Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Emännän kanssa lomalle mutta minne?  (Luettu 38357 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D
[/quote]

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)
[/quote]

  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)

  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D
[/quote]

yritä kauniisti jutella emännälle niin kyllä se heltyy   ;D ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D
[/quote]

yritä kauniisti jutella emännälle niin kyllä se heltyy   ;D ;D
[/quote]

Meinaakko, että Sepen kanssa otettais juumassikin mukaan? Threesome?
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Eikös Bulgaria ole aika edullinen, sanipiiitsi vai mikä se nyt siellä oikein oli ...

Kreikka on hyvä paikka, ihmiset aika rehellisiä, ei väkivaltaa ja huumehörhöjä, kuten on Espanjassa vähän joka paikassa, itse kävin aikanaan Ateenassa ja oli ihan kiva mesta.
Miksei Kyproskin, ainakin sitä paljon kehutaan ihan perhekohteenakin, eli ei ole niitä örveltäjiä joka paikassa.
Ainoa miinus mikä meille oli Ateenassa oli se, että kun samassa hotellissa oli paljon Ruotsalaisia ja Italialaisia, edelliset oikeita örveltäjiä ja jälkimmäiset, kuin olisi ollut talo täynnä mustalaisia, samanlainen mekkala päällä kokoajan ...

Kreikkalaista ruokaa pystyy syömään normaali Suomalainen ja Suomalainen saa siellä paljon parempaa palvelua, kuin esim. Saksalainen saa, jostakin kumman syystä nekää ei oikein diggaa Germaaneja ....

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
 Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D

yritä kauniisti jutella emännälle niin kyllä se heltyy   ;D ;D
[/quote]

Meinaakko, että Sepen kanssa otettais juumassikin mukaan? Threesome?
[/quote]

 Mä en pääse ,niin mee juumassin kaa. Se on jo parrankii ajanu. ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Mee kanarian puerto ricoon. Se on varmasti lämmin paikka.
tai teneriffalle.tulee lunta ja vettä taivahan täydeltä ;D,http://www.mtv3.fi/saa/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/02/1048313
:D :D :D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Eikös Bulgaria ole aika edullinen, sanipiiitsi vai mikä se nyt siellä oikein oli ...

Kreikka on hyvä paikka, ihmiset aika rehellisiä, ei väkivaltaa ja huumehörhöjä, kuten on Espanjassa vähän joka paikassa, itse kävin aikanaan Ateenassa ja oli ihan kiva mesta.
Miksei Kyproskin, ainakin sitä paljon kehutaan ihan perhekohteenakin, eli ei ole niitä örveltäjiä joka paikassa.
Ainoa miinus mikä meille oli Ateenassa oli se, että kun samassa hotellissa oli paljon Ruotsalaisia ja Italialaisia, edelliset oikeita örveltäjiä ja jälkimmäiset, kuin olisi ollut talo täynnä mustalaisia, samanlainen mekkala päällä kokoajan ...

Kreikkalaista ruokaa pystyy syömään normaali Suomalainen ja Suomalainen saa siellä paljon parempaa palvelua, kuin esim. Saksalainen saa, jostakin kumman syystä nekää ei oikein diggaa Germaaneja ....
Tuo Bulgaria taitaa olla paremmin kesän lomakohde, talvella ei taida kovin suurta antia olla. Ostokset kai suht edullisia.
 Kreikka ja myös kypros voisivat olla sopiva äkkilähtökohde kuten myös italia, muuten ei taida tulla lähdettyä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
On lomamatkaa suunniteltu viimeiselle viikolle nyt helmikuussa. Thaimaa olisi muuten kohde mutta kun on tuo viikko liika lyhyt.  Äkkilähtöjä tietysti katsellaan ajankohdan lähestyessä mutta jokin muu  voisi olla parempi.
  Rättipää muslimi maat on täysin poissa laskuista. Riikaan pääsisi halvalla, Tampereelta muutamalla kympillä kummallekin menopaluu mutta minkälaisia kylpylöitä siellä mahtaa olla. Onhan noita muitakin lähes puolilämpimiä kohteita ja moniin voi päästä halvallakin. Periaatteessa se lienee espanjakin vähän samaa sarjaa mutta siellä ei saane halvalla mitään ja espanjalaiset ei oikein miellytä. Pärnun kylpylää on moni kehunut ja sinne ajelisi nätisti omalla autolla mutta emäntä ei ole tällä kertaa innostunut asiasta.
 Villi korttikin on sekoittamassa ajatuksia, nimittäin intia. On siellä pieni mutta kasvava rahastosijoitus ja olisi kiva nähdä hiukan paikkoja. Matka-aika tuonnekin aika pitkä, Thaimaa - 3 tai 4 tuntia. Ja lennot samaa hintaluokkaa.
 
 Onko vinkkejä? Saisi olla edullinen, hyvät shoppailumahdollisuudet, reilusti suomea lämpimämpi ja sellainen paikka mihin emäntä nyt yleensä voisi olla tyytyväinen. Tietysti jos samalla suunnalla olisi edullista konekantaa myynnissä niin voisi maksaa itselleen hiukan päivärahoja, ainakin jos ostaa jotain.
Kysy joltakin "Kärsäkkäältä". Niillä on toi kotimaan ja ulkomaan matkailu hanskassa. Ja jos et saa ketään kiinni ni kysy lomittajalta, se kyl kertoo missä ne on kiertany viimevuosina. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)

  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D
[/quote]

Mites mun kans?  ;D :P ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Eikös Bulgaria ole aika edullinen, sanipiiitsi vai mikä se nyt siellä oikein oli ...

Kreikka on hyvä paikka, ihmiset aika rehellisiä, ei väkivaltaa ja huumehörhöjä, kuten on Espanjassa vähän joka paikassa, itse kävin aikanaan Ateenassa ja oli ihan kiva mesta.
Miksei Kyproskin, ainakin sitä paljon kehutaan ihan perhekohteenakin, eli ei ole niitä örveltäjiä joka paikassa.
Ainoa miinus mikä meille oli Ateenassa oli se, että kun samassa hotellissa oli paljon Ruotsalaisia ja Italialaisia, edelliset oikeita örveltäjiä ja jälkimmäiset, kuin olisi ollut talo täynnä mustalaisia, samanlainen mekkala päällä kokoajan ...

Kreikkalaista ruokaa pystyy syömään normaali Suomalainen ja Suomalainen saa siellä paljon parempaa palvelua, kuin esim. Saksalainen saa, jostakin kumman syystä nekää ei oikein diggaa Germaaneja ....
Tuo Bulgaria taitaa olla paremmin kesän lomakohde, talvella ei taida kovin suurta antia olla. Ostokset kai suht edullisia.
 Kreikka ja myös kypros voisivat olla sopiva äkkilähtökohde kuten myös italia, muuten ei taida tulla lähdettyä.

Joo Bulgaria on kyllä kesäkohde, siellä oli viime viikolla yli 30 astetta pakkasta, oikein uutisissa sanottiin ...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)

  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D

Mites mun kans?  ;D :P ;D
[/quote]

SKN:n kanssa ihan heti.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Kuutamoviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Jos Intiakin mietinnässä,niin samalla menee Vietnamkin? Vanhukset lähdössä Vietnamiin, Intiassa käyneet viimeksi muutama vuosi sitten mutta eivät ihastuneet,Thaimaakin kuulemma parempi kunhan ei mene perinteisiin turistirysiin.

Toiselle suunta lähtiessä,Barbados tai Dominikaanin tasavalta? Kaukana nämäkin.
Joo, vaan matkan lyhyys rajoittaa. Vietnam kyllä varmasti tosi hyvä paikka, itse tykkäisin kovasti mennä joku kerta. Vaikka sitten kiertomatkalle, Thaimaa,Malesia, Kamputsea, Vietnam.

  Se toimintaloma Vietnamissa ei oo enää muotia. Nyt tää uutuuskohde Afganistan on tosi mielenkiintoinen. ;D
Haiti! Kosovo? Tsadi? Stadi?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?

  No ei, homolomalleko haluat ;D

Imarteleva pyyntö sinulta.  ;)

  Emäntä ei päästä sun kanssa lomalle  ;D

Mites mun kans?  ;D :P ;D

SKN:n kanssa ihan heti.

 ;D
[/quote]
Apilas kyl jäis tulliin sen tummelikonttinsa kanssa. Luulee kuitenkin et joku tarjous...rahtivapaasti perille ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Emännän kanssa lomalle mutta minne?
Tarttis ensin vedellä apilasta persiiseen, koska lentokoneeseen täytyy mennä kassit tyhjinä nesteistä.

 ;D
Kui mää ain olen paras?