Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Osaava(ko ?) valtiovarainministeri  (Luettu 4055 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10561
  • Expertus dico....
Vs: Päätyminen
Ja siinä ideaalimaailmassa hallituksen jäsenet olisivat tietysti puolueista ja politiikasta riippumattomia.
Kun seurailee hallituksen ja opposition kannanottoja samasta yksinkertaisestakin asiasta, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten fiksut ihmiset voivat  päätyä erilaiseen lopputulokseen.

Se on sitä politiikkaa  ;)

Havaittavissa myös tällä foorumilla.

Aulis Anttila

  • Vieras
Havainto
Ja siinä ideaalimaailmassa hallituksen jäsenet olisivat tietysti puolueista ja politiikasta riippumattomia.
Kun seurailee hallituksen ja opposition kannanottoja samasta yksinkertaisestakin asiasta, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten fiksut ihmiset voivat  päätyä erilaiseen lopputulokseen.
Se on sitä politiikkaa  ;)
Havaittavissa myös tällä foorumilla.

Olen minäkin havainnut sitä täällä... aika ajoin  ;D  :D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Päätyminen
Viinasen jälkeen ei ole ollut osaavaa ministeriä valtionvarainministeriössä...Mikkihiiriä kaikki sanon mä...
Mun mielestäni sä oot väärässä... Sale oli kova luu.
Aikuisten oikeesti. Suomessa pitäs olla hallitus, joka koottaisi maan parhaimistosta.
Ja siinä ideaalimaailmassa hallituksen jäsenet olisivat tietysti puolueista ja politiikasta riippumattomia.
Kun seurailee hallituksen ja opposition kannanottoja samasta yksinkertaisestakin asiasta, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten fiksut ihmiset voivat  päätyä erilaiseen lopputulokseen.

Se on sitä politiikkaa  ;)
Palopäällikkö sanoo palomiehille: "Väärin sammutettu"
tethering holes to their concave windings

Aulis Anttila

  • Vieras
Paikkakunta
Viinasen jälkeen ei ole ollut osaavaa ministeriä valtionvarainministeriössä...Mikkihiiriä kaikki sanon mä...
Mun mielestäni sä oot väärässä... Sale oli kova luu.
Aikuisten oikeesti. Suomessa pitäs olla hallitus, joka koottaisi maan parhaimistosta.
Ja siinä ideaalimaailmassa hallituksen jäsenet olisivat tietysti puolueista ja politiikasta riippumattomia.
Kun seurailee hallituksen ja opposition kannanottoja samasta yksinkertaisestakin asiasta, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten fiksut ihmiset voivat  päätyä erilaiseen lopputulokseen.
Se on sitä politiikkaa  ;)
Palopäällikkö sanoo palomiehille: "Väärin sammutettu"

Juu... Pispalan palokunnan päällikkö  ;)