Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Venemessut.  (Luettu 3051 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Venemessut.
Timppa aikoo mennä ens kesänä Sulkavansoutuihin,kun siä kuulemma on paljo kirkkoveneitä.Toivottavasti Timppa ei pety,ne on oikeesti vain veneitä.

Mää olen kyllä kaikkiruokainen.
Kui mää ain olen paras?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Venemessut.
Meillon ongelmana kyllä ollu tuo emännän helposti tiineeksi tulo.Se on laaki ja poika 8) Viimmeyönäki se sano ettet tänneppäin sillä osoittele,se olis kuitenki Seinäjoelle syynnytyssairaala reissu :o

Sitäpaitti se on muuten kettuturkki.Olis luullu sitikanin sellaasta peljänneen.  :P



Eikäkun se ei ollu sitikani,vaan minä.Oon seljäs yhtä nopea nytkyttäjä kuin kanikin 8)

onko sulla yhtä isot korvatkin kuin kanilla? ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
nahkaa nahkaa vasten
Timppa aikoo mennä ens kesänä Sulkavansoutuihin,kun siä kuulemma on paljo kirkkoveneitä.Toivottavasti Timppa ei pety,ne on oikeesti vain veneitä.

Mää olen kyllä kaikkiruokainen.

Mää olen kuullu, että Timppa on puolestaan menny erittäin krantuksi, näppylähanskat ei enää riitä mihkään. Parasta tuntumaa tarjoavat kuulemma: http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/2010/02/suomessa_valitetty_rauhoitetun_ahman_nahkoja_1420738.html

Viimeksi muokattu: 04.02.10 - klo:23:33 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.