa nämä pikkuarmeijat ovat hyvinkin suosittuja.
Voitaisiin vallata vaikka taloja tai vaikka pieniä kyliä vaihtelun vuoksi.
Nyt olen kyllä tullut sille kannalle että ottaisin vain naisia armeijaani .
Elikkä jos tällä palstalla on armeijan käyneitä nuoria hyvävartaloisia naisia niin ei muuta kuin yv tulemaan . ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
**Deaktivoidutkin voidaan kerätä pois. Jollain saattaa olla taito hyppysissä saattaa ko nahkapyssyt ehtaan kuntoon.

Melko julmaa tuo deaktivointikin, piippu rälläkällä koko pituudelta halki, tai sitte 5 cm välein reikiä täyteen... olipa kyseessä mikä tahansa ase, niin ei siitä mikään seppä kunnon kalua enää saa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

• Vieras
Myös esim. moottorisahat voitaisiin myös kieltää, sellaisella voi ilkeäluontoinen ihminen saada aikaan pahaa jälkeä yhteisössä.
Älä hyvä ihminen yllytä Aukkia . Lohjalla on muutenkin turvatonta .

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tämä koko aseidenkielto kouhotus kuvaa hyvin sitä, ettei nuo tollonkopit (rajoitusten esittäjät)edes ymmärrä, mistä tässä asiassa on kyse.
Pätemisen tarve vain pakottaa jotakin sönkkäämään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

• Vieras
Tämä koko aseidenkielto kouhotus kuvaa hyvin sitä, ettei nuo tollonkopit (rajoitusten esittäjät)edes ymmärrä, mistä tässä asiassa on kyse.
Pätemisen tarve vain pakottaa jotakin sönkkäämään.
Nehän vois ampuu pois häirittemästä .

JoHaRa

• Vieras
Kuulemma nimismiehelle täytyy lähettää kuva omasta henkilökohtaisesta aseestaan. Hän sitten päättää saako sen pitää vai luokitellaanko tykki luvanvaraiseksi.

-> Ei kun heti tänään kännykällä kuva ja lähetys poliisille. Kuulemma ylikokoiset saa anteeksi jos kuvan lähettää vielä tänään. Hopi hopi!

wagner

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Mites sitt Tikkakosken mannekiinil kävis, jos pyssyt pois?