Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan  (Luettu 2105 kertaa)

Veeti

  • Vieras

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22122
Vs: Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan
Eikä ensi kesän puoluekokouksessa varteenotettavaa haastajaa uudeksi puheenjohtajaksi.

Kertoo varsin paljon puolueen nykytilasta.

Mutta se jos mikä on vain eduksi isänmaalle.

Mutta keskustahan mieluusti antaa ymmärtää olevansa maaseudun puolesta, vaikkakin sen aina itse unohtaa, onhan se luontevaa, jos tälläisen puolueen puheenjohtajankin kannatus on maahenkinen, pohjamudissa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Antti Rantakangas...
Kansallisen Kokoomuksen järjestö"väki" kannattaa mitä lämpimimmin Antti Rantakankaan valintaa SuoKustan johtoon... vaikkakin Paulalla on paremman näköiset paikat... kuin kellään muulla siinä sekulipuljussa  :P ;D :D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22122
Vs: Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan
Kun kerhon puheenjohtaja olisi rantapuska, olisi luontevaa puheenjohtajan huudella oppositiossa ikäänkuin puskista.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue, kun kerran Kakolaisia näin paljon kiinnostaa meidän henkilövalinnat. Edelleenkin Keskusta valitsee itse johtajansa, ei Kakolaiset, eikä mitkään etelän mediat. Tietystihän alkaa paniikkia pukata kun Kakon brändihöttö on tullut tiensä päähän.

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue

Miks sillä on sitten tuollainen saatanan tolvana puheenjohtajana? Herra euroopanpresidentti vai miten se meni? >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Läppä lentää...
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue, kun kerran Kakolaisia näin paljon kiinnostaa meidän henkilövalinnat. Edelleenkin Keskusta valitsee itse johtajansa, ei Kakolaiset, eikä mitkään etelän mediat. Tietystihän alkaa paniikkia pukata kun Kakon brändihöttö on tullut tiensä päähän.

Sulla toi läppä lentää... tietysti SuoKusta valitsee itse - ja me muut valitsemme itse omat kaverimme  :P :P ;D ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vanhasen asema vahvempi kuin koskaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102010463354_uu.shtml

BUAAAAAAAAAAAAAAH!

"Sanomalehti Kalevan teettämässä mielipidekyselyssä noin 41 prosenttia vastaajista ilmoitti olevansa tyytymättömiä pääministerin toimintaan. Vanhaseen on tyytyväinen enää kolmasosa kansalaisista. "

***Elikkä loput 29% on erittäin tyytyväisiä.
Kui mää ain olen paras?

Veeti

  • Vieras
Vs: Läppä lentää...
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue, kun kerran Kakolaisia näin paljon kiinnostaa meidän henkilövalinnat. Edelleenkin Keskusta valitsee itse johtajansa, ei Kakolaiset, eikä mitkään etelän mediat. Tietystihän alkaa paniikkia pukata kun Kakon brändihöttö on tullut tiensä päähän.

Sulla toi läppä lentää... tietysti SuoKusta valitsee itse - ja me muut valitsemme itse omat kaverimme  :P :P ;D ;D

Jeps, mutta me täällä maalla kärsimme kovasti kepun maatalousministerivalinnoista...esim kepu ei itsekään päästänyt korkeaojaa enää hölmöilemään toista virkakautta  >:( >:( >:(

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Läppä lentää...


Jeps, mutta me täällä maalla kärsimme kovasti kepun maatalousministerivalinnoista...esim kepu ei itsekään päästänyt korkeaojaa enää hölmöilemään toista virkakautta  >:( >:( >:(
[/quote]

Ensin moititaan ja sitten kehutaan - samassa lauseessa - kepua.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Valarikollinen...
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue, kun kerran Kakolaisia näin paljon kiinnostaa meidän henkilövalinnat. Edelleenkin Keskusta valitsee itse johtajansa, ei Kakolaiset, eikä mitkään etelän mediat. Tietystihän alkaa paniikkia pukata kun Kakon brändihöttö on tullut tiensä päähän.
Sulla toi läppä lentää... tietysti SuoKusta valitsee itse - ja me muut valitsemme itse omat kaverimme  :P :P ;D ;D
Jeps, mutta me täällä maalla kärsimme kovasti kepun maatalousministerivalinnoista... esim kepu ei itsekään päästänyt korkeaojaa enää hölmöilemään toista virkakautta  >:( >:( >:(

Onneks löyty tuottava tuottaja - tuotokset jätän valistuneeseen arviointiin  :P :P ::) ::) ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Valarikollinen...
Tästäkin keskustelusta voidaan jälleen päätellä sen, että Keskusta on maamme tärkein puolue, kun kerran Kakolaisia näin paljon kiinnostaa meidän henkilövalinnat. Edelleenkin Keskusta valitsee itse johtajansa, ei Kakolaiset, eikä mitkään etelän mediat. Tietystihän alkaa paniikkia pukata kun Kakon brändihöttö on tullut tiensä päähän.
Sulla toi läppä lentää... tietysti SuoKusta valitsee itse - ja me muut valitsemme itse omat kaverimme  :P :P ;D ;D
Jeps, mutta me täällä maalla kärsimme kovasti kepun maatalousministerivalinnoista... esim kepu ei itsekään päästänyt korkeaojaa enää hölmöilemään toista virkakautta  >:( >:( >:(

Onneks löyty tuottava tuottaja - tuotokset jätän valistuneeseen arviointiin  :P :P ::) ::) ;D ;D ;D

Pojat ne vaan jaksaa jauhaa Vanhasesta, taitaa olla pelko perseessä ????
Eikös se kakoleiden voitto varma olekkaan ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Varma voitto...
Eikös se kakoleiden voitto varma olekkaan ????

Ei... ei ennen ku äänet on laskettu  ::) ::) ::) ::)