Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hehheh.......  (Luettu 11217 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pulmat...
Joo... noinhan se on... mielummin laatua yläpäässä kuin alapäässä - ja se yläpää ei nyt tarkoita tissejä  :P ::) ;D :D
Jooo, mutta mitä luulet madamesi ajattelevan, jos järki ja mulukku seisoo tai vaihtoehtona kumpikaan ei seiso, luuletko että sängyssä selviät samoilla selityksillä kuin täällä, että se nyt vaan on kepun syytä ????
En syytä koskaan Kepua omista pulmistani.
Noh mitä pulmia sulla on  ??? Voit kertoa luottamuksellisesti  ::) vähä niiku lääkärille  ???

Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Suomessa on kepulainen pääministeri - ja se on toki vain  äänestäjien, ei Kepun vika... vieläkö lisää  :P ::) ;D ;D :D :D

Demokratiassa äänestäjä on aina oikeassa, mitä siihen ohrapeltoon tulee, niin voit lohduttautua, ettei se näillä hinnoilla olisi kannattanut muutenkaan ????
Sun pitää sitten jatkojalostaa sitä ohrasatoa, niin saat hommat kannattavaksi ????
Ei muuta kuin oluen panoon, siinähän sitä on eläkeläiselle sopivaa hommaa ????

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pulmat...
Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Suomessa on kepulainen pääministeri - ja se on toki vain  äänestäjien, ei Kepun vika... vieläkö lisää  :P ::) ;D ;D :D :D

Demokratiassa äänestäjä on aina oikeassa, mitä siihen ohrapeltoon tulee, niin voit lohduttautua, ettei se näillä hinnoilla olisi kannattanut muutenkaan ????
Sun pitää sitten jatkojalostaa sitä ohrasatoa, niin saat hommat kannattavaksi ????
Ei muuta kuin oluen panoon, siinähän sitä on eläkeläiselle sopivaa hommaa ????

Epäilen ettei AuA:lla ole koskaan mitään mallasohrapeltoja ollutkaan. Tapaushan meni niin että kun AuA ilmaantui agroon, hän tekeytyi viljelijäksi. Maatalousvastaiset jutut herättivät epäilyksiä ja kohta joku hoksasi kysyä että mitä hän viljelee, johon AuA, silloin muistaakseni Jaakko Alhonautio nimellä, vastasi että mallasohraa. Tästä AuA sai lempinimen desantti. Että sellainen tapaus....

Viimeksi muokattu: 10.10.09 - klo:13:20 kirjoittanut Luomujussi

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pulmat...
Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Suomessa on kepulainen pääministeri - ja se on toki vain  äänestäjien, ei Kepun vika... vieläkö lisää  :P ::) ;D ;D :D :D

Demokratiassa äänestäjä on aina oikeassa, mitä siihen ohrapeltoon tulee, niin voit lohduttautua, ettei se näillä hinnoilla olisi kannattanut muutenkaan ????
Sun pitää sitten jatkojalostaa sitä ohrasatoa, niin saat hommat kannattavaksi ????
Ei muuta kuin oluen panoon, siinähän sitä on eläkeläiselle sopivaa hommaa ????

Epäilen ettei AuA:lla ole koskaan mitään mallasohrapeltoja ollutkaan. Tapaushan meni niin että kun AuA ilmaantui agroon, hän tekeytyi viljelijäksi. Maatalousvastaiset jutut herättivät epäilyksiä kohta joku hoksasi kysyä että mitä hän viljelee, johon AuA, silloin muistaakseni Jaakko Alhonautio nimellä, vastasi että mallasohraa. Tästä AuA sai lempinimen desantti. Että sellainen tapaus....

Jooo, itse olen aina epäillyt, että se on oikeasti demari ????

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pulmat...

Epäilen ettei AuA:lla ole koskaan mitään mallasohrapeltoja ollutkaan. Tapaushan meni niin että kun AuA ilmaantui agroon, hän tekeytyi viljelijäksi. Maatalousvastaiset jutut herättivät epäilyksiä kohta joku hoksasi kysyä että mitä hän viljelee, johon AuA, silloin muistaakseni Jaakko Alhonautio nimellä, vastasi että mallasohraa. Tästä AuA sai lempinimen desantti. Että sellainen tapaus....

Jooo, itse olen aina epäillyt, että se on oikeasti demari ????

Niin vasurihan se oikeasti on vaikka Kokkareita nykyään diggaileekin.

Aulis Anttila

  • Vieras
O.K.
Joo... noinhan se on... mielummin laatua yläpäässä kuin alapäässä - ja se yläpää ei nyt tarkoita tissejä  :P ::) ;D :D
Jooo, mutta mitä luulet madamesi ajattelevan, jos järki ja mulukku seisoo tai vaihtoehtona kumpikaan ei seiso, luuletko että sängyssä selviät samoilla selityksillä kuin täällä, että se nyt vaan on kepun syytä ????
En syytä koskaan Kepua omista pulmistani.
Noh mitä pulmia sulla on  ??? Voit kertoa luottamuksellisesti  ::) vähä niiku lääkärille  ???
Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Suomessa on kepulainen pääministeri - ja se on toki vain  äänestäjien, ei Kepun vika... vieläkö lisää  :P ::) ;D ;D :D :D
Demokratiassa äänestäjä on aina oikeassa, mitä siihen ohrapeltoon tulee, niin voit lohduttautua, ettei se näillä hinnoilla olisi kannattanut muutenkaan ???? Sun pitää sitten jatkojalostaa sitä ohrasatoa, niin saat hommat kannattavaksi ???? Ei muuta kuin oluen panoon, siinähän sitä on eläkeläiselle sopivaa hommaa ????
;D ;D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Hölöhölö...
Epäilen ettei AuA:lla ole koskaan mitään mallasohrapeltoja ollutkaan. Tapaushan meni niin että kun AuA ilmaantui agroon, hän tekeytyi viljelijäksi. Maatalousvastaiset jutut herättivät epäilyksiä ja kohta joku hoksasi kysyä että mitä hän viljelee, johon AuA, silloin muistaakseni Jaakko Alhonautio nimellä, vastasi että mallasohraa. Tästä AuA sai lempinimen desantti. Että sellainen tapaus....

Otsikossa kaikki.

Aulis Anttila

  • Vieras
Demari...
Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Suomessa on kepulainen pääministeri - ja se on toki vain  äänestäjien, ei Kepun vika... vieläkö lisää  :P ::) ;D ;D :D :D

Demokratiassa äänestäjä on aina oikeassa, mitä siihen ohrapeltoon tulee, niin voit lohduttautua, ettei se näillä hinnoilla olisi kannattanut muutenkaan ????
Sun pitää sitten jatkojalostaa sitä ohrasatoa, niin saat hommat kannattavaksi ????
Ei muuta kuin oluen panoon, siinähän sitä on eläkeläiselle sopivaa hommaa ????
Epäilen ettei AuA:lla ole koskaan mitään mallasohrapeltoja ollutkaan. Tapaushan meni niin että kun AuA ilmaantui agroon, hän tekeytyi viljelijäksi. Maatalousvastaiset jutut herättivät epäilyksiä kohta joku hoksasi kysyä että mitä hän viljelee, johon AuA, silloin muistaakseni Jaakko Alhonautio nimellä, vastasi että mallasohraa. Tästä AuA sai lempinimen desantti. Että sellainen tapaus....
Jooo, itse olen aina epäillyt, että se on oikeasti demari ????

Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: hehheh.......
Aulis on punademari .  :D

Movado

  • Vieras
Hoito
Joo... noinhan se on... mielummin laatua yläpäässä kuin alapäässä - ja se yläpää ei nyt tarkoita tissejä  :P ::) ;D :D
Jooo, mutta mitä luulet madamesi ajattelevan, jos järki ja mulukku seisoo tai vaihtoehtona kumpikaan ei seiso, luuletko että sängyssä selviät samoilla selityksillä kuin täällä, että se nyt vaan on kepun syytä ????
En syytä koskaan Kepua omista pulmistani.
Noh mitä pulmia sulla on  ??? Voit kertoa luottamuksellisesti  ::) vähä niiku lääkärille  ???

Mun mallasohrepeltoni tuotti liian vähän, Pistä starttityppeä lisäks = valkuaispitoisuus Madame moittii liiasta Karhun kittaamisesta, Juo kohvia Almera ei lähe aina käyntiin ku siinä on ikivanha akku, Vaihda se riisipussi ladaan Suomessa on kepulainen pääministeri - Lähetä sille sähköpostia - laita vaikka voimasanoja mukaan ja se on toki vain  äänestäjien, kirjoita yleiseen osastoon hesariin ja hauku ne ei Kepun vika... vieläkö lisää Todella pahalta näyttää se nyt tässä kyllä :P ::) ;D ;D :D :D

Sulla on blackout, ja mä en osaa sanoo sitä kierrellen - todella pahalta näyttää se nyt tässä kyllä.

Sun täytyy kertoo sun oikeet henkilö kohtaiset vaivat - 100% luottamuksell en kerro kenellekkään :-X

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Demari...

Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D

Semmosta sitä tulee, kun sukulaiset nai toisiaan ????

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: hehheh.......

Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D

Semmosta sitä tulee, kun sukulaiset nai toisiaan ????

Onneksi tuo nainen, joka meillä asuu, ei ole minulle mitään sukua. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Porvariko??
Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D

Miten on mahdollista se että porvari on vasemmalle kallellaan??

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Porvariko??
Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D

Miten on mahdollista se että porvari on vasemmalle kallellaan??
Luimujuuson kantsis koitaa vaik papiliottei välil.

Aulis Anttila

  • Vieras
...mahdollista...
Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D
Miten on mahdollista se että porvari on vasemmalle kallellaan??

Sosiaalinen oikeudenmukaisuus ja avoin yhteiskunta ovat aina olleet poliittisen toimintani peruskivet.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: ...mahdollista...
Älä huoli... en ole... olen punaporvari  :P  :P ::) ;D :D
Miten on mahdollista se että porvari on vasemmalle kallellaan??

Sosiaalinen oikeudenmukaisuus ja avoin yhteiskunta ovat aina olleet poliittisen toimintani peruskivet.
Lakki päästä.