Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kala liikku ja käy pyytykseen  (Luettu 8716 kertaa)

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Lapsuuden kesät...
piti sitä peltieki eilen kopistella navetan kattoon. Tuu somepoti kihoksi verkolle, niin eiköhä se yks lohi mukkaan lähe.
Parempi jos en tule. Päädyn kuitenki kohoksi verkolle, jos en ymmärrä ohjeita. Jos poikkeis AA:n apajilla, eli Säkylän kalasatamassa...  :D

Se on Säkylän Pyhäjärven Mannilan kalasatama !!!
+
http://www.eura.fi/arkisto/harkanummi.htm
Jaa sää käyt siellä. Jos mää kuiteski kävisin vaan tuos Säkyläs, ku se on lähempänä...

Kaikin mokomin  :D ...mä oon viettäny siellä Mannilan puolella lapsuuteni kesiä... tuttua paikkaa toki se Säkylän puoliki on  :) :) :) :)
Meil oli mökki Pyhäjoen kylän tienoossa, siinä leirikeskuksen(?) naapurissa. Taidettiin olla eri vuosikymmennillä liikenteessä silti...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Aulis Anttila

• Vieras
Vs: Lapsuuden kesät...
piti sitä peltieki eilen kopistella navetan kattoon. Tuu somepoti kihoksi verkolle, niin eiköhä se yks lohi mukkaan lähe.
Parempi jos en tule. Päädyn kuitenki kohoksi verkolle, jos en ymmärrä ohjeita. Jos poikkeis AA:n apajilla, eli Säkylän kalasatamassa...  :D

Sehä on Säkylän puolella... mikäs leirikeskus siellä mahtaa olla... ta on ollu... en tiä ku Sieravuoren ja se on siellä Honkilahden puoleisella rannalla.
+
Mä oon ollu siellä 50-luvun puolivälistä eteenpäin...
Se on Säkylän Pyhäjärven Mannilan kalasatama !!!
+
http://www.eura.fi/arkisto/harkanummi.htm
Jaa sää käyt siellä. Jos mää kuiteski kävisin vaan tuos Säkyläs, ku se on lähempänä...

Kaikin mokomin  :D ...mä oon viettäny siellä Mannilan puolella lapsuuteni kesiä... tuttua paikkaa toki se Säkylän puoliki on  :) :) :) :)
Meil oli mökki Pyhäjoen kylän tienoossa, siinä leirikeskuksen(?) naapurissa. Taidettiin olla eri vuosikymmennillä liikenteessä silti...

Sehä on siellä Säkylän puolella - ja mä olin liikkeellä 50-luvun puolivälistä eteenpäin...

Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo:17:25 kirjoittanut Aulis Anttila

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kala liikku ja käy pyytykseen
Käypikö ehki kellää katteeksi?
Länsirajalla on vain otettava siikaa pakkasesta sulamaan, kun rauhoitus iskee Väylällä jo syyskuun puolivälistä. No oli tietysti aina her*****nen nahkiaiskausi sen jälkeen, maetta vasta jään alta.

Petri

JoHaRa

• Vieras
"Joka eukolleen haisee se kalansa elättää" sano Amazonialainen kalankasvattaja piraijalaumaansa ruokkiessaan
"Joka kalalle haisee se ukkonsa elättää" sano suteröörin avovaimo asiakaspalvelutilanteen loppukättelyssä

Aulis Anttila

• Vieras
Kala liikku ja käy pyytykseen...
Maa- ja metsätalousministeri Jari Koskinen on huolissaan suomalaisen ammattikalastuksen tilasta.
Ainoastaan seitsemän prosenttia suomalaisten kuluttamasta kalasta on kotimaisten ammattikalastajien pyytämää.
− Luku on järkyttävän alhainen maassa, jossa on runsaat ja monipuoliset kalavarat. Makean veden kalavarojen määrä henkeä kohden on meillä EU:n korkeimpia, Koskinen sanoo.
+
Koskahan kepulainen MMM puhui kotimaisen kalastuksen puolesta... vastaan itse = ei koskaan  :o :o

simmo

• Vieras
On ollunna meleko muikea alakuviikko kalastuspuolella. Kuus taementa on tullu, pari kakskilosta ja nelejä pikkusen pienempätä. Käypikö ehki kellää katteeksi?
---------------mulla,ja palijo >:(