Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paskanjauhantaa  (Luettu 5492 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Säästäminen...

...niin, sovittiin sellaisesta vanhanajan AIV-pulllollisesta  kossua

Sitä saa kuulemma halavalla...tota kossua... Ku ei mee kaupaksi Altian mukaan. Sitäpaitti kuka tommosen jois, ette ainakaan te, tämän palstan terveysintoilijat. ;D Asiaan vihkiytyneillä ammattilaisilla l. Rantojen Miehilläkin tohon menis useampi työviikko, vaikka urakkapalkalla.  ::)
-Oon muuten nähny tommosen pullon täynnä viunaa, muutaman paukun siitä teki. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Veeti

• Vieras
Vs: Säästäminen...

Sitä saa kuulemma halavalla...tota kossua... Ku ei mee kaupaksi Altian mukaan. Sitäpaitti kuka tommosen jois, ette ainakaan te, tämän palstan terveysintoilijat. ;D Asiaan vihkiytyneillä ammattilaisilla l. Rantojen Miehilläkin tohon menis useampi työviikko, vaikka urakkapalkalla.  ::)

AuA.lla on nyt eläkepäivinään hyvää aikaa tuhota maksansa.

Aulis Anttila

• Vieras
Maksa...
AuA.lla on nyt eläkepäivinään hyvää aikaa tuhota maksansa.

Mähä parantelen sitä... sisäruokintakauden ja lukuisten pitkien lounaiden jälkeen  :P ::) ;D :D :D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Valoa heti...
Hehkulampun, kun läppäsee päälle niin pääsee heti lukemaan, mutta näitten energiakiekuroiden kanssa menee puolituntia pärevalon hämyssä,  ennen kun lämpiäävät , ja täys valoteho lötyy.

Ei mulla ainaskaa semmosia energialamppuja oo... älä osta niitä S-marketista  :P :P ;D ;D :D :D
S-ryhmän kaupasta nää onkin kyllä ostettu. Oisko siinä vika, vai siinä, että ovatten Airamin megaman lamppuja?