Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eläkkeelle 40-vuotiaana  (Luettu 8586 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Eläkkeelle 40-vuotiaana
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.

No mikähän on se Kataisen kaavailema oikea eläkeikä ????
Jos hallituksen tavoittelema eläkeikä 67 vuotta ei käy ????

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Eläkkeelle 40-vuotiaana
Fagernäshän lyö myös nyrkkiä pöytään, ei alle 67-vuotiaita eläkkeelle. Eiköhän ole pian kaksi eläkevaihtoehtoa tavallisilla tallaajilla; tuo 67 vuotta tai sairaseläke, jos ei paukut riitä riman yli.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Olet oikeassa...
Fagernäshän lyö myös nyrkkiä pöytään, ei alle 67-vuotiaita eläkkeelle. Eiköhän ole pian kaksi eläkevaihtoehtoa tavallisilla tallaajilla; tuo 67 vuotta tai sairaseläke, jos ei paukut riitä riman yli.

Noin tulee käymään... aikaa en ennusta... mutta lopputulos on juuri tuo.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olet oikeassa...
Fagernäshän lyö myös nyrkkiä pöytään, ei alle 67-vuotiaita eläkkeelle. Eiköhän ole pian kaksi eläkevaihtoehtoa tavallisilla tallaajilla; tuo 67 vuotta tai sairaseläke, jos ei paukut riitä riman yli.

Noin tulee käymään... aikaa en ennusta... mutta lopputulos on juuri tuo.

Näin se on, ihmisten elinikä nousee kokoajan, kuntokin on parempi kuin ennen, työt kevenee, joten eläkeikä voidaan nostaa ja täytyykin nostaa ????

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: Eläkkeelle 40-vuotiaana
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Eläkkeelle 40-vuotiaana
Suomella ei ole varaa tuollaisiin 40v eläkeläisiin.

Näi o!
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vaatiminen...
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(

En ainakaan minä ole vaatinut - minä olen tehnyt... tosin kehnoin tuloksin... vuosia töitä heidän eläkeikänsä alentamiseksi... ja jos minuun eläkkeelle lähtemiseeni viittaat niin olin tehnyt yli kaksi vuosikymmentä sitten määräaikaisen työsopimuksen jossa työnantaja kustansi ns. virallisen vanhuuseläkeiän ja eläkkeelle jäämiseni erotuksen - eli jäin täydelle eläkkeelle... joku osaa, joku ei  :P :P :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Silakat joulukaloina...
Suomella ei ole varaa tuollaisiin 40v eläkeläisiin. Näi o!

Kuha ny ekaks lopetetaan osa-aikamaataloudelta tuet ni sit on... taas varaa  :P :P ;D :D :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Silakat joulukaloina...
Suomella ei ole varaa tuollaisiin 40v eläkeläisiin. Näi o!

Kuha ny ekaks lopetetaan osa-aikamaataloudelta tuet ni sit on... taas varaa  :P :P ;D :D :D
Tuntemani osa-aikaviljeliät ovat suurelta osin kokoomuslaisia ja viljanviljeliöitä . En haluis olla kokoomuslainen politiitikko  :D

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Silakat joulukaloina...
Suomella ei ole varaa tuollaisiin 40v eläkeläisiin. Näi o!

Kuha ny ekaks lopetetaan osa-aikamaataloudelta tuet ni sit on... taas varaa  :P :P ;D :D :D
niinku esim. A Anttilalta ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Eläkkeelle 40-vuotiaana
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(

En ainakaan minä ole vaatinut - minä olen tehnyt... tosin kehnoin tuloksin... vuosia töitä heidän eläkeikänsä alentamiseksi... ja jos minuun eläkkeelle lähtemiseeni viittaat niin olin tehnyt yli kaksi vuosikymmentä sitten määräaikaisen työsopimuksen jossa työnantaja kustansi ns. virallisen vanhuuseläkeiän ja eläkkeelle jäämiseni erotuksen - eli jäin täydelle eläkkeelle... joku osaa, joku ei  :P :P :P

Kyl sä oot sitte fiksu. :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Vaatiminen...
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(

En ainakaan minä ole vaatinut - minä olen tehnyt... tosin kehnoin tuloksin... vuosia töitä heidän eläkeikänsä alentamiseksi... ja jos minuun eläkkeelle lähtemiseeni viittaat niin olin tehnyt yli kaksi vuosikymmentä sitten määräaikaisen työsopimuksen jossa työnantaja kustansi ns. virallisen vanhuuseläkeiän ja eläkkeelle jäämiseni erotuksen - eli jäin täydelle eläkkeelle... joku osaa, joku ei  :P :P :P

Näköjään vain Kokkareiden puoluekirjaa takataskussaan pitävät  saavat noinkin hyviä suojatyöpaikkoja.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vaatimaton
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(

En ainakaan minä ole vaatinut - minä olen tehnyt... tosin kehnoin tuloksin... vuosia töitä heidän eläkeikänsä alentamiseksi... ja jos minuun eläkkeelle lähtemiseeni viittaat niin olin tehnyt yli kaksi vuosikymmentä sitten määräaikaisen työsopimuksen jossa työnantaja kustansi ns. virallisen vanhuuseläkeiän ja eläkkeelle jäämiseni erotuksen - eli jäin täydelle eläkkeelle... joku osaa, joku ei  :P :P :P

eikä työnantajasi vaatinut edes työntekoa ??? ??? :P :P

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vaatimaton
Useissa mielipidekirjoituksissa ihmetellään, kun nelikymppinen politiikko siirtyy lapsenhoitoeläkkeelle ja samaan aikaan vaaditaan eläkeiän nostamista moka-matin esittämään 67 vuoteen.
aika nuorena näkyy kokoomuslaiset isokenkäset lähtevän eläkkeelle, hyvä siinä on vaatia vaikkapa palomiehelle pitkää työrupeamaa >:( >:( >:( >:(

En ainakaan minä ole vaatinut - minä olen tehnyt... tosin kehnoin tuloksin... vuosia töitä heidän eläkeikänsä alentamiseksi... ja jos minuun eläkkeelle lähtemiseeni viittaat niin olin tehnyt yli kaksi vuosikymmentä sitten määräaikaisen työsopimuksen jossa työnantaja kustansi ns. virallisen vanhuuseläkeiän ja eläkkeelle jäämiseni erotuksen - eli jäin täydelle eläkkeelle... joku osaa, joku ei  :P :P :P

eikä työnantajasi vaatinut edes työntekoa ??? ??? :P :P
Ketä sitä alkoholistilta vois vaatia