Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ympäristötuki metsälle  (Luettu 2365 kertaa)

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Ympäristötuki metsälle
Onko kokemuksia vapaaehtoisesta suojelusta esim kemera rahoista? Metsäkeskukset ja mhy;t tekee kyseisiä tuki hakemuksia. Siinä lasketaan kaikki suojelualoilla oleva puusto mistä saa korvauksen, sekä jokaista alkavaa hehtaaria kohden korvaus. Itse lasketin alustavasti yhden vanhanmetsän kappaleen ja lisäpinta-alaa kallioista joista ei kuitenkaan olisi edes mitään taloudellista hyötyä. 4 ha tuli yhteensä ja suojelu aika 30v, 24t euroo jaettuna kolmeen osaan. Sopimuksen voi myös keskeyttää ennen kuin 30v on täynnä. Kokemuksia? Mielipiteitä!!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ympäristötuki metsälle
Onko kokemuksia vapaaehtoisesta suojelusta esim kemera rahoista? Metsäkeskukset ja mhy;t tekee kyseisiä tuki hakemuksia. Siinä lasketaan kaikki suojelualoilla oleva puusto mistä saa korvauksen, sekä jokaista alkavaa hehtaaria kohden korvaus. Itse lasketin alustavasti yhden vanhanmetsän kappaleen ja lisäpinta-alaa kallioista joista ei kuitenkaan olisi edes mitään taloudellista hyötyä. 4 ha tuli yhteensä ja suojelu aika 30v, 24t euroo jaettuna kolmeen osaan. Sopimuksen voi myös keskeyttää ennen kuin 30v on täynnä. Kokemuksia? Mielipiteitä!!

  No kun olet jo muutenkin sosialisoinut metsäsi MHY:lle ,niin anna palaa vaan ;D

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Ympäristötuki metsälle
Onko kokemuksia vapaaehtoisesta suojelusta esim kemera rahoista? Metsäkeskukset ja mhy;t tekee kyseisiä tuki hakemuksia. Siinä lasketaan kaikki suojelualoilla oleva puusto mistä saa korvauksen, sekä jokaista alkavaa hehtaaria kohden korvaus. Itse lasketin alustavasti yhden vanhanmetsän kappaleen ja lisäpinta-alaa kallioista joista ei kuitenkaan olisi edes mitään taloudellista hyötyä. 4 ha tuli yhteensä ja suojelu aika 30v, 24t euroo jaettuna kolmeen osaan. Sopimuksen voi myös keskeyttää ennen kuin 30v on täynnä. Kokemuksia? Mielipiteitä!!

  No kun olet jo muutenkin sosialisoinut metsäsi MHY:lle ,niin anna palaa vaan ;D
No en ole vielä sosialisoinut...ihan olen itse etsinyt puun ostajatkin  :D