Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.  (Luettu 2582 kertaa)

jeep

  • Vieras
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

-70 luvulla ei olis puolalaiset ja virolaiset sun muut ryssät tehny suomalaisten töitä täällä.

Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

  Olihan meillä tosi ihanaa silloin, oli maanhankintalait,devalvaatiot, inflaatiot, ym. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

  Olihan meillä tosi ihanaa silloin, oli maanhankintalait,devalvaatiot, inflaatiot, ym. ;D

Paikkakunnan suurteollisuustyöläiset  istui ulos jyväjemmarin joka erehtyi menemää perälevyllä ronkkimaan lisätienestiä
jollekin rakennustyömaalle.
Kui mää ain olen paras?

jeep

  • Vieras
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kaiken paskan ja sorron mitä kapitalisti tekee ja kaavailee niin te hyväksytte, hyi helvetti. Ihan sama asia kommari tai kapitalisti, anteeks rupes oksettaa, täytyy mennä :P
http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34&feature=related 

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

  Olihan meillä tosi ihanaa silloin, oli maanhankintalait,devalvaatiot, inflaatiot, ym. ;D

Paikkakunnan suurteollisuustyöläiset  istui ulos jyväjemmarin joka erehtyi menemää perälevyllä ronkkimaan lisätienestiä
jollekin rakennustyömaalle.

  Kyl teillä on ollu siellä tosi sarasta porukkaa. Mä olin rakentamassa erästä kirjapainoa vuonna -78. Maata viljelin silloinkin. Siellä oli eräs sikafarmari traktorin kanssa koko vuoden. Muitakin maanviljelijätimpureita kuin minä oli töissä. En kuulunut liittoon eikä kukaan pyytänyt ;D

  Mä luulen että syy on siinä ,ettei ole osannut pitää ideologiaansa omana tietonaan. Siihen aikaan politikointi työpaikalla oli taidetta ;D

Viimeksi muokattu: 19.01.10 - klo:17:20 kirjoittanut Sepedeus

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

Näin jälkikäteen ajatellen silloin oli paremmin. Se elintaso riittäisi ihan hyvin tähänkin aikaan. OIkeastaan muuta tämän päivän asioista ei puuttunut kuin kotitietokoneet. Vapauttakin oli ihan riittävästi, jopa enemmän kuin tänä päivänä. Nyt ihminen on koko ajan jonkinlaisessa valvonnassa kännykän tai kameran kautta.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10561
  • Expertus dico....
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Kertokaahan onko nyt Suomessa asiat paremmin kuin 1970-80 luvulla ?

Tukittiinko ihmisen ääni, lailla ?

Näin jälkikäteen ajatellen silloin oli paremmin. Se elintaso riittäisi ihan hyvin tähänkin aikaan. OIkeastaan muuta tämän päivän asioista ei puuttunut kuin kotitietokoneet. Vapauttakin oli ihan riittävästi, jopa enemmän kuin tänä päivänä. Nyt ihminen on koko ajan jonkinlaisessa valvonnassa kännykän tai kameran kautta.

Niinpä. Tuolloin kaikilla meni hyvin. Kaikilla oli töitä ja työstä maksettiin hyvin. Osaava työmies saattoi vaihtaa työpaikkaa koska vain. Suuret työnantajat tosin sopi keskenään että eivät ota töihin toiselta lähteneitä. Ostovoima oli hyvä, bensa halpaa. Aika tuo ei koskaan enää palaa.... Jos tämän päivät eurohintoja muuttaa vanhoiksi markoiksi, huomaa sen kuinka ostovoima on huonontunut, siis hinnat nousseet.

Viimeksi muokattu: 19.01.10 - klo:17:58 kirjoittanut Luomujussi

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.

Niinpä. Tuolloin kaikilla meni hyvin. Kaikilla oli töitä ja työstä maksettiin hyvin. Osaava työmies saattoi vaihtaa työpaikkaa koska vain. Suuret työnantajat tosin sopi keskenään että eivät ota töihin toiselta lähteneitä. Ostovoima oli hyvä, bensa halpaa. Aika tuo ei koskaan enää palaa....
[/quote]

Totta. Luomujussi muistaa hyvin millaista oli vuonna 2007.
Kui mää ain olen paras?

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Suomenkansa on alistettu ja sorrettu kansa.
Suomi Intian tv:ssä

http://ibnlive.in.com/videos/108641/who-exaggerated-h1n1-to-benefit-pharma-cos.html

Jos joku enää muistaa jotain sikaflunssaa vai mikä se nyt oli?  ::)