Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe auraustuet  (Luettu 6785 kertaa)

teroturo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
auraustuet
olisko kellään kuvia tai  jopa työ ohjetta ,tai mistä saisi mf 4300 sarjaan sopivat tuet kuormain quike 940

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: auraustuet
Tuolla ois muutamia kuvia toteutuksista, tosin ei just tuohon malli sarjaan.
http://www.ismesales.fi/FIN/laitteet.htm

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: auraustuet
Aika vaikean näköisiä itse tehtäväks jos ei ole kummosia vehkeitä.Muista jos teet tai teetät niin tee sellaiset joissa on aika iso pinta-ala johon aisa nojaa.Ja riittävän tukevat,koska sitten kun tärähtää niin puskutuki antaa periks ja aisa sen jälkeen.Ja aina parempi mitä alempaa tuki nojaa kuormaajan,tosin pituus kasvaa.Itse teetin kyläpajassa viimeisimmät ja niissä on ns. tuppisovite.Eli yhdellä tapilla koko höskä kiinni ja on tukevat.Tosin hintaakin tuli 1100e sis. alv. Mutta onnea vaan auraustukien tekemiseen/hankkimiseen.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: auraustuet
Rehellinen veronmaksaja, kansalainen Anttila Lohjalta maksaa laskun mielellään kun kerran tuista kysymys.

MF 4000

  • Vieras
Vs: auraustuet
Rehellinen veronmaksaja, kansalainen Anttila Lohjalta maksaa laskun mielellään kun kerran tuista kysymys.
Voi iankaikkista,tarvitsiko vaivautua edes kirjoitatmaan tuollaista.
PS
Omassa ferkussa ns omaviritteinen tuki,eli kuormaajan runkosovitteisiin hitsattu 150*60*5 rhs  palkit ja niihin  kunnon  pystytuet kuormaajan aisastolle ,eikä todella maksanut 1000,00€ toimiva systeemi valitettavasti ei voi piirustuksia laittaa.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: auraustuet
Rehellinen veronmaksaja, kansalainen Anttila Lohjalta maksaa laskun mielellään kun kerran tuista kysymys.
Voi iankaikkista,tarvitsiko vaivautua edes kirjoitatmaan tuollaista.
PS
Omassa ferkussa ns omaviritteinen tuki,eli kuormaajan runkosovitteisiin hitsattu 150*60*5 rhs  palkit ja niihin  kunnon  pystytuet kuormaajan aisastolle ,eikä todella maksanut 1000,00€ toimiva systeemi valitettavasti ei voi piirustuksia laittaa.
Eikö verkumiesten paras tuki ole pienisininenpilleri ;D ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: auraustuet
Rehellinen veronmaksaja, kansalainen Anttila Lohjalta maksaa laskun mielellään kun kerran tuista kysymys.
Voi iankaikkista,tarvitsiko vaivautua edes kirjoitatmaan tuollaista.
PS
Omassa ferkussa ns omaviritteinen tuki,eli kuormaajan runkosovitteisiin hitsattu 150*60*5 rhs  palkit ja niihin  kunnon  pystytuet kuormaajan aisastolle ,eikä todella maksanut 1000,00€ toimiva systeemi valitettavasti ei voi piirustuksia laittaa.
Mä oon niin köyhä että mun ei kannata halpaa ostaa  ;) Oli mullakin sellasia luokkaa 50e virityksiä, mutta ei taipuivat jossain vaiheessa aisojen mukana.Ja tämä ei todellakaan tarkoita että sun tukes olisi huono tai heikko, mutta toi maksoi ton verran ja on se sen näköinenkin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: auraustuet
Mullakin on tie tukossa. Millä lomakkeella tuota auraustukea voi hakea?

zape

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: auraustuet
Ei näillä  saa aurattua tietä, mut jos se kukkeliskuu kuormainta auttaa kestämään, tos vaman aisa tuvet ::)
http://www.vamaproduct.com/fi/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=31

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: auraustuet

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: auraustuet
Kui mää ain olen paras?

Teroman

Vs: auraustuet

Mistä neet pultit tippuneet ????
 8)