Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eino on edelleen kännissä  (Luettu 6142 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
osaava nainen kiinnostaa kovasti !

"Kaiken kivan merkeissä."

"Raha ei ole ongelma."

"Yhdessä kohti kesää."

Noi on jo ikivanhoja iskulauseita, et sää noilla enää ketään saa. ;D

Emmää sinua yritäkään.

 ;)

Veetiä?   ::)

TyttöMaalta.... :P

Ai, palleja tekis mieli rapsuttaa?   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Joo... :D

Testasin huomaakko.

 ;D ;D
Ootte te hulluja! :P
Nii mitä sie Timppa tähän meinasit?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Eino on edelleen kännissä
osaava nainen kiinnostaa kovasti !

"Kaiken kivan merkeissä."

"Raha ei ole ongelma."

"Yhdessä kohti kesää."

Noi on jo ikivanhoja iskulauseita, et sää noilla enää ketään saa. ;D

Emmää sinua yritäkään.

 ;)

Veetiä?   ::)

TyttöMaalta.... :P

Ai, palleja tekis mieli rapsuttaa?   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Joo... :D

Testasin huomaakko.

 ;D ;D
Ootte te hulluja! :P
Nii mitä sie Timppa tähän meinasit?

Avoimin mielin kesää kohti...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
osaava nainen kiinnostaa kovasti !

"Kaiken kivan merkeissä."

"Raha ei ole ongelma."

"Yhdessä kohti kesää."

Noi on jo ikivanhoja iskulauseita, et sää noilla enää ketään saa. ;D

Emmää sinua yritäkään.

 ;)

Veetiä?   ::)

TyttöMaalta.... :P

Ai, palleja tekis mieli rapsuttaa?   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Joo... :D

Testasin huomaakko.

 ;D ;D
Ootte te hulluja! :P
Nii mitä sie Timppa tähän meinasit?

Avoimin mielin kesää kohti...

 ;D
  Joulu ensin  ;D

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Arvoisa Namskis! Olen todella kokenut ja koulussa käynyt ja pätevöitynyt
karjakko. Juuri seminologi koulusta päästyäni (vrt.kirjoitukset noin kk.sitten tapahtumista seminologi koulussa) marssin suoraan karjakko kouluun tuoreet onnistumiseni mielessäni ja tuore seminologin tutkinto taskussani. Karjakko kouluni sujui odotusten mukaan aina navetta harjoitteluun saakka, jolloin maitohuone työskentely ei oikein alkanut minulta sujua. Vanha rouva, jolla oli se punainen paise nenässä(noin 66-vuotias) ja joka oli se opetusmaatilan navetan silloinen työnohjaaja karjakko, esitti
minulle että tietynlaista anaalihoitoa vastaan useasti suoritettuna hän auttaisi minut kyllä läpi tästä vaikeutta aiheuttavasta opintojen osasta. Tähän ikävä kyllä päätyi menestys opinnoissani, koska en kyennyt suorittamaan tai edes aloittamaan karjakon antamaa tehtävää. Mutta vakuutan että muuten olisin kyllä voinutkin saada tutkinnon suoritettua. Tämä epäonnistumiseni navetta harjoittelussa on ainoa kerta varsinaisen karjataloustehtävieni historiassa.
ALKO on kyllä hallinassani, myyjäthän tuntevat kyllä minut ja tarpeeni. Lisäksi olen siellä jonkunlaisessa VIP-asemasssa, koska myyjä sujautti edellisellä kerralla kassiini jonkun esitteen, jonka kannessa oli kaksi AA-kirjainta, en vielä ole kuitenkaan ehtinyt tutustua annettuun esitteeseen, se on kaiketi joku asiakas luokitus joka kertoo ko.asiakkaan kuuluvan parhaimpaan AA-luokkaan. Arvoisa Namskis, milloin voin aloittaa työt Teillä?
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

sorkkahessu

  • Vieras
Arvoisa Namskis! Olen todella kokenut ja koulussa käynyt ja pätevöitynyt
karjakko. Juuri seminologi koulusta päästyäni (vrt.kirjoitukset noin kk.sitten tapahtumista seminologi koulussa) marssin suoraan karjakko kouluun tuoreet onnistumiseni mielessäni ja tuore seminologin tutkinto taskussani. Karjakko kouluni sujui odotusten mukaan aina navetta harjoitteluun saakka, jolloin maitohuone työskentely ei oikein alkanut minulta sujua. Vanha rouva, jolla oli se punainen paise nenässä(noin 66-vuotias) ja joka oli se opetusmaatilan navetan silloinen työnohjaaja karjakko, esitti
minulle että tietynlaista anaalihoitoa vastaan useasti suoritettuna hän auttaisi minut kyllä läpi tästä vaikeutta aiheuttavasta opintojen osasta. Tähän ikävä kyllä päätyi menestys opinnoissani, koska en kyennyt suorittamaan tai edes aloittamaan karjakon antamaa tehtävää. Mutta vakuutan että muuten olisin kyllä voinutkin saada tutkinnon suoritettua. Tämä epäonnistumiseni navetta harjoittelussa on ainoa kerta varsinaisen karjataloustehtävieni historiassa.
ALKO on kyllä hallinassani, myyjäthän tuntevat kyllä minut ja tarpeeni. Lisäksi olen siellä jonkunlaisessa VIP-asemasssa, koska myyjä sujautti edellisellä kerralla kassiini jonkun esitteen, jonka kannessa oli kaksi AA-kirjainta, en vielä ole kuitenkaan ehtinyt tutustua annettuun esitteeseen, se on kaiketi joku asiakas luokitus joka kertoo ko.asiakkaan kuuluvan parhaimpaan AA-luokkaan. Arvoisa Namskis, milloin voin aloittaa työt Teillä?
AA luokkaan ei pääse muutakuin Somerolla .

Namskis !

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
Ai, ai, erkki e, nyt on vaikea ja paha tilanne ! Paikkaa havittelee myös TyttöMaalta, ja oletettavasti hän on ehkä sittenkin mielenkiintoisempi kohde. Siis tietenkin työpaikan sukupuolikiintiötä ajatellen.....

Toisaalta pätevyytesi näyttää kerrassaan liiankin hyvältä ollakseen totta.



Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Eino on edelleen kännissä
Katossää erkki, Namskis! ei ole mikkään homopoika.
Kui mää ain olen paras?

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Arvoisa Timppa! tällä kertaa Timpalle on erkki.e.kukan täsmennettävä, etta erkki.e.kukka ei kyllä oikein tykkää miehistä osoittamallasi tavalla.
Karjanhoitajankin osoittama tehtävä jäi kyllä tekemättä,  vaikka hän olikin kypsynyt ja vielä sangen reheväkin nainen. Mutta Arvoisa Timppa,
jos sinua voisi mahdollisesti kiinnostaa tämä mainitsemani karjanhoitaja, annan Sinulle mielelläni kyllä tarpeelliset yhteystiedot ensimmäistä tapaamistanne varten, koska olen varma että himo ei sammu edes iän myötä...
Arvoisa Namskis! Voisiko tätä ns.sukupuolikiintiö ongelmaa erkki.e.kukan osalta madaltaa esim. siten että ottaisin mukaani mainitsemani karjanhoitajan työhönottohaastatteluun? 
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
Ai, ai, erkki e, nyt on vaikea ja paha tilanne ! Paikkaa havittelee myös TyttöMaalta, ja oletettavasti hän on ehkä sittenkin mielenkiintoisempi kohde. Siis tietenkin työpaikan sukupuolikiintiötä ajatellen.....

Toisaalta pätevyytesi näyttää kerrassaan liiankin hyvältä ollakseen totta.




Voi voi, pahaa pelkään.....???

Movado

  • Vieras
Arvoisa Timppa! tällä kertaa Timpalle on erkki.e.kukan täsmennettävä, etta erkki.e.kukka ei kyllä oikein tykkää miehistä osoittamallasi tavalla.
Karjanhoitajankin osoittama tehtävä jäi kyllä tekemättä,  vaikka hän olikin kypsynyt ja vielä sangen reheväkin nainen. Mutta Arvoisa Timppa,
jos sinua voisi mahdollisesti kiinnostaa tämä mainitsemani karjanhoitaja, annan Sinulle mielelläni kyllä tarpeelliset yhteystiedot ensimmäistä tapaamistanne varten, koska olen varma että himo ei sammu edes iän myötä...
Arvoisa Namskis! Voisiko tätä ns.sukupuolikiintiö ongelmaa erkki.e.kukan osalta madaltaa esim. siten että ottaisin mukaani mainitsemani karjanhoitajan työhönottohaastatteluun? 

 ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Arvoisa Timppa! tällä kertaa Timpalle on erkki.e.kukan täsmennettävä, etta erkki.e.kukka ei kyllä oikein tykkää miehistä osoittamallasi tavalla.
Karjanhoitajankin osoittama tehtävä jäi kyllä tekemättä,  vaikka hän olikin kypsynyt ja vielä sangen reheväkin nainen. Mutta Arvoisa Timppa,
jos sinua voisi mahdollisesti kiinnostaa tämä mainitsemani karjanhoitaja, annan Sinulle mielelläni kyllä tarpeelliset yhteystiedot ensimmäistä tapaamistanne varten, koska olen varma että himo ei sammu edes iän myötä...
Arvoisa Namskis! Voisiko tätä ns.sukupuolikiintiö ongelmaa erkki.e.kukan osalta madaltaa esim. siten että ottaisin mukaani mainitsemani karjanhoitajan työhönottohaastatteluun? 

Varmaan asiaa auttaa se, että kyseinen karjakko haastatteluun tulee ja jos vielä itse jäät siitä pois, niin vielä enempi se auttaa asiaa ????

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Eino on edelleen kännissä
Arvoisa Timppa,
jos sinua voisi mahdollisesti kiinnostaa tämä mainitsemani karjanhoitaja, annan Sinulle mielelläni kyllä tarpeelliset yhteystiedot ensimmäistä tapaamistanne varten, koska olen varma että himo ei sammu edes iän myötä...


***Millaiset fyysiset ominaisuudet on? Onko tissienalushygienia kunnossa?
Kui mää ain olen paras?

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Fyysiset ominaisuudet kyseisellä karjakolla olivat tuolloin navetta harjoitteluni aikoihin  (noin vuonna 1986) seuraavanlaisia (kuvailu etenee päästä varpaisiin päin)
¤ Lihavissa, ihran pullistamissa kasvoissa oli vain kaksi varsinaista
   uloketta, ensimmäinen oli suuri punainen vasemmalle puolelle kuroutuva
   paise nenän kohdalla ja toinen oli se kaksoisleuan pääosa joka oli         
   tähän asti selviytynyt näkösällä selluliitin alhaalta tulevalta vyöryltä
¤ Hänen kaulansa oli yhtä hyllyvää massaa, johon vaihtelevuutta ja
   väriä toivat ainoastaan laitumella saadut hyönteisten puremat
¤  Rintansa olivat sangen pursuilevat ja voimakkaasti alaspain pyrkivät.
    Lisäksi navetasta tulleet erilaiset roiskeet rintojen väliin ja alle antoi-
    vat vienon, pois luotaan työntävän tuoksun, jota suihkussa käymällä
    ei juuri oltu pyritty poistamaan
¤   Vatsaa ja lannetta ei juuri voinut toisistaan erikseen paikallistaa
¤   Pakarat olivat sitä luokkaa että pienellä varustettujen sulhasten
     yritykset päästä pesälle olivat täysin turhia. Ainoastaan mahdollista
     oli sulhasella ylempään pääseminen takapuolelta mikäli mittaa riitti ja
     karjakolla hyvää tahtoa
¤    Jalat olivat tosi paksut ja huonoa tekoa, epäilen olleen myös
     tekonivelen jossain, kulkeminen oli marttimaista
¤    Kengän numero oli luulakseni 47

Muuten hän kyllä oli täydellinen nainen...
   
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Namskis !

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
Marttista tulikin mieleeni : Tänään on Marttin nimipäivä, onkohan agronetissä yhtään Marttia ?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Eino on edelleen kännissä
Marttista tulikin mieleeni : Tänään on Marttin nimipäivä, onkohan agronetissä yhtään Marttia ?

Kysy Veetiltä  ;D ;D ;D ;D