Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä on sikamiesten uho?  (Luettu 1555 kertaa)

Vilja-Antti

  • Vieras
Missä on sikamiesten uho?
Sianlihan tuottajahinta tällä hetkellä 1,15 € / kg

Missäs on nyt sikamiesten uho?   :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Sianlihan tuottajahinta tällä hetkellä 1,15 € / kg

Missäs on nyt sikamiesten uho?   :D
Halvalla viljalla kelpaa tuottaa .  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Sianlihan tuottajahinta tällä hetkellä 1,15 € / kg

Missäs on nyt sikamiesten uho?   :D

Onko tuo kilohinta vähän vai paljon?
Kui mää ain olen paras?

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Sianlihan tuottajahinta tällä hetkellä 1,15 € / kg
Venäjälle menevistä saa kuulemma 1,71€/kg, eli ei ihme että ei kannata miettiä kansallisia tukia.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Meidän sikamiesten tapoihin ei kuulu uhoaminen, toisin kuin kaikellaisten Vilja-Anttien.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Marttila sanoi lehdessä, että sikasykli käynnistymässä. Vilja liian halpaa. Mun mielestä moinen sikamarkkinoiden ylikuumentuminen pitäisi estää ja se onnistuu parhaiten viljanhinnan nostolla ::) ::)

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Marttila sanoi lehdessä, että sikasykli käynnistymässä. Vilja liian halpaa. Mun mielestä moinen sikamarkkinoiden ylikuumentuminen pitäisi estää ja se onnistuu parhaiten viljanhinnan nostolla ::) ::)

Ihmettelen kyllä vähän aina tuota viljan hinnasta puhumista sianlihantuotannon yhteydessä, käsittääkseni suurin osa sikatiloistakin on omavaraisia viljan suhteen, joten eihän viljan hinnalla pitäisi olla suurtakaan väliä tuottajalle, ja jos on niin vähän peltoa, että joutuu suurimman osan viljoista ostamaan, niin mitä mieltä silloin on siankasvatuksessa ?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Missä on sikamiesten uho?
Marttila sanoi lehdessä, että sikasykli käynnistymässä. Vilja liian halpaa. Mun mielestä moinen sikamarkkinoiden ylikuumentuminen pitäisi estää ja se onnistuu parhaiten viljanhinnan nostolla ::) ::)

Ihmettelen kyllä vähän aina tuota viljan hinnasta puhumista sianlihantuotannon yhteydessä, käsittääkseni suurin osa sikatiloistakin on omavaraisia viljan suhteen, joten eihän viljan hinnalla pitäisi olla suurtakaan väliä tuottajalle, ja jos on niin vähän peltoa, että joutuu suurimman osan viljoista ostamaan, niin mitä mieltä silloin on siankasvatuksessa ?

--niin,mutta jos maksetaan 700 egua vuokraa pellosta,niin olis halvempi ostaa viljat naapurista