Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepuun pettynyt.  (Luettu 3129 kertaa)

Movado

  • Vieras
Vs: Kepuun pettynyt.
Mun lukemien viestien perusteella AuA on enemmän perillä maataloudesta kuin sorkkaheka... Tosin mä voin olla joskus väärässäkin mutta en tässä asiassa...

Tässä asiassa nimenomaan olet täysin väärässä!

Joo ei se tiä kuinka päin jyvä maahan pannahan - traktoria ajais muuta kun kukaan ei anna  ???

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kepuun pettynyt.
elä Meimo  Ala, auliksen hanskaan ei sovi tasantarkkaan ku yks assie
Elämä on parasta kometiijjaa

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hölöhölö...
Katotaas vaan , kohta Aulis , Veeti ja Eemeli haukkuu Persuksenkin .

Kukin tekee niin kuin hyväksi näkee... ja kiertokoulun kesken jättäneelle sorkkapellelle on ihan turha yhtään mitään asiaa ja/tai aihetta sen enempää haukkua kuin kehuakaan.
Kuules tesantti , sun näkemykses maataloudesta on kaikkee muuta kuin mihin minä olen tottunut . Jos jenkit tai mut tukee maataloutta niin täällä myös on tuettava . Kaikki puhtaita pulmusia kokoomuksessako ? Tuskin !
Mun lukemien viestien perusteella AuA on enemmän perillä maataloudesta kuin sorkkaheka... Tosin mä voin olla joskus väärässäkin mutta en tässä asiassa...
No jaa . Auliksella on ollut 10 ha mallasohraa , meikäläinen taasen on viljatilalta lähtöisin ja tehnyt lomitustöitä , sorkkakärryllä ajelen C1 ja C2 alueella joskus . A-B alue on suurin työllistäjä . Moneltakantilta tätä maataloutta on tullut nähdyksi .

Jos Zeppeliini haluaa tuistaan luopua niin mikäs estää, Aulis on sitä ajanut pidemmän aikaa .