Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naudanliha on ylellisyystuote!  (Luettu 4734 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Varasti muuten brassinautaa
Veetin mielestä Suomalainen naudanliha on sitä parhainta ruokaa ;)
ja vielä kun se löytää sitä atrijan

  Atrian lihat vetes liotettua. ;D

  Nää pakatut lihat on petosta. Siinä paketissa on aina vähintään 10% silkkaa vettä. Jokainen joka on eläimen teurastanut ja lihaa käsitellyt ,tietää ettei lihasta tule vettä noin paljon. Kauppahallissa vielä naudanpaisti pystytään pakkaamaan paperiin. Samoin kala ,vaikka on vesieläin. Osuustoimintanauta on lähinnä rahkasammaleen verrattava tuote. Kun puristaa niin vesi tippuu :D
kyllä siinä saattaa vettä olla
ihimisessäki 70%
ja jos minäki juoksen oekeen kovasti nii kyllä ne rytkyt meinaa kastuva
että kyllä sitä on


  Oletkos koskaan nylkenyt elukkaa. Ei sieltä vesi juokse nahan alta, kuten Atrian lihoista. ;D
en oo palijo nylyky hommiin sekkaunu
mutta teuraissa tullee painohävikkijä kun niitä roikuttavat
että johonki nestettä mennee
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Naudanliha on ylellisyystuote!
kokeilkaapa jos ette usko.
vaikka itse pakkaat hirvenfileen vakuumiin ja pari kolme viikkoa raakakypsytät jääkaappi lämpötilassa niin kun avaat paketin niin file on aivan märkä. tämä todistaa sen ettei niihin teollisiin lihoihin ole vettä lisätty..

Aulis Anttila

  • Vieras
Perkeletto...
kokeilkaapa jos ette usko. vaikka itse pakkaat hirvenfileen vakuumiin ja pari kolme viikkoa raakakypsytät jääkaappi lämpötilassa niin kun avaat paketin niin file on aivan märkä. tämä todistaa sen ettei niihin teollisiin lihoihin ole vettä lisätty..

No juma... tollaha toi tuli todistetuks kertalinttuulla  ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Perkeletto...
kokeilkaapa jos ette usko. vaikka itse pakkaat hirvenfileen vakuumiin ja pari kolme viikkoa raakakypsytät jääkaappi lämpötilassa niin kun avaat paketin niin file on aivan märkä. tämä todistaa sen ettei niihin teollisiin lihoihin ole vettä lisätty..

No juma... tollaha toi tuli todistetuks kertalinttuulla  ;D ;D ;D ;D

  Hyvä että uskot osuustoimintateollisuuden selittelyt. Hyvä niin, ei mee ruokahalut. Totuus kuitenkin on aivan muuta.
Esim. porsaankyljykset, niitä ei raakakypsytetä. Silti paketissa on vesilammikko. Jos ei oo, niin siellä on sit se Tena Leidi pohjalla ;D

   Meikä on teurastanut kotona sonneja, lampaita, vuohia, sikoja,rusakoita,kaneja. Vesilammikoa ei lihoista tuu.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naudanliha on ylellisyystuote!
Sepe on paljonkin vedellyt ***nahkaa eteen ja ja taakse :D "kyllä kansa tietää" ;D

  Tonnista vetoa, että oot tehny ite ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Varasti muuten brassinautaa
Veetin mielestä Suomalainen naudanliha on sitä parhainta ruokaa ;)
ja vielä kun se löytää sitä atrijan

  Atrian lihat vetes liotettua. ;D

  Nää pakatut lihat on petosta. Siinä paketissa on aina vähintään 10% silkkaa vettä. Jokainen joka on eläimen teurastanut ja lihaa käsitellyt ,tietää ettei lihasta tule vettä noin paljon. Kauppahallissa vielä naudanpaisti pystytään pakkaamaan paperiin. Samoin kala ,vaikka on vesieläin. Osuustoimintanauta on lähinnä rahkasammaleen verrattava tuote. Kun puristaa niin vesi tippuu :D
kyllä siinä saattaa vettä olla
ihimisessäki 70%
ja jos minäki juoksen oekeen kovasti nii kyllä ne rytkyt meinaa kastuva
että kyllä sitä on


  Oletkos koskaan nylkenyt elukkaa. Ei sieltä vesi juokse nahan alta, kuten Atrian lihoista. ;D

Jos lihapaketissa on vettä, niin kyse on siitä että liha on olluit pakkasessa, jolloin sulatusvaiheessa lihanestettä pursuaa ulos, kun liha jäätyy niin silloinhan jäätyy nimenomaan siinä lihassa oleva neste eli luonnolinen oma "vesi", suola lisätään myös nesteenä silloin kun liha jalostetaan esim. kinkkujen yhteydessä.
Muuten lihoja ei liotetaan missään vedessä, ei siellä Atrialla mitään altaita ole jossa lihoja lioteltaisiin jotta saataisiin lisää painoa ????

Jonkenverran olen lihaa käsitellyt, sekä jalostanut ja toteaisin tälle marjanpoimijalle, että samoin käyttäytyy myös mansikat, kun niitä pakastetaan ja sulatetaan, mutta ei täällä kukaan väitä että marjanpoimijat lisäävät vetta marjoihinsa ????

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Naudanliha on ylellisyystuote!
Ei tuolle kannata mitään selittää,samaa väkertämistä pitää kaiken aikaa :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Suonenjoki...
Jos lihapaketissa on vettä, niin kyse on siitä että liha on olluit pakkasessa, jolloin sulatusvaiheessa lihanestettä pursuaa ulos, kun liha jäätyy niin silloinhan jäätyy nimenomaan siinä lihassa oleva neste eli luonnolinen oma "vesi" Jonkenverran olen lihaa käsitellyt, sekä jalostanut ja toteaisin tälle marjanpoimijalle, että samoin käyttäytyy myös mansikat, kun niitä pakastetaan ja sulatetaan, mutta ei täällä kukaan väitä että marjanpoimijat lisäävät vetta marjoihinsa ????

Kyl mää oon kuullu luotettavista lähteistä et ne pistää pruutalla niihi järvivettä  ::) ::) ::) ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Suonenjoki...
Jos lihapaketissa on vettä, niin kyse on siitä että liha on olluit pakkasessa, jolloin sulatusvaiheessa lihanestettä pursuaa ulos, kun liha jäätyy niin silloinhan jäätyy nimenomaan siinä lihassa oleva neste eli luonnolinen oma "vesi" Jonkenverran olen lihaa käsitellyt, sekä jalostanut ja toteaisin tälle marjanpoimijalle, että samoin käyttäytyy myös mansikat, kun niitä pakastetaan ja sulatetaan, mutta ei täällä kukaan väitä että marjanpoimijat lisäävät vetta marjoihinsa ????

Kyl mää oon kuullu luotettavista lähteistä et ne pistää pruutalla niihi järvivettä  ::) ::) ::) ::)

Kiunkkuihin pistetään suola, tommosella pruutalla, silloin kun se pistetään nestemäinen ????
Muuten kannattaisi tarkistaa sitä lähdettä, ettei ne sua ihan päntiönään vedettäisi ...

Aulis Anttila

  • Vieras
Lähdekritiikki...
Jos lihapaketissa on vettä, niin kyse on siitä että liha on olluit pakkasessa, jolloin sulatusvaiheessa lihanestettä pursuaa ulos, kun liha jäätyy niin silloinhan jäätyy nimenomaan siinä lihassa oleva neste eli luonnolinen oma "vesi" Jonkenverran olen lihaa käsitellyt, sekä jalostanut ja toteaisin tälle marjanpoimijalle, että samoin käyttäytyy myös mansikat, kun niitä pakastetaan ja sulatetaan, mutta ei täällä kukaan väitä että marjanpoimijat lisäävät vetta marjoihinsa ????
Kyl mää oon kuullu luotettavista lähteistä et ne pistää pruutalla niihi järvivettä  ::) ::) ::) ::)
Kiunkkuihin pistetään suola, tommosella pruutalla, silloin kun se pistetään nestemäinen ???? Muuten kannattaisi tarkistaa sitä lähdettä, ettei ne sua ihan päntiönään vedettäisi ...

Itteltäni kysyin.. ja kuulin - totta se sillo on  :P :P   ::) ::)   ;D ;D