Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei kehity ....  (Luettu 6705 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Ruokaa...
on mukava kun saapi sossunhuoltamana ruuan käteen niin sitten täydellä vatsalla on hyvä *****illa! 

Juu... semmosta se kepulaisten arki on  :P ::) :o :o >:( >:( >:(
Ja paskat Auliksen perkele . Sossujen mukalat on ensimmäisinä luukulta opiskelu apua pyytämässä ja kokoomuksen tytöt myy ........ jotta saavat opiskelunsa maksettua . Kepeulaiset ja PerusSuomalaiset tekee töitä ja ottaa pankista velkaa ettei mukuloitten tarvii varastella ja keskittyvät opiskeluun paremmin kun vatta ei mourua .
Kyll ne kepulaistenmaajussien kakarat o pahimpii,neku kyselee jo huhtikuus lomaa heinätekoo.Ne o niit oma navall pyöriöit.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Vanha opettajani...
Osmo A. Wiio kirjoitti aikoinaan että silloin kun hänen piti opiskella nykyiseen ammattiinsa(Emeritius Proffesori) piti ottaa pankista lainaa normaaleilla lainaehdoilla, käydä koulun jälkeen töissä ja sitten opiskellakin. Valmistui muuten normaalissa aikataulussa ammattiinsa vaikka ei siihen aikaan ollut mitään sosiaalitukia, opintotukia ja muita etuuksia.

...oli mun opettajani aikoinaan... mä sain niitä valtion takaamia lainoja... jotka annettiin kaikille kunha vaa  haki... ostin kuteita, kaljaa ja skraitan... ja kävin Tukholmassa  ::) ::) ::)

Osmo kirjoittaa ihan mielenkiintoisia artikkeleita tekniikanmailman tieteenmailmaan
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vanha opettajani...
Osmo A. Wiio kirjoitti aikoinaan että silloin kun hänen piti opiskella nykyiseen ammattiinsa(Emeritius Proffesori) piti ottaa pankista lainaa normaaleilla lainaehdoilla, käydä koulun jälkeen töissä ja sitten opiskellakin. Valmistui muuten normaalissa aikataulussa ammattiinsa vaikka ei siihen aikaan ollut mitään sosiaalitukia, opintotukia ja muita etuuksia.

...oli mun opettajani aikoinaan... mä sain niitä valtion takaamia lainoja... jotka annettiin kaikille kunha vaa  haki... ostin kuteita, kaljaa ja skraitan... ja kävin Tukholmassa  ::) ::) ::)

Jooo siinä meni kyllä koulutus ja siihen varatut rahat ihan hukkaan ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Kunnian ja omantunnon kautta...
Osmo A. Wiio kirjoitti aikoinaan että silloin kun hänen piti opiskella nykyiseen ammattiinsa(Emeritius Proffesori) piti ottaa pankista lainaa normaaleilla lainaehdoilla, käydä koulun jälkeen töissä ja sitten opiskellakin. Valmistui muuten normaalissa aikataulussa ammattiinsa vaikka ei siihen aikaan ollut mitään sosiaalitukia, opintotukia ja muita etuuksia.
...oli mun opettajani aikoinaan... mä sain niitä valtion takaamia lainoja... jotka annettiin kaikille kunha vaa  haki... ostin kuteita, kaljaa ja skraitan... ja kävin Tukholmassa  ::) ::) ::)
Jooo siinä meni kyllä koulutus ja siihen varatut rahat ihan hukkaan ????

Ei menny, ei todellakaan menny  :P :P ::) ::) ;D :D :D