Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ämteekoolaista propagandaa  (Luettu 3087 kertaa)

Fuller

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Mina-itten kylvökset näyttävät toisinaan surkeilta,niinkuin sikaa olisi selällään vedetty 8)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Mina-itten kylvökset näyttävät toisinaan surkeilta,niinkuin sikaa olisi selällään vedetty 8)

Sikaahan siellä onkin vedetty selällään...

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Mina-itten kylvökset näyttävät toisinaan surkeilta,niinkuin sikaa olisi selällään vedetty 8)

En oo koskaan nähny, niin syrjään en viitti niin mitättömän asian takia ajaa. Kirjoitusaktiivisuuden perusteella ehkä korkeintaan joku perikunnan paikka jota on tyhmin poika jäänyt pitämään yllä toisten kesämökiksi.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Eihän kenenkään elämäntyötä saisi arvostella, vaan alkaa jo vituttaan tuo saman levyn vingutus. Käppänä!
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Ainakin Oulunjärven tunnettu kepuänkyrä  jaksaa Repussa hehkuttaa viljanhintojen nousua.

Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:04:38 kirjoittanut minä-itte

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
MaasTullin takasivulla kerrotaan, että muualla viljan hinnat laskussa, meillä nousussa.

Voi herttileiti sentään, vehnä Keski-Euroopassa 217 €/t. meillä 185 €/t.

MaasTullin markkinakatsaussivulla on nähtävissä, että viljan hinta on Suomessa edelleenkin EU:n alapäässä, eikä muutosta ole näkyvissä  >:( >:( >:( >:(

..ja MTK-vilja-asiamies jaksoi jauhaa paskaa  viljan kalleudesta Suomessa...  >:( >:( >:( >:( >:(




Paljonko sulla M-I on siellä valtakunnan parhaalla alueella vehnäätuottavia aareja?


Ei se kovin hyvä mikroilmastoltaan voi olla kun kuivatustuelle tarvetta jatkuvasti tuntuu olevan......

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
MaasTullin takasivulla kerrotaan, että muualla viljan hinnat laskussa, meillä nousussa.

Voi herttileiti sentään, vehnä Keski-Euroopassa 217 €/t. meillä 185 €/t.

MaasTullin markkinakatsaussivulla on nähtävissä, että viljan hinta on Suomessa edelleenkin EU:n alapäässä, eikä muutosta ole näkyvissä  >:( >:( >:( >:(

..ja MTK-vilja-asiamies jaksoi jauhaa paskaa  viljan kalleudesta Suomessa...  >:( >:( >:( >:( >:(




Paljonko sulla M-I on siellä valtakunnan parhaalla alueella vehnäätuottavia aareja?


Ei se kovin hyvä mikroilmastoltaan voi olla kun kuivatustuelle tarvetta jatkuvasti tuntuu olevan......

HAA!!!!!  ;)
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuen tarve...
kuivatustuelle tarvetta jatkuvasti tuntuu olevan......

Kepulaisilla sosiaalipummieläteillä on aina tuen tarve... ihan mihin tahansa   :o :o :o

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Tuen tarve...
kuivatustuelle tarvetta jatkuvasti tuntuu olevan......

Kepulaisilla sosiaalipummieläteillä on aina tuen tarve... ihan mihin tahansa   :o :o :o


 En tunne kuin yhden kokoomukselaisen ruikuttajan ja yhden joka Auliisti ajaa meidän etua Agrossa kuten em. viestissä. Kiitos, ainahan meille kelpaa. Kiitos vielä Aulis......

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Kun katsoo esim. eilisen MaasTullin Markkinapalsta-sivua, niin siitäkin näkee, kuinka viljan hinta on ainoa tuote, mikä on selvästi alle muitten EU-maitten tason.

...ja tämäkin hintataso on simonkadulle kauhistus!

Suurimman tuottajaryhmän viljanviljelijöitten sorsiminen tiputtaa mukavasti sekä kepun että ämteekoon jäsenmääriä, mikä taas on pelkästään onneksi Isänmalle.

Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:05:01 kirjoittanut minä-itte

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Ja Tanskalaisten tulo Y-Maatalouden myötä maamme viljamarkkinoille tuo Suomen taas askeleen lähemmäksi Eurooppalaisia viljamarkkinoita.

Ja se jos mikä mtk;lle kauhistus.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Ja Tanskalaisten tulo Y-Maatalouden myötä maamme viljamarkkinoille tuo Suomen taas askeleen lähemmäksi Eurooppalaisia viljamarkkinoita.

Ja se jos mikä mtk;lle kauhistus.

Firma myy mm. Tarton Myllylle...

Tundrakotieläintuottajat voisivat kasvattaa itse rehuviljansa.