Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tosimiestesti.  (Luettu 25415 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Johara ja luomujussi
Komppaan Joharaa hänen mietelmissään. Itsekin erinäisiä julkaisuja lukeneena ja omakohtaisia kokemuksia hyödyntäen näen paljon johdonmukaisuuksia tuossa kirjoituksessasi. Kokemukseni perusteella nimenomaan pitkät miehet ovat usein taipuvaisia homoseksuaalisuuteen. Kulissielämää (naisen kanssa avioliitossa) elävät pitkät homotaipuvaiset miehet korostavat usein miehisyyttään harrastuksillaan ja rehvakkailla puheillaan ihan alitajuisesti, vaikka toisaalta he samalla alitajuisesti tiedostavat taipumuksensa.
He myös pokkeuksetta palvovat ns. miehisiä miehiä kuten johtajatyyppejä, naistenmiehiä tai vaikkapa sotilaita. Useimmilla heistä homous kuitenkin kumpuaa olemuksesta esiin jollakin tapaa mm. huomattavan pitkiksi kasvatetuilla hiuksilla, tai vaihtoehtoisesti he leikkaavat kaljun. Tässäkin minulla on aika hauska huomio, nimittäin tummat homot leikkaavat itselleen kaljun ja vaaleat homot kasvattavat itselleen pitkät hiukset aikuistuttuaan.

Luomujussi: mitenkäs on itsesi laita, kun ihailet näemmä pitkätukkaista vaaleaa miestä ;-)...

Et voi olla tosissas!

Tuon kirjoitelman sisältö on niin tanakkaa potaskaa kuin voi vaan olla, jos tuo kirjoitus on ironiaa, niin se on uskottava, mutta jos ihan tosissasi väität, että
pitkät miehet ovat todennäköisemmin homoja kuin lyhyemmät miehet, niin aika vilkas mielikuvitus sinulla täytyy olla, yhtä hyvin voisit väittää, että Mersulla ajavat miehet ovat todennäköisemmin homoja, kuin muilla automerkeillä ajavat miehet, sun jutussassi ei ole vähäisintäkään järkeä.

Minä siis kirjoitin, että iso osa pitkistä (yli180cm) tytöistä kantaa XY, XXY tai XXXY -kromosomistoa. Ei minulla ole tietoa pitkien miesten homoiluista, eikä lyhyempienkään. Kaikki maailman tieto ei sentään jaksa minuakaan kiinnostaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Johara ja luomujussi





Joo, homoudella tuskin on mitään tekemistä pituuden kanssa, mutta periytyvää se kyllä on, tämä on tutkittu.

Homous periytyy äidin puolelta geeneistä, kyse on jonkinlaisesta äidin liiasta mieshormoonimäärästä raskauden aikana, samajuttu kuin sormien pituudessa keskisormi-nimetön, mutta sormien pituus ei tarkoita sitä että olisi homo, kyse on vaan samanlaisesta ilmiöstä.
Raskauden aikana aivolohkot kehittyvät erilailla, kun hormoonitaso nousee liian korkealle, miehet joiden hormoonitaso on luonnostaan korkea saavat tyttäriä joilla on sama ominaisuus, nämä tyttäret sitten saavat poikia, joiden aivot ovat "naiset aivot", raskauden aikaisen liian korkea hormoonitason takia.

Eli se on vain ajan kysymys, milloin sukuusi syntyy homo ...
[/quote]

Eli tuon teorian mukaan, jos mies on testosteronia pursuava tosimies, on normaalia suurempi todennäköisyys, että aikanaan hänen mahdollisesta tyttärenpojastaan tuleekin homo... ;D
[/quote]

Siis ei johdu geeneistä vaan hormoonista. Jos tällä viitataan minun kirjoittamaani teoriaan.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tietoaukko...
Yksikään muu valtio maailmassa ei ole torjunut suurvallan hyökkäystä rajalle kuin Suomi koko maailman historian aikana.
Aikalailla tanakkaa potaskaa... lue muutakin kuin... tai antaa olla... lue edes jotain...
Käyppä itse lukemassa esim.talvisodan sotapäiväkirjat (kansallisarkiston digitaaliarkisto)

Miten se liittyy tähän asiayhteyteen???????????????????????????
Käy vaikka lukemassa mitä Kiuruveden miehet tekivät Laatokan Karjalassa ja sano sitten mikä on potaskaa.
Kiuruveden kirkon (rak.1940)seinällä on teksti:Taistelimme karjalassa,kannel soi taivahassa.Kiuruveden kirkkokansa kiittää Herraa voitostansa.
Rajat pidettiin suurin piirtein,Ryssien tulo torjuttiin,Taisteluissa kaatui kymmenkertainen määrä venäläisiä.

Tässä esim.
 9.1.40 Aamuyöstä taistelu huoltotiellä.Alikers.Ruotsalainen oli KK-ampujana ja laski Ryssät n.30m. päähän tien varressa olevasta KK.staan ennenkuin painoi liipasinta.
 Taistelussa kaatui yli 300 venäläistä ja 2 suomalaista.

Tämän kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon  joissa koko pataljoona tuhotaan.
Oli kuulemma jäänyt yksi vääpeli henkiin mutta ei kuulemma ollut juttutuulella

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Tietoaukko...
Yksikään muu valtio maailmassa ei ole torjunut suurvallan hyökkäystä rajalle kuin Suomi koko maailman historian aikana.
Aikalailla tanakkaa potaskaa... lue muutakin kuin... tai antaa olla... lue edes jotain...
Käyppä itse lukemassa esim.talvisodan sotapäiväkirjat (kansallisarkiston digitaaliarkisto)

Miten se liittyy tähän asiayhteyteen???????????????????????????
Käy vaikka lukemassa mitä Kiuruveden miehet tekivät Laatokan Karjalassa ja sano sitten mikä on potaskaa.
Kiuruveden kirkon (rak.1940)seinällä on teksti:Taistelimme karjalassa,kannel soi taivahassa.Kiuruveden kirkkokansa kiittää Herraa voitostansa.
Rajat pidettiin suurin piirtein,Ryssien tulo torjuttiin,Taisteluissa kaatui kymmenkertainen määrä venäläisiä.

Tässä esim.
 9.1.40 Aamuyöstä taistelu huoltotiellä.Alikers.Ruotsalainen oli KK-ampujana ja laski Ryssät n.30m. päähän tien varressa olevasta KK.staan ennenkuin painoi liipasinta.
 Taistelussa kaatui yli 300 venäläistä ja 2 suomalaista.

Tämän kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon  joissa koko pataljoona tuhotaan.
Oli kuulemma jäänyt yksi vääpeli henkiin mutta ei kuulemma ollut juttutuulella

Et sit talikko osaa ees lukee... kysy tupaillassa mitä toi lainaus alla mahtas tarkottaa... tai hällä ja väliä.
+
"Yksikään muu valtio maailmassa ei ole torjunut suurvallan hyökkäystä rajalle kuin Suomi koko maailman historian aikana."

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Vietnam oli yks valtio joka soti USA:ta vastaan . Luin kirjan Suomalaisesta muukalaislegioonlaisesta joka oli tappelemassa Ranskan puolella .

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tietoaukko...
Yksikään muu valtio maailmassa ei ole torjunut suurvallan hyökkäystä rajalle kuin Suomi koko maailman historian aikana.
Aikalailla tanakkaa potaskaa... lue muutakin kuin... tai antaa olla... lue edes jotain...
Käyppä itse lukemassa esim.talvisodan sotapäiväkirjat (kansallisarkiston digitaaliarkisto)

Miten se liittyy tähän asiayhteyteen???????????????????????????
Käy vaikka lukemassa mitä Kiuruveden miehet tekivät Laatokan Karjalassa ja sano sitten mikä on potaskaa.
Kiuruveden kirkon (rak.1940)seinällä on teksti:Taistelimme karjalassa,kannel soi taivahassa.Kiuruveden kirkkokansa kiittää Herraa voitostansa.
Rajat pidettiin suurin piirtein,Ryssien tulo torjuttiin,Taisteluissa kaatui kymmenkertainen määrä venäläisiä.

Tässä esim.
 9.1.40 Aamuyöstä taistelu huoltotiellä.Alikers.Ruotsalainen oli KK-ampujana ja laski Ryssät n.30m. päähän tien varressa olevasta KK.staan ennenkuin painoi liipasinta.
 Taistelussa kaatui yli 300 venäläistä ja 2 suomalaista.

Tämän kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon  joissa koko pataljoona tuhotaan.
Oli kuulemma jäänyt yksi vääpeli henkiin mutta ei kuulemma ollut juttutuulella

Et sit talikko osaa ees lukee... kysy tupaillassa mitä toi lainaus alla mahtas tarkottaa... tai hällä ja väliä.
+
"Yksikään muu valtio maailmassa ei ole torjunut suurvallan hyökkäystä rajalle kuin Suomi koko maailman historian aikana."
Lainaus on suoraan 2KKK/JR39:N sotapäiväkirjoista.
Älä haasta riitaa,häviät varmasti.Osaan kyllä lukea,opin alle 3-vuotiaana enkä käy tupailloissa

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
Vietnam oli yks valtio joka soti USA:ta vastaan . Luin kirjan Suomalaisesta muukalaislegioonlaisesta joka oli tappelemassa Ranskan puolella .
Taisivat tapella rajojen sisäpuolella.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525170721

Tuo kirja?
Ei ollut tuo , enkä muista kirjan nimeä . Vankiks se ainakin jäi .
Juutilainen , Marokonkauhu palveli myös muukalaislegioonassa .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Vietnam oli yks valtio joka soti USA:ta vastaan . Luin kirjan Suomalaisesta muukalaislegioonlaisesta joka oli tappelemassa Ranskan puolella .

Joo, soti kyllä, mutta ei torjunut hyökkäystä, USA oli sodassa mukana Etelä-vietnamin armeijan tukena, tuki laajeni sitten pääsotijaksi ja hyökkääjä oli Pohjois-vietnam.
Joka kyllä voitti sodan, vaikka hävisikin sodan kaikki merkittävät taistelut ....
Eli USA hävisi propagandasodan kotirintamalla ja vetäytyi, kun sen omia sotilaita ei yksinkertaisesti kiinnostanut sotiminen.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tietoaukko...
Käy vaikka lukemassa mitä Kiuruveden miehet tekivät Laatokan Karjalassa ja sano sitten mikä on potaskaa.
Kiuruveden kirkon (rak.1940)seinällä on teksti:Taistelimme karjalassa,kannel soi taivahassa.Kiuruveden kirkkokansa kiittää Herraa voitostansa.
Rajat pidettiin suurin piirtein,Ryssien tulo torjuttiin,Taisteluissa kaatui kymmenkertainen määrä venäläisiä.

Tässä esim.
 9.1.40 Aamuyöstä taistelu huoltotiellä.Alikers.Ruotsalainen oli KK-ampujana ja laski Ryssät n.30m. päähän tien varressa olevasta KK.staan ennenkuin painoi liipasinta.
 Taistelussa kaatui yli 300 venäläistä ja 2 suomalaista.

Tämän kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon  joissa koko pataljoona tuhotaan.
Oli kuulemma jäänyt yksi vääpeli henkiin mutta ei kuulemma ollut juttutuulella

Jostakin syystä talvisodan romantisoivat ne, jotka eivät sota-aikaan olleet vielä isänsä suunnitelmissakaan. Jälkikäteen on helppoa lukea sotapäiväkirjoja antaen mielikuvituksen laukata.

Olen minäkin lukenut sotakirjoja, jotka ovat siellä olleiden todellisten asiantuntijoiden kirjoittamia. Yksikään ei tuo esille sitä, kuinka monta ryssää tuli tapettua. Sitävastoin ryhmähenkeä ja luottamusta tuli siitäkin edestä korostettua. Eniten kunnioitettiin aseveljissä sellaisia, jota uhrautuivat  toisten puolesta tai toimillaan pelastivat suomalaisia ihmishenkiä, sotakavereitaan hankalasta tilanteesta.


emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tietoaukko...
Käy vaikka lukemassa mitä Kiuruveden miehet tekivät Laatokan Karjalassa ja sano sitten mikä on potaskaa.
Kiuruveden kirkon (rak.1940)seinällä on teksti:Taistelimme karjalassa,kannel soi taivahassa.Kiuruveden kirkkokansa kiittää Herraa voitostansa.
Rajat pidettiin suurin piirtein,Ryssien tulo torjuttiin,Taisteluissa kaatui kymmenkertainen määrä venäläisiä.

Tässä esim.
 9.1.40 Aamuyöstä taistelu huoltotiellä.Alikers.Ruotsalainen oli KK-ampujana ja laski Ryssät n.30m. päähän tien varressa olevasta KK.staan ennenkuin painoi liipasinta.
 Taistelussa kaatui yli 300 venäläistä ja 2 suomalaista.

Tämän kaltaisia tapauksia on vaikka kuinka paljon  joissa koko pataljoona tuhotaan.
Oli kuulemma jäänyt yksi vääpeli henkiin mutta ei kuulemma ollut juttutuulella

Jostakin syystä talvisodan romantisoivat ne, jotka eivät sota-aikaan olleet vielä isänsä suunnitelmissakaan. Jälkikäteen on helppoa lukea sotapäiväkirjoja antaen mielikuvituksen laukata.

Olen minäkin lukenut sotakirjoja, jotka ovat siellä olleiden todellisten asiantuntijoiden kirjoittamia. Yksikään ei tuo esille sitä, kuinka monta ryssää tuli tapettua. Sitävastoin ryhmähenkeä ja luottamusta tuli siitäkin edestä korostettua. Eniten kunnioitettiin aseveljissä sellaisia, jota uhrautuivat  toisten puolesta tai toimillaan pelastivat suomalaisia ihmishenkiä, sotakavereitaan hankalasta tilanteesta.




Minä olen jonkunverran jutellut, näiden sotaveteraanien kanssa, niillä on tosi hyvä huumorintaju ja huumorilla ne monia tapahtumia muistelee, yksikin kysyi kun kuuli mistä kunnasta olen kotoisin, että onko siellä näkynyt yhtä "Niemistä" ( nimi on eri ja etunimeä en edes mainitse ), oli kuuleman ottanut ritolat Raatteentien suunnalla Talvisodassa ....
Kyseli, että joko se on tullut kotiapäin, oli kuuleman ollut kovat paikat ja kaveri häippässyt kesken taistelun ????

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tietoaukko...


[/quote]

Jostakin syystä talvisodan romantisoivat ne, jotka eivät sota-aikaan olleet vielä isänsä suunnitelmissakaan. Jälkikäteen on helppoa lukea sotapäiväkirjoja antaen mielikuvituksen laukata.

Olen minäkin lukenut sotakirjoja, jotka ovat siellä olleiden todellisten asiantuntijoiden kirjoittamia. Yksikään ei tuo esille sitä, kuinka monta ryssää tuli tapettua. Sitävastoin ryhmähenkeä ja luottamusta tuli siitäkin edestä korostettua. Eniten kunnioitettiin aseveljissä sellaisia, jota uhrautuivat  toisten puolesta tai toimillaan pelastivat suomalaisia ihmishenkiä, sotakavereitaan hankalasta tilanteesta.

Tuo lainaus ei ole sotakirjoista eikä mielikuvitusta vaan suora lainaus2KKK:n kirjurin kirjoittamasta tekstistä.Ampuja on sukua ja Konekiväärin syöttäjä muuan seppä tuosta ihan naapurista.Hän oli kertonut siitä vääpelistä.

[/quote]

Kivikirves

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Sotamiehet isänmaan asialla



Jostakin syystä talvisodan romantisoivat ne, jotka eivät sota-aikaan olleet vielä isänsä suunnitelmissakaan. Jälkikäteen on helppoa lukea sotapäiväkirjoja antaen mielikuvituksen laukata.

Olen minäkin lukenut sotakirjoja, jotka ovat siellä olleiden todellisten asiantuntijoiden kirjoittamia. Yksikään ei tuo esille sitä, kuinka monta ryssää tuli tapettua. Sitävastoin ryhmähenkeä ja luottamusta tuli siitäkin edestä korostettua. Eniten kunnioitettiin aseveljissä sellaisia, jota uhrautuivat  toisten puolesta tai toimillaan pelastivat suomalaisia ihmishenkiä, sotakavereitaan hankalasta tilanteesta.

Tuo lainaus ei ole sotakirjoista eikä mielikuvitusta vaan suora lainaus2KKK:n kirjurin kirjoittamasta tekstistä.Ampuja on sukua ja Konekiväärin syöttäjä muuan seppä tuosta ihan naapurista.Hän oli kertonut siitä vääpelistä.

[/quote]
[/quote]

Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä. Ajattelija kai lähinnä ihmetteli sodan ylenpalttista romantisointia ja ihailua sellaisten taholta, jotka eivät ole itse olleet viedä edes hyppimässä pussista toiseen sodan ryskeessä. Itse en ole tavannut ensimmäistäkään sotaveteraania, joka olisi tehnyt suurta numeroa tappamisesta, vaikka hyvin luultavasti ovatkin sellaiseen pakosta osallistuneet. Ei kannattaisi liikoja elämöidä sotaveteraanien teoilla ja yrittää näin haukata palasta kunniasta itselleen.

Että ampujakin ihan sukua. Mitenkä läheinen sukulainen lienee kyseessä?




Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Sotamiehet isänmaan asialla


.


[/quote]
[/quote]

Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä. Ajattelija kai lähinnä ihmetteli sodan ylenpalttista romantisointia ja ihailua sellaisten taholta, jotka eivät ole itse olleet viedä edes hyppimässä pussista toiseen sodan ryskeessä. Itse en ole tavannut ensimmäistäkään sotaveteraania, joka olisi tehnyt suurta numeroa tappamisesta, vaikka hyvin luultavasti ovatkin sellaiseen pakosta osallistuneet. Ei kannattaisi liikoja elämöidä sotaveteraanien teoilla ja yrittää näin haukata palasta kunniasta itselleen.

Että ampujakin ihan sukua. Mitenkä läheinen sukulainen lienee kyseessä?
Se nyt ei tähän kuulu mutta serkku parin sukupolven takaa.En tosin tuntenut koko miestä mutta kuitenkin.

En minä elämöi,enkä tosiaan tarvitse osaa kunniasta jonkun toisen teoista,tämä juttu vain karkasi typerästä tosimiestestistä.Ei nämä veteraanit leuhkineet teoillaan vaan korkeintaan keskenään puhuivat niistä.Mutta tämä kommarisukupolvi joka aikanaan väheksyi vanhempiensa tekemisiä ja antoi ymmärtää että Suomi on hävinnyt sodat saisi hävetä.



[/quote]