Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tume Draco?  (Luettu 7592 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8366
Vs: Tume Draco?
Kertokaa ny joku jotain saatana.
Vaikka ette oliskaan konetta ees nähneet.... :o

Ne jotka eivät ole nähneet, tietävät eniten.

No, mulla on sellainen. Siksi en tiedä mitään tyyppivikoja.

Hybridiruista tulee aina vähintään se 12 tn / ha, ohraa 9 tn ja kauraakin on tullut n. 16 tn /ha.
Jos joskus rapsia kokeilis, niin uskoisin että vähintään 6 tn /ha olis sato.

Ai niin.

sis.Agr.lisä useit.%
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

traktorikuski

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 370
Vs: Tume Draco?
Mulla on ollut puhallinkone ja ymmärrän täysin Tumen linjan ja jopa kannatan sitä vahvasti.

Mitkäs puhallinkoneen suurimmat ongelmat on? Varmaan aiemminkin foorumilla keskusteltu, olisiko linkkiä asialliseen threadiin?

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Tume Draco?
Kertokaa ny joku jotain saatana.
Vaikka ette oliskaan konetta ees nähneet.... :o

Ne jotka eivät ole nähneet, tietävät eniten.

No, mulla on sellainen. Siksi en tiedä mitään tyyppivikoja.

Näinhän se on juuri että se kellä ei ole mitään kokemusta aiheesta niin se tietää juurikin eniten. Tuosta ei taida olla käyttökokemusta muuta kuin tehtaan väellä, niillä jotka ovat sen ostaneet tai meillä harvoilla jotka ovat päässeet sillä kylvämään vaikka emme (tai ainakaan minä) kuulu edellä mainittuihin kategorioihin.

Yksi tuollainen on näköjään käytettynä myynnissä. Mikähän lienee vika kun nyt jo kaupataan ja hädin tuskin yksiäkään kylvöjä tehty. Oma arvaukseni: proto malli jossa joku heikkous jonka korjaaminen maksaa tolkuttomasti.

Mitähän tuosta koneesta vielä muistaisi. Ainiin, epecin ohjausliittymä toimi aika hyvin vaikka olikin tablet versio. Nyt näköjään tullut jo uusin Jyräcombeihin ja titaneihin. Koskahan tulee myös novaan?
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8366
Vs: Tume Draco?
Kertokaa ny joku jotain saatana.
Vaikka ette oliskaan konetta ees nähneet.... :o

Ne jotka eivät ole nähneet, tietävät eniten.

No, mulla on sellainen. Siksi en tiedä mitään tyyppivikoja.

Näinhän se on juuri että se kellä ei ole mitään kokemusta aiheesta niin se tietää juurikin eniten. Tuosta ei taida olla käyttökokemusta muuta kuin tehtaan väellä, niillä jotka ovat sen ostaneet tai meillä harvoilla jotka ovat päässeet sillä kylvämään vaikka emme (tai ainakaan minä) kuulu edellä mainittuihin kategorioihin.

Yksi tuollainen on näköjään käytettynä myynnissä. Mikähän lienee vika kun nyt jo kaupataan ja hädin tuskin yksiäkään kylvöjä tehty. Oma arvaukseni: proto malli jossa joku heikkous jonka korjaaminen maksaa tolkuttomasti.

Mitähän tuosta koneesta vielä muistaisi. Ainiin, epecin ohjausliittymä toimi aika hyvin vaikka olikin tablet versio. Nyt näköjään tullut jo uusin Jyräcombeihin ja titaneihin. Koskahan tulee myös novaan?

Niin novasta tässä nyt oli kyse.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

mah

  • Vieras
Vs: Tume Draco?
Eikö tuo draco ole vain vientimalli maihin, joissa ovat tarkkoja työkoneen leveydestä? Eli taittuva novacombi? :-X

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Tume Draco?
Eikö tuo draco ole vain vientimalli maihin, joissa ovat tarkkoja työkoneen leveydestä? Eli taittuva novacombi? :-X

Ei sillä taida Novan kanssa olla juuri mitään yhteistä. Vantaisto on täysin erilainen, kannatusidea /pyörästörakenne kokonaan eri filosofialla jne.
Draco ei käy suorakylvöön, enemmän ehkä Rapidin kaltainen.