Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kysymyksiä fendtin tekniikasta...  (Luettu 4107 kertaa)

Tracman

  • Vieras
kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Tahtoos tietää, että mitä eroa on vuosina 2001-2003 tehdyllä 900 sarjan varioilla 924,926 ja 930 on vuonna 2004-2007 tehtyyn 900 vario sarjaan...? lähinnä tarkoitan tuota tekniikka puolta... ja onko kestävyydessä eroja...? ja sit viä lopuksi onko tekniikassa mitään eroa 924,926 ja 930 mallilla toisiinsa nähden ja mikä on se MAN moottorin tyyppi mikä noissa murisee...? :D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
www.konedata.net sieltä löytyy teknisiä tietoja...

Tracman

  • Vieras
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
tästä vanhemmasta mallista sieltä löytyi jotain mutta tuosta uudemmasta ei mitään... vähä jäänyt päivitys kesken...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
tästä vanhemmasta mallista sieltä löytyi jotain mutta tuosta uudemmasta ei mitään... vähä jäänyt päivitys kesken...
osta uudempi niin voit itse tutkia  ;D vitsi...

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Suurin ero taitaa olla teknisesti että näistä vuosituhannen alkupään laitteista puuttuu poljinajo tai niin sanottu tms.

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Jäi vastaamatta varsinaiseen kysymykseen.
Jos sulla on rakkori jos on manne pannuna, niin ei ole huolesta häivää.

kokemuksia ainoasataan 30 kilo/tuntia tai vähän rapiat

Tracman

  • Vieras
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Juu kyllähän toi manne on ehdottomasti yks parhaita moottoreita deutzin ja mersun kans :D tiän kokemuksesta sanua toki mannesta ei ole paljoa kokemusta mut mitä oon saanut kuulla!!! lähinnä tiedostelen vain sen takia ku olen vähän kiinnostunut fentistä josko sellasen sais irti... :) onkos mannen moottoriin kalliit öljy ja poltto-aine suodattimet..? saako alkup. suodattimia halvemmalla jostain muualta ku valtralta...?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Juu kyllähän toi manne on ehdottomasti yks parhaita moottoreita deutzin ja mersun kans :D tiän kokemuksesta sanua toki mannesta ei ole paljoa kokemusta mut mitä oon saanut kuulla!!! lähinnä tiedostelen vain sen takia ku olen vähän kiinnostunut fentistä josko sellasen sais irti... :) onkos mannen moottoriin kalliit öljy ja poltto-aine suodattimet..? saako alkup. suodattimia halvemmalla jostain muualta ku valtralta...?

Mitä ihmeen väliä jollakin suodattimen hinnalla on pääomakuluihin nähden?  :o  Tuskin ne nyt tuhansia euroja maksaa.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Juu kyllähän toi manne on ehdottomasti yks parhaita moottoreita deutzin ja mersun kans :D tiän kokemuksesta sanua toki mannesta ei ole paljoa kokemusta mut mitä oon saanut kuulla!!! lähinnä tiedostelen vain sen takia ku olen vähän kiinnostunut fentistä josko sellasen sais irti... :) onkos mannen moottoriin kalliit öljy ja poltto-aine suodattimet..? saako alkup. suodattimia halvemmalla jostain muualta ku valtralta...?

Mitä ihmeen väliä jollakin suodattimen hinnalla on pääomakuluihin nähden?  :o  Tuskin ne nyt tuhansia euroja maksaa.

Keskolta saa MAN tarpeita mut vielä kalliimpia vrt Valtravaraosat
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
lähinnä tiedostelen vain sen takia ku olen vähän kiinnostunut fentistä josko sellasen sais irti...
Soita hinausauto jos on pahasti kiinni  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: kysymyksiä fendtin tekniikasta...
Sen tiedän et öljyt fendt kalliita.Peräöljyt liikkuu 1500€ paremmalla puolen siis 208L
Vois kuvitella et suotimet kans kalliita.

Pllaaa plaa,joku sanoo et on vara jos fendt laittaa mut kun paljon ajaa niin kustannus erä kova.

Ja ei se fendt oo paljo kalliimpi kuin muutkaan,halvempi kun valtra jos lasketaan remontit mukaan ;D
Nii se on...