Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe OECD:N raportti  (Luettu 4032 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: OECD:N raportti
Mä olen varauksetta tuon raportin takana. Ammattiliitot ja niiden työttömyyskassat on suurin syy joustamattomille työmarkkinoille. Työnantajien pitää kilpailla työntekijöistä ja työntekijöiden työpaikoista.
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

  • Vieras
Kassat...
Mä olen varauksetta tuon raportin takana. Ammattiliitot ja niiden työttömyyskassat on suurin syy joustamattomille työmarkkinoille.

Mites toi "loimaankassa"  ::) ::)   :P :P   :D :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiertokoulu...
eihän ammattiliitot mittään työttömyyskorvauksija maksa sen maksaa veronmaksajat

Ansiosidonnaisten työttömyyskorvausten osuudet jakautuvat osapuilleen niin, että valtion osuus on 42 prosenttia, työttömyysturvarahaston 52 ja työttömyyskassojen 6 prosenttia kustannuksista. Kelan hommelit maksaa tietysti valtio - eli me.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kiertokoulu...
eihän ammattiliitot mittään työttömyyskorvauksija maksa sen maksaa veronmaksajat

Ansiosidonnaisten työttömyyskorvausten osuudet jakautuvat osapuilleen niin, että valtion osuus on 42 prosenttia, työttömyysturvarahaston 52 ja työttömyyskassojen 6 prosenttia kustannuksista. Kelan hommelit maksaa tietysti valtio - eli me.

Niiin ja me myös ????

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: OECD:N raportti
Loimaan kassa on vähän kuin tämä sakkovakuutus, kunhan jollain tavalla saat työnantajalta aloitteen irtisanoutumiseen niin rahat juoksee. Tässä työmarkkina-asiassa mä olen erittäin itsepäinen idealisti ja mielestäni miehen pitää itse elättää itsensä. Nykyiset edut passivoivat hakemaan uutta työtä kun on helpompi vain hypätä yhteiskunnan tarjoamaan turvaverkkoon. Samoin kaikki kollektiiviset palkkaneuvottelut pitäisi haudata syvälle siperian suohon, sillä jokaisen normaalin ihmisen pitäisi itse osata määritellä korvaus mitä vastaan hän tekee työtä toiselle. Minimipalkkalaki pitäisi kuitenkin olla estämässä heikommassa asemassa olevien riistämistä.
Nothing is Something Worth Doing

jeep

  • Vieras
Vs: OECD:N raportti
Mä olen varauksetta tuon raportin takana. Ammattiliitot ja niiden työttömyyskassat on suurin syy joustamattomille työmarkkinoille. Työnantajien pitää kilpailla työntekijöistä ja työntekijöiden työpaikoista.
eihän ammattiliitot mittään työttömyyskorvauksija maksa sen maksaa veronmaksajat

Ansiosidonnaisten työttömyyskorvausten osuudet jakautuvat osapuilleen niin, että valtion osuus on 42 prosenttia, työttömyysturvarahaston 52 ja työttömyyskassojen 6 prosenttia kustannuksista. Kelan hommelit maksaa tietysti valtio - eli me.
Jääköt lausumatta niistä kustannuksista, ettei tule pahaa mieltä. Se suurin huolen aihe näyttää olevan toisille täällä, se köyhän ja työttömän turva. "Äijien" huolenaihe ;D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Minimipalkkalaki...
Minimipalkkalaki pitäisi kuitenkin olla estämässä heikommassa asemassa olevien riistämistä.

Meillä se minimi on kirjoitettuna lakiin sisälle... siinä ei määritetä palkkasummaa - vain se, että palkan pitää olla... muistaakseni... "kohtuullinen"... en ny viitti ettiä... kuka ettii se ettii  ::) ::) ::) ::)

jeep

  • Vieras
Vs: OECD:N raportti
Mä olen varauksetta tuon raportin takana. Ammattiliitot ja niiden työttömyyskassat on suurin syy joustamattomille työmarkkinoille.

Mites toi "loimaankassa"  ::) ::)   :P :P   :D :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=1KKf-cuWAYY