Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uskottomuus - ero !  (Luettu 10239 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uskottomuus - ero !

  Mun yks tuttu neuvoi. Jotta jos käy vieraissa, niin kannattaa käyttää varattuja naimisissa olevia naisia. Niistä ei saa tautia. Voi ihan paljaalla, kun niillä yleensä on kierukka ;D
[/quote]

Mun yks tuttu neuvoi, että kannattaa nussia surkiasti niin nainen ei jää haikailemaan perään, mutta kassit tuli silti tyhjiksi.
Kui mää ain olen paras?

fote

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Uskottomuus - ero !
Varmasti syitä löytyy naisista myös. Naisiakin  on monenlaisia kaikki ei esim  sopeudu  maalle asumaan  alku ihastuksen jälkeen koittaa arki. On pimeetä eikä katuvaloja näy eikä aina naapurinkaan valoja.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !

  Mun yks tuttu neuvoi. Jotta jos käy vieraissa, niin kannattaa käyttää varattuja naimisissa olevia naisia. Niistä ei saa tautia. Voi ihan paljaalla, kun niillä yleensä on kierukka ;D

Mun yks tuttu neuvoi, että kannattaa nussia surkiasti niin nainen ei jää haikailemaan perään, mutta kassit tuli silti tyhjiksi.
[/quote]

  Noinhan se menee,jos ei paremmin osaa ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uskottomuus - ero !
Mun yks tuttu neuvoi, että kannattaa nussia surkiasti niin nainen ei jää haikailemaan perään, mutta kassit tuli silti tyhjiksi.
[/quote]

  Noinhan se menee,jos ei paremmin osaa ;D
[/quote]

Katos sepe, sää et tiedä, että nainen rakastuu aina vähintään hiukan kun se antaa piparia kelle sitten antaakin.

Ja hyvin nussitusta naisesta ei pääse ilman mekkalaa eroon.

Ei siin ole sen enempää miehen osaamisesta kyse.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !
Mun yks tuttu neuvoi, että kannattaa nussia surkiasti niin nainen ei jää haikailemaan perään, mutta kassit tuli silti tyhjiksi.

  Noinhan se menee,jos ei paremmin osaa ;D
[/quote]

Katos sepe, sää et tiedä, että nainen rakastuu aina vähintään hiukan kun se antaa piparia kelle sitten antaakin.

Ja hyvin nussitusta naisesta ei pääse ilman mekkalaa eroon.

Ei siin ole sen enempää miehen osaamisesta kyse.

 :D
[/quote]

  Jos ei halua toista kertaa ,niin silloin tuo toimii. Muuten ei. Moni mies haluu hyvää piparia toisenkin kerra. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uskottomuus - ero !

  Jos ei halua toista kertaa ,niin silloin tuo toimii. Muuten ei. Moni mies haluu hyvää piparia toisenkin kerra. ;D
[/quote]

Mun käsityksen mukaan tuollainen toistuva systeemi - naisen- kanssa ei onnistu ilman meteliä.

Ei ole olemassa naisia joitten luona voi käydä tyhjennyksellä niinkuin auton kanssa bensanjakajalla.
Kui mää ain olen paras?

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Uskottomuus - ero !
Mun yks tuttu neuvoi, että kannattaa nussia surkiasti niin nainen ei jää haikailemaan perään, mutta kassit tuli silti tyhjiksi.

  Noinhan se menee,jos ei paremmin osaa ;D
[/quote]

Katos sepe, sää et tiedä, että nainen rakastuu aina vähintään hiukan kun se antaa piparia kelle sitten antaakin.

Ja hyvin nussitusta naisesta ei pääse ilman mekkalaa eroon.

Ei siin ole sen enempää miehen osaamisesta kyse.

 :D
[/quote]

Timpalla taistelua yötä päivää. Päivisin pellost protkotiloje kaa,öisi piparist puolalaiste putkimieste kaa. Evoluutio jalostaa.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Uskottomuus - ero !
Kannattaiskohan Tigerin tehdä isyystesti, näyttää toi muksu kovin vaalealle. Ettei vaan Elinkin olisi käynyt vieraissa?  :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1875233
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uskottomuus - ero !
Timpalla taistelua yötä päivää. Päivisin pellost protkotiloje kaa,öisi piparist puolalaiste putkimieste kaa. Evoluutio jalostaa.
[/quote]

Saa nähdä kun kattelee noit nuoria perheitä, alkaako näkyä pallopäisiä hörökorvaisia pikkulapsia paljonkin...

 ;D

Protkotiloilta polakit veivät muijat heti kättelyssä.

Viimeksi muokattu: 17.01.10 - klo:19:07 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Uskottomuus - ero !
Kannattaiskohan Tigerin tehdä isyystesti, näyttää toi muksu kovin vaalealle. Ettei vaan Elinkin olisi käynyt vieraissa?  :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1875233

Hurtat tuntuu olevan pääosassa tuossakin suhteessa.
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !
Älkääs nyt Tuuliaa kiusatko, ei se ole helppo olla ainoana naisena täällä äijien joukossa.
Niinpä...kovaa on  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !
Kun miehellä on huono itsetunto, sitä pitää pyrkiä kohottaa viaraissa käymisellä.Tulee tarvetta näyttää itselleen että kelpaan vielä muillekin. Tää on tosi monen kohdalla täälläkin. Surullista. >:( >:( >:(

Näin se on naisillakin, vanha ohje on, että iske aina rumaa naista, se antaa varmemmin, kun luulee ettei kumminkaan saa toiste ....

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Kiusaaminen...
Älkääs nyt Tuuliaa kiusatko, ei se ole helppo olla ainoana naisena täällä äijien joukossa.

Joo... ei sitä saa kiusata... mut härnätä voi... vähä  ::) ::) ::) ::)
Hölöhölö  :P

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !
Siinä on puheenlahjat tarpeen, jos jää suoraan rysän päältä kiinni.
Että jos niinku vaimo sattuu väärään aikaan paikalle, niin on hyvä tietysti heti kylmästi sanoa, että mitään ei ole tapahtunut, ja vaikka onkin, niin ei ollut sisällä, ja vaikka olikin, niin ei liikkunut! ::)

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Uskottomuus - ero !
Heino Leinon kandeis vetää kortonki *****änsä,ettei tollaset lissääny.