Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 3ämmää lahtipenkkiin...  (Luettu 6108 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Taittuminen...
So? Hau tuu juu tuu?
Täh... emmä osaa norjaa...
Juo pullo kossua ja syö rapuja, siinä se norja alkaa taittumaan

Ravut juu, Kossu ei - ja kun mä voitan Veetiltä sen kossupotun ni juotan sen naapurin äijälle  :P :P :P
  Voi, mistä sinä naapurin äijää niin kovasti  rankaiset?  Kaada maahan, ei tule kenellekään vahinkoa.  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Loppasuu...
So? Hau tuu juu tuu?
Täh... emmä osaa norjaa...
Juo pullo kossua ja syö rapuja, siinä se norja alkaa taittumaan
Ravut juu, Kossu ei - ja kun mä voitan Veetiltä sen kossupotun ni juotan sen naapurin äijälle  :P :P :P
Voi, mistä sinä naapurin äijää niin kovasti  rankaiset?  Kaada maahan, ei tule kenellekään vahinkoa.  ;D

Se on loppasuu... eikä jumalan viljaa saa kaataa maahan... eiks äitis oo opettanu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Loppasuu...
So? Hau tuu juu tuu?
Täh... emmä osaa norjaa...
Juo pullo kossua ja syö rapuja, siinä se norja alkaa taittumaan
Ravut juu, Kossu ei - ja kun mä voitan Veetiltä sen kossupotun ni juotan sen naapurin äijälle  :P :P :P
Voi, mistä sinä naapurin äijää niin kovasti  rankaiset?  Kaada maahan, ei tule kenellekään vahinkoa.  ;D

Se on loppasuu... eikä jumalan viljaa saa kaataa maahan... eiks äitis oo opettanu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D
   Äiti aina opetti, että viinan paras paikka on maa  :D...ja kaikki, mitä äiti sanoo, on totta.  ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
...jumalan viljaa...
So? Hau tuu juu tuu?
Täh... emmä osaa norjaa...
Juo pullo kossua ja syö rapuja, siinä se norja alkaa taittumaan
Ravut juu, Kossu ei - ja kun mä voitan Veetiltä sen kossupotun ni juotan sen naapurin äijälle  :P :P :P
Voi, mistä sinä naapurin äijää niin kovasti  rankaiset?  Kaada maahan, ei tule kenellekään vahinkoa.  ;D
Se on loppasuu... eikä jumalan viljaa saa kaataa maahan... eiks äitis oo opettanu  :P :P   ::) ::)   ;D ;D
 Äiti aina opetti, että viinan paras paikka on maa  :D...ja kaikki, mitä äiti sanoo, on totta.  ::)

Ei se sit jumalan viljasta mitää sanonu... outo eukko, jos ei sanonu  :P :P   ::) ::)   :o :o

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: 3ämmää lahtipenkkiin...
Alkaamme kirjoittamaan täällä "Anaali Anttilasta" se kuvastaa henkilön asennetta. :D :D :D :D :D :D