Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luiskaotsa sosialismin loppu  (Luettu 1906 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Luiskaotsa sosialismin loppu
http://areena.yle.fi/video/730756 ;D

maalaispoika lopetti sosialisti luusereiden lusmuulun tehtaissa 20%työlaisista huuteli iskulauseita ja heilutteli banderolleja sit loppu aulisten uho ;D

Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo:21:40 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Luiskaotsa sosialismin loppu
Hei, kerro hiukan mitä tuossa tapahtuu? Mulla soi just toisessa ikkunassa hyvä setti last.fm:stä ja en viitsi sitä turhantakia keskeyttää katsoakseni tuota pätkää areenasta. Jos uuden topicin aloittaa, niin kai siihen voi edes hiukan omaakin tekstiä yrittää laittaa. Kiitos, ja hyvää viikonloppua.. =)
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Luiskaotsa sosialismin loppu
Hei, kerro hiukan mitä tuossa tapahtuu? Mulla soi just toisessa ikkunassa hyvä setti last.fm:stä ja en viitsi sitä turhantakia keskeyttää katsoakseni tuon pätkän areenasta. Jos uuden topicin aloittaa, niin kai siihen voi edes hiukan omaakin tekstiä yrittää laitttaa. Kiitos, ja hyvää viikonloppua.. =)
Apilaksella on lukihärö ja kirjotusvihreitä....Ei se viitti skriivata ylimäärästä ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Luiskaotsa sosialismin loppu
juu sul on isompia ongelmia ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Luiskaotsa sosialismin loppu
Hei, kerro hiukan mitä tuossa tapahtuu? Mulla soi just toisessa ikkunassa hyvä setti last.fm:stä ja en viitsi sitä turhantakia keskeyttää katsoakseni tuota pätkää areenasta. Jos uuden topicin aloittaa, niin kai siihen voi edes hiukan omaakin tekstiä yrittää laittaa. Kiitos, ja hyvää viikonloppua.. =)

Jospa minä yritän. Kiinassa ennen länsimaistumista työläisen asema oli turvattu, häntä ei voitu irtisanoa. Tehtailla oli työläisistä 20 % kommunistipuolueen politrukkeja, jotka eivät osallistunut tehtaan tuotantoon millään tavalla. Eräässä tapauksessa tehtaan vuoden tuotantokiintiö täytettiin kolmessa päivässä. Maan teollisuuden tuottavuus oli siis huono, tilannetta pahensi työmenetelmien vanhanaikaisuus. Mao ymmärsi tilanteen ja tehosti tuottavuutta, kannattamattomien valtionyritysten annettiin mennä konkurssin. Annettiin ulkomaalaisten sijoittaa maahan jne. Vanhan linjan kommarit yrittivät palata vanhaan järjestelmään mutta Mao sai pidettyä päänsä ja uudistukset jatkuivat tunnetuin seurauksin.

Viimeksi muokattu: 14.02.10 - klo:09:12 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Luiskaotsa sosialismin loppu
Hei, kerro hiukan mitä tuossa tapahtuu? Mulla soi just toisessa ikkunassa hyvä setti last.fm:stä ja en viitsi sitä turhantakia keskeyttää katsoakseni tuota pätkää areenasta. Jos uuden topicin aloittaa, niin kai siihen voi edes hiukan omaakin tekstiä yrittää laittaa. Kiitos, ja hyvää viikonloppua.. =)

Jospa minä yritän. Kiinassa ennen länsimaistumista työläisen asema oli turvattu, häntä ei voitu irtisanoa. Tehtailla oli työläisistä 20 % kommunistipuolueen politrukkeja, jotka eivät osallistunut tehtaan tuotantoon millään tavalla. Eräässä tapauksessa tehtaan vuoden tuotantokiintiö täytettiin kolmessa päivässä. Maan teollisuuden tuottavuus oli siis huono, tilannetta pahensi työmenetelmien vanhanaikaisuus. Mao ymmärsi tilanteen ja tehosti tuottavuutta, kannattamattomien valtionyritysten annettiin mennä konkurssin. Annettiin ulkomaalaisten sijoittaa maahan jne. Vanhan linjan kommarit yrittivät palata vanhaan järjestelmään mutta Mao sai pidettyä päänsä ja uudistukset jatkuivat tunnetuin seurauksin.

vai mao

mutta kattelikkos että siellä kajaanissa ei paperityöläiset
alkaneet kunnostaa linja-autoja vaan olivat kuin paperikoneella
ja vaatimukset ja työmoraali sen mukaisia :o

ansiosidonnainen työnteon voittaa :P