Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko MTK EOK:n jäsenyhteisö?  (Luettu 5705 kertaa)

Jorma Jaakkola

Aulis sivuraiteella

Taas Aulis vei keskutelun sivuraiteelle.

Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo:09:17 kirjoittanut webmaster2L

Aulis Anttila

  • Vieras
EOK...


Kurkkasin tota mainostamaas EOK- sivustoa... sivuston yhteystiedoista tunnistin - niin, että tunnen kyseiset henkilöt - kymmenkunta hiipparia... umpikylähulluja kahjoja jok´ikinen... siis ne mun tuntemani... enin osa samanlaisia nettihäiriköitä ku sä... ymmärrän hyvin, että käytät puljua "lähdeviitteenäsi".

Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo:09:18 kirjoittanut webmaster2L

Jorma Jaakkola

Vs: EOK...

Kurkkasin tota mainostamaas EOK- sivustoa... sivuston yhteystiedoista tunnistin - niin, että tunnen kyseiset henkilöt - kymmenkunta hiipparia... umpikylähulluja kahjoja jok´ikinen... siis ne mun tuntemani... enin osa samanlaisia nettihäiriköitä ku sä... ymmärrän hyvin, että käytät puljua "lähdeviitteenäsi".

Ensinnäkin EN mainosta mitään. Hämmästelen MTK:n jäsenyyttä.
En käytä EOK:ta lähdeviitteenäni.

Toiseksi en ole koskaan ollut EOK:n jäsen. Enkä tule olemaan.

Kolmanneksi EOK:n keskusteluun osallistuminen on nyt rajoitettu vain jäsenille.
Olen aikaisemmin kirjoitellut Haloseen ja Koivistoon kiusallisesti liittyvistä asioista. Ne varmaan katsot häirikkökirjoitteluksi, koska ne ovat Sinun ideologiaasi vastaan.

Neljänneksi:
Sain eilen "toistaiseksi" kirjoitusoikeuden ja nostin tänään muutaman aiheen ylös.
Tämä "toistaiseksi" ei kestä kauaa, koska en osta EOK:lta foorumin kirjoitusoikeutta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Nettihäirikkö...
EOK ei ole asianajotoimisto.
Ota ny helevatavie ne lääkkees. Heti.
Taas Aulis vei keskutelun sivuraiteelle.

Kurkkasin tota mainostamaas EOK- sivustoa... sivuston yhteystiedoista tunnistin - niin, että tunnen kyseiset henkilöt - kymmenkunta hiipparia... umpikylähulluja kahjoja jok´ikinen... siis ne mun tuntemani... enin osa samanlaisia nettihäiriköitä ku sä...
Luonnehtisin, ja luonnehdinkin, ko. kommentin antanutta huomattavasti enemmän nettihäiriköksi! Ja tämä täysin ilman hymiöitä!
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Jorma Jaakkola

Siis: - Onko MTK EOK:n jäsenyhteisö?
Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliiton (EOK)  http://sanomat24.fi/keskustelu sta löysin seuraavan alustuksen:

     Toiminnanjohtajan tervehdys jäsenistölle
« : Eilen kello 03:41:59 »

"Hyvät EOK:n jäsenet,

Tämä keskustelupalsta on käynyt viime aikoina läpi muutoksia, joita olette varmasti huomanneet sekä hyvässä että ehkä pahassakin. Olen päätökselläni rajoittanut keskustelupalstan käytön toistaiseksi pääosin vain EOK:n jäsenille. Useilla järjestöillä on omat jäsenille tarkoitetut jäsenverkot kuten mm. yhteisöjäsenellämme MTK:lla."

http://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=3df5485d317d86023d60e211b061108c&topic=1609.msg10258#msg10258

Siis onko MTK todellakin EOK:n jäsenyhteisö?

Jos on, niin

- kuinka kauan MTK on ollut EOK:n jäsen?

- minkälaista oikeusapua MTK on EOK:lta pyytämässä?






Uudistan kysymykseni.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Siis: - Onko MTK EOK:n jäsenyhteisö?
Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliiton (EOK)  http://sanomat24.fi/keskustelu sta löysin seuraavan alustuksen:

     Toiminnanjohtajan tervehdys jäsenistölle
« : Eilen kello 03:41:59 »

"Hyvät EOK:n jäsenet,

Tämä keskustelupalsta on käynyt viime aikoina läpi muutoksia, joita olette varmasti huomanneet sekä hyvässä että ehkä pahassakin. Olen päätökselläni rajoittanut keskustelupalstan käytön toistaiseksi pääosin vain EOK:n jäsenille. Useilla järjestöillä on omat jäsenille tarkoitetut jäsenverkot kuten mm. yhteisöjäsenellämme MTK:lla."

http://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=3df5485d317d86023d60e211b061108c&topic=1609.msg10258#msg10258

Siis onko MTK todellakin EOK:n jäsenyhteisö?

Jos on, niin

- kuinka kauan MTK on ollut EOK:n jäsen?

- minkälaista oikeusapua MTK on EOK:lta pyytämässä?






Uudistan kysymykseni.

Ketä kiinnostaa  ???

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Siis: - Onko MTK EOK:n jäsenyhteisö?
Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliiton (EOK)  http://sanomat24.fi/keskustelu sta löysin seuraavan alustuksen:

     Toiminnanjohtajan tervehdys jäsenistölle
« : Eilen kello 03:41:59 »

"Hyvät EOK:n jäsenet,

Tämä keskustelupalsta on käynyt viime aikoina läpi muutoksia, joita olette varmasti huomanneet sekä hyvässä että ehkä pahassakin. Olen päätökselläni rajoittanut keskustelupalstan käytön toistaiseksi pääosin vain EOK:n jäsenille. Useilla järjestöillä on omat jäsenille tarkoitetut jäsenverkot kuten mm. yhteisöjäsenellämme MTK:lla."

http://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=3df5485d317d86023d60e211b061108c&topic=1609.msg10258#msg10258

Siis onko MTK todellakin EOK:n jäsenyhteisö?

Jos on, niin

- kuinka kauan MTK on ollut EOK:n jäsen?

- minkälaista oikeusapua MTK on EOK:lta pyytämässä?






Uudistan kysymykseni.

Ketä kiinnostaa  ???
Olen taipuvainen kysymään samaa. MTK on kaiketi yhteisöjäsen kymmenissä eri tyyppisissä puulaakeissa, enemmän tai vähemmän kannatusmielessä. Jaakkolan apofenia alkaa mennä jo skitsofrenian puolelle näin maallikon näkökulmasta, joka puolella on kaikenlaista salaliittoa........
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: EOK...
EOK ei ole asianajotoimisto.
Ota ny helevatavie ne lääkkees. Heti.
Taas Aulis vei keskutelun sivuraiteelle.

Kurkkasin tota mainostamaas EOK- sivustoa... sivuston yhteystiedoista tunnistin - niin, että tunnen kyseiset henkilöt - kymmenkunta hiipparia... umpikylähulluja kahjoja jok´ikinen... siis ne mun tuntemani... enin osa samanlaisia nettihäiriköitä ku sä... ymmärrän hyvin, että käytät puljua "lähdeviitteenäsi".
sittehän ne ovatki varmasti huippupätevijä

sullaku kaikki arvijot menny aina perseelleen

sillai lievästi ilimastuna ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Jorma Jaakkola

MTK on EOK:n jäsen!

MTK on kaiketi yhteisöjäsen kymmenissä eri tyyppisissä puulaakeissa, enemmän tai vähemmän kannatusmielessä.


MTK on EOK:n yhteisöjäsen.

EOK:n toimintakertomuksessa vuodelta 2008 lukee:

"Liiton toiminnassa keskityttiin yhteisöjäsenhankintaan sekä jäsenistölle suunnattujen oikeusturvapalvelujen tiedottamiseen. Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK ry liittyi EOK:n yhteisöjäseneksi. "

EOK on hankkinut MTK:n jäsenekseen!

Mutta miksi ihmeessä MTK on EOK:n jäsen?
Mitä oikeudellista apua MTK luulee EOK:lta saavansa?

Jorma Jaakkola

Apofeniasta ja salaliitosta



Jaakkolan apofenia alkaa mennä jo skitsofrenian puolelle näin maallikon näkökulmasta, joka puolella on kaikenlaista salaliittoa........


Kirjoitukseni perustuvat dokumentteihin, niissä ei paljon apofeniaa ole.

Apofeniaa voi nähdä
- SKOP-Tampellan AMOS-Juhantalo yhteyksissä
- Alpo Rusin Stasi-vakoiluun liittyvissä asioissa.

Kummastakaan edellämainitusta ei kukaan muu tiedä enempää kuin kyseisten asioiden asianosaiset.

Onko kepulaisen puolustaminen skitsofreniaa, kun Juhantalon ja Rusin toisena osapuolena on demari?

Salaliitosta kertoi Teija Tiilikainen Kouvolan Sanomien haastattelussa 14.11.1999 sivulla 26, otsikko ja teksti:

"Suomalaisten yhteinen salaliitto: Edessä on EU:n yhteinen puolustus"

 "Ensin ajattelin, että onko kyse poliitikkojen haluttomuudesta tuoda tätä asiaa esiin. Meillä on kuitenkin aika paljon EU-kriittisyyttä ja puolustus on herkkä asia. Mutta olen alkanut miettiä, että meillä ihmiset saattavat laajemminkin ajatella niin, että tästä asiasta ei paljon tarvitse puhua."